با پایان سال و نزدیک شدن به سال جدید همه خانم‌های شیک پوش و خوش لباس به دنبال این هستند که بدانند در سال جدید کدام لباس‌ها و اکسسوری‌ها مد روز و محبوب خواهند بود تا از قافله مد عقب نمانند و این ترندها را در تیپ‌های جدید خود در نظر بگیرند. یکی از مهم‌ترین ترندهای هر سال جدیدترین مدل‌های کفش زنانه است که توجه همه را بیش از بقیه ترندها و مدل‌ها به خود جلب می‌کند و خانم‌های شیکپوش همیشه به دنبال این هستند که کفش‌هایی مد روز و جدید بپوشند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما را با جدیدترین مدل‌های کفش زنانه که در سال ۱۳۹۷ مد روز خواهند بود آشنا می‌کنیم.

البته نکته مهم در مورد ترندها این است که لباس‌های مدل جدید را تنها چند ماه می‌توان پوشید و پس از این مدتد آن لباس‌ها رسما دمده و قدیمی محسوب می‌شوند و باید کنار گذاشته شوند، شاید این کار را بتوان در مورد برخی لباس‌ها که قیمت متوسطی دارد انجام داد اما کفش ارزان ارزش خرید ندارد و اگر کفشی قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد باید بتوان آن را بیش از یک سال پوشید. به همین دلیل باید به دنبال ترندهایی برای کفش باشید که ماندگاری بالاتری دارند. جدیدترین مدل‌های کفش زنانه که در این مقاله معرفی شده‌اند حداقل برای چند فصل آینده مد روز خواهند بود و لازم نیست نگران از مد افتادن کفش‌های  جدید خود در فصل‌های آتی باشید.

کفش تخت پشت باز

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

اگر ترندهای چند فصل اخیر را دنبال کرده باشید حتما با کفش‌های پشت باز (یا همان صندل‌های تخت جلوبسته) آشنایی دارید، در یکی دو سال اخیر این کفش‌های راحت و زیبا به یکی از بهترین و محبوب‌ترین کفش‌های زنانه تبدیل شد که هرچند مدل آن از کفش‌های مردانه راحتی الهام گرفته شده است اما در ظرافت و زنانگی چیزی کم ندارد. به هر حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این مدل‌های راحت و دوست داشتنی تا مدتی دیگر  هم مد روز خواهند بود و شما می‌توانید به عنوان کفش رسمی، راحتی، اداری و … خود از این مدل استفاده کنید.

بوت چلسی یکی از جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

واضح است که بوت چلسی زنانه به تازگی معرفی نشده است و این کفش از دهه‌های قبل محبوب و پراستفاده بوده است و حتی ابداع آن به دوران ملکه ویکتوریا بازمی‌گردد اما تبدیل شدن آن به یک کفش روزمره و کاربردی از دهه ۱۹۶۰ آغاز شد. اگر قصد خرید یک کفش باکیفیت و کلاسیک و ماندگار برای خودتان دارید تا بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید پیشنهاد ما بوت چلسی است. این بوت بند ندارد به همین دلیل آن را به راحتی می‌توان پوشید و درآورد و از نظر هماهنگی و تطبیق پذیری با لباس‌ها و شلوارهای دیگری نیز هیچ محدودیتی برای شما به وجود نمی‌آورد.

پاپیون‌های بزرگ روی کفش

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

پاپیون‌های بزرگ روی لباس‌ها و اکسسوری‌ها مدتی است که محبوب شده است و روی همه چیز از لباس عروس گرفته تا کیف و کفش زنانه هم مشاهده می‌شود و کفش‌های کتانی با جای بند بزرگ برای گره زدن پاپیونی وارد بازار شده است اما اگر شما به دنبال یه مدل جدید، خاص و دوست داشتنی برای کفش‌های خود هستید لازم نیست هزینه زیادی برای آن متحمل شوید و کفش جدیدی برای خودتان بخرید، کافی است همان کفش روزمره کتانی خود را که هنوز قابل استفاده است با یک بند جدید مزین کنید و پاپیون بزرگی روی آن گره بزنید. به همین سادگی کفش شما به یک کفش مدل جدید زیبا و دوست داشتنی تبدیل خواهد شد.

صندل لژدار پاشنه بلند

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

صندل‌های لژدار پاشنه بلند به اندازه‌ای راحت و جذاب هستند که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها (یا حتی هیچ زمان دیگری) شاهد از مدل افتادن آن‌ها باشیم. این صندل‌ها با داشتن لژ رد قسمت پنجه تحمل ارتفاع بالای پاشنه برای برای شما ساده‌تر می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی ۱۰ تا ۱۴ سانتیمتر به قد خود اضافه کنید، پس اگر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک برای شما دردناک است و نمی‌توانید به خوبی با آن‌ها راه بروید صندل‌های لژدار را به شما پیشنهاد می‌کنیم، این صندل‌ها در رنگ‌ها و بافت‌های متنوع و جذابی در بازار موجود هستند که همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارند.

کفش‌های پاشنه گربه‌ای

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

اگر نگاهی به نمایش‌های مد بهار و تابستان سال ۲۰۱۸ بیندازید حضور کفش‌های پاشنه کوتاه یا کفش‌های پاشنه گربه‌ای را مشاهده خواهید کرد. این کفش‌ها مدل جدیدی نیستند و پیش از این در دهه ۲۰۰۰ میلادی محبوب بودند اما خیلی زود محبوبیت خود را از دست دادند. حال مدل‌های جدیدتر و جذاب‌تری از این کفش‌ها وارد بازار شده‌است و اگر به این مدل علاقه داشته باشید می‌توانید آن را با شلوار جین راسته و مانتو و پالتوی اورسایز بپوشید و از تیپ جدید خود برای سال جدید لذت ببرید.

کفش سفید یکی از جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

اگر به تیپ‌های خیابانی و نمایش‌های مد فصل‌های اخیر نگاهی بیندازید حضور کفش‌های سفید را بیش از هر رنگ و مدل دیگری در میان کفش‌های زنانه مشاهده خواهید کرد. کفش سفید یکی از جدیدترین مدل‌های کفش زنانه است که ترند دیگری نتوانسته است با تطبیق پذیری و زیبایی آن مقابله کند و آن را شکست دهد. اگر کفش سفید بپوشید استال شما بسیار گران‌قیمت‌تر و جذاب‌تر از زمانی به نظر خواهد رسید که کفش مشکی یا با رنگ دیگری پوشیده‌اید. البته کفش‌های سفید در دهه هشتاد میلادی هم مد شدند اما به دلیل کیفیت نامناسب محصولات آن زمان خیلی زود محبوبیت خود را از دست دادند و به تاریخ پیوستند، حال این کفش‌ها در کیفیتی بالاتر و مدل‌های جذاب‌تر و متنوع‌تر به دنیای مد بازگشته‌اند و رقیبی جدی برای کفش‌های کلاسیک مشکی به شمار می‌روند. در ادامه با چند ترفند جالب و کاربردی برای پوشیدن این کفش‌ها آشنا می‌شوید:

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

کفش‌های سفید جدید خود را با شلوارهای رکابی مدل جدید از نوع مشکی بپوشید تا تیپی راحت و شیک داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

بوت‌های ساق کوتاه سفید جایگزین مناسبی برای کفش‌های کتانی روزمره هستند و سطح استایل شما را بسیار بالا می‌برند. این کفش‌ها بهترین ترکیب را با شلوار جین می‌سازند.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

اگر از سفیدی بیش از حد کفش‌های جدید خود وحشت دارید مدلی را انتخاب کنید که پاشنه‌هایی چوبی یا مشکی داشته باشد و کفش شما را از یکنواختی خارج کند.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

بوت سفید یا صندل سفید همراه با شلوار جین سفید یک ترکیب عالی است که همراه با یک پالتو یا بارانی رنگی به یک تیپ زمستانی و بهاری جذاب برای شما به وجود می‌آورد.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

مزیت اصلی کفش‌های سفید این است که هم با لباس‌های ساده و هم با لباس‌های طرح‌دار و شلوغ قابل استفاده است و از این حیث یکی از تطبیق پذیرترین کفش‌های زنانه به شمار می‌رود.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

مزیت دیگر کفش‌های سفید این است که آن‌ها محدود به فصل خاصی نیستند و شما هم در پاییز و زمستان و هم در بهار و تابستان می‌توانید از این رنگ کفش استفاده کنید.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

اگر به دنبال خرید یک کفش پاشنه بلند کلاسیک جدید برای خود هستید پیشنهاد ما رنگ سفید است چون قطعا به همه لباس‌های شما می‌آید.

جدیدترین مدل‌های کفش زنانه

تیپ سرتاپا سفید هم یکی از انتخاب‌های جذاب برای خانم‌های شیکپوش است که همراه با کفش‌های سفید ترکیبی کلاسیک و خاص به وجود می‌آورد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)