چیزی تا شروع فصل زمستان باقی نمانده است و حال و هوای زمستانی را از همین الان می‌توان در تیپ‌های زیبای زمستانی مردم در سطح شهر مشاهده کرد. لباس‌هایی گرم و راحت که شیک و امروزی هم هستند و استایلی زیبا و مناسب فصل زمستان به شما هدیه می‌دهند. اما اگر هنوز برای خرید لباس‌های زمستانی خود اقدام نکرده‌اید نگران نباشید، هنوز دیر نشده است چون شما می‌توانید از جدیدترین و سطح بالاترین تیپ‌های زیبای زمستانی ایده بگیرید و لباس‌های مناسب خود را تهیه کنید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند نمونه از تیپ‌های زیبای زمستانی را که با الهام از استایل اینفلوئنسرهای دنیای مد و لباس انتخاب شده‌اند به شما معرفی خواهیم کرد تا با به کارگیری آن‌ها در استایل زمستانی خود، در این فصل نیز شیک و خوش لباس باشید.

تیپ‌های زیبای زمستانی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها این روزها نقش مهمی را در دنیای مد ایفا می‌کنند. داشتن وبلاگ‌ها و صفحات پربازدید آن‌ها را به یک هدف و سرمایه گذاری بزرگ برای برندهای پوشاک تبدیل می‌کند و بینندگان این وبلاگ‌ها با مشاهده محصولات جدید به مشتریان این برندها تبدیل می‌شوند. شاید فکر کنید اینفلوئنسرها به محصولات جدید برندهای برتر مد و لباس دسترسی دارند ( و حتی بیشتر مواقع این لباس‌ها و محصولات را به صورت رایگان و هدیه دریافت می‌کنند ) و افراد عادی نمی‌توانند به اندازه آن‌ها شیک پوش باشند. اما همان طور که بارها گفته‌ایم شیک پوشی شما در گرو خرید لباس های گران قیمت نیست و شما مجبور نیستید حتما همیشه جدیدترین لباس‌های برندهای معروف را تهیه کنید تا شیک پوش و خوش لباس باشید.

 واقعیت این است که انتخاب لباس صحیح لباس‌ها و ترکیب درست آن‌ها است که باعث شیک پوش شدن شما می‌شود و این ترکیب و استایل در فصل زمستان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چون در زمستان تعداد لباس‌های به کار رفته در استایل شما بیشتر است و روی هم پوشیدن این لباس‌ها فرصت بهتری برای نمایش مهارت و سلیقه شما در شیک پوشی به وجود خواهد آورد. پس برای داشتن تیپ‌های زیبای زمستانی در این فصل بهتر است لباس‌های مناسب تهیه کنید ( و از لباس‌های خوبی که هم اکنون در کمد لباس‌های خود دارید کمک بگیرید) و با ترفندهایی که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد آن‌ها را با هم ترکیب کنید تا تیپ‌های زیبای زمستانی مثل تیپ اینفلوئنسرهای مد و لباس داشته باشید.

تیپ‌های زیبای زمستانی که در این مقاله برای شما انتخاب کرده‌ایم ظاهری شیک و گران قیمت دارند اما در حقیقت قیمت مجموع آن‌ها خیلی کمتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. لباس‌هایی که همه جا با قیمت مناسب در دسترس شما قرار دارند (به شرط داشتن کیفیت مناسب و رنگبندی و هماهنگی ) می‌توانند بخشی از تیپ‌های زیبای زمستانی شما را بسازند. پس اگر در انتخاب لباس‌های درست و مناسب مردد هستید با الهام گرفتن از این لباس‌های زیبا می‌توانید بهترین و موفق‌ترین انتخاب را داشته باشید و فراموش نکنید که یک استایل زیبای زمستانی به طور اتفاقی به وجود نمی‌آید بلکه به برنامه ریزی، دقت، سلیقه و ذوق کافی نیاز دارد.

ترکیب مانتوی رنگی با پالتو

شروع فصل زمستان به معنای این نیست که شما باید همه لباس‌های تابستانی خود را کنار بگذارید و فقط از لباس‌های زمستانی استفاده کنید. بسیاری از لباس‌هایی که مناسب فصل تابستان هستند در فصل سرما هم می‌توانند به کار روند به شرط این که پوشش مناسبی روی آن‌ها داشته باشید و از این لباس تابستانی به عنوان بخشی از لایه‌های لباس‌های زمستانی می‌توان استفاده کرد. اگر مانتویی دارید که در تابستان امسال تهیه کرده‌اید و هنوز زیبا و نو و مد روز است می‌توانید از آن برای کامل کردن و جذاب کردن استایل زمستانی خود بهره ببرید.

تیپ‌های زیبای زمستانی

آدا اوگانتودو اینفلوئنسر معروف در این استایل زیبا از یک مانتوی تابستانی به رنگ آبی فیروزه‌ای بهره برده است و روی آن یک کت پاییزی پوشیده است و با یک کیف شفاف مدل جدید و کفش‌های سفید پاشنه بلند که هماهنگی رنگی خوبی با مانتوی او دارند استایلی هماهنگ و امروزی برای خود ساخته است. کمربندی که روی این کت بسته شده نیز همرنگ مانتو انتخاب شده است تا استایل را یکدست و متحد نشان دهد. شما می‌توانید به جای کت از یک پالتوی کوتاه در رنگی خنثی استفاده کنید و آن را روی مانتوهای رنگی تابستانی خود بپوشید و با اکسسوری‌های مناسب نیز استایل خود را کامل کنید.

تیپ‌های زیبای زمستانی تیپ‌های زیبای زمستانی

تیپ‌های زیبای زمستانی

ترکیب مانتوی بافتنی با شلوار سفید

مانتوهای بافتنی چه جلوبار باشند چه جلوبسته و یا دکمه دار، در هر صورت می‌توانند بهترین انتخاب برای فصل سرما باشد. لباس‌های بافتنی بسیار راحت و گرم هستند و شما در آن‌ها احساس محدودیت حرکت نخواهید داشت. اما نکته مهم در مورد استایل این لباس‌ها، ترکیب رنگی مناسب است. شلواری که همراه با مانتوی بافتنی انتخاب می‌کنید باید با آن هماهنگی رنگی داشته باشد.

تیپ‌های زیبای زمستانی

 به طور مثال آلیس کترین، اینفلوئنسر معروف در این استایل زیبا و راحت از یک ژاکت بافتنی راه راه نسبتا بلند بهره گرفته است که خطوط افقی عریضی دارد و رنگ این خطوط با رنگ شلوار وی کاملا هماهنگ است. این ترکیب برای فصل پاییز بسیار مناسب است اما در روزهای سرد هم می‌توان با یک پالتو یا کاپشن روی این مجموعه، آن را کامل‌تر کرد. اکسسوری‌های انتخاب شده توسط آلیس کترین هم ساده و هماهنگ هستند و همان طور که می‌بینید او از یک جفت بوت ساق کوتاه و کیف دستی کوچک چرم با بافت کروکودیلی استفاده کرده است.

تیپ‌های زیبای زمستانی

 

تیپ‌های زیبای زمستانی تیپ‌های زیبای زمستانی

 

ترکیب ژاکت بافتنی با دامن پولکی

این روزها پولک‌ها را همه جا می‌توان دید از لباس‌های مجلسی گرفته تا لباس‌های روزمره و اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش. اصولا هر چیزی که برق بزند در حال حاضر مد روز و جذاب به نظر می‌رسد و حتی در لباس‌های معمولی و روزمره هم می‌توان از این سبک بهره گرفت و لازم نیست حتما در لباس‌های شب و مجلسی سراغ پولک‌ها و لباس‌ها چشمگیر و درخشان بروید. استفاده از پولک و بافت‌های درخشان و متالیک باعث زیباتر شدن استایل زمستانی شما می‌شود که نمونه آن را در این تصویر مشاهده می‌کنید.

تیپ‌های زیبای زمستانی

الکس استدمن اینفلوئنسر شناخته شده در دنیای مد در این استایل جذاب از یک دامن پولکی صورتی رنگ بهره گرفته است که درخشش خاصی دارد و با بلوز بافتنی بنفش و صورتی او هماهنگی رنگی خوبی به وجود آورده است. از طرف دیگر تضادی که بافت پولک و بافتنی با هم دارند به این استایل عمق و زیبایی داده و آن را به ترکیبی خاص تبدیل کرده است. از آن جایی که ترکیب این دامن و بلوز بافتنی یک استایل راحت و روزمره تلقی می‌شود شما می‌توانید همراه با آن از کفش کتانی و کیف دوشی معمولی هم استفاده کنید.

تیپ‌های زیبای زمستانی تیپ‌های زیبای زمستانی

ترکیب پالتو و شلوار ست زمستانی

این که سرتا پا یک رنگ بپوشید همیشه مزیت‌های خاص خود را دارد از جمله این که شما را قدبلند و کشیده و لاغر نشان می‌دهد. اما لازم نیست همیشه خودتان را به یک رنگ ساده محدود کنید، گاهی هم می‌توان از طرح‌های کلاسیک و رسمی برای ترکیب لباس‌های زمستانی استفاده کرد مثلا پالتو و شلوار را از یک رنگ و طرح انتخاب کرد تا ترکیبی رسمی مثل کت و شلوار مردانه داشته باشد.

تیپ‌های زیبای زمستانی

الی نویسنده وبلاگ و صفحه اینستاگرامی معروف به نام Slip into the Style در این تیپ جذاب و جالب خود از یک ترکیب رسمی بهره برده است. پالتو و شلوار طرح دار زمستانی از جنس پارچه پشم هم حالتی رسمی دارند و هم در عین حال راحت و گرم و زمستانی هستند و حتی می‌توانند یک ترکیب غیرمنتظره به شمار روند. همراه با این استایل می‌توان از هر نوع اکسسوری اعم از رسمی و غیررسمی استفاده کرده اما الی یک جفت کفش کتانی راحت را برای کامل کردن تیپ خود به کار برده است. لازم به ذکر نیست که زیر این پالتو هم بهتر است از یک لباس گرم و زمستانی مثل ژاکت بافتنی استفاده کنید.

تیپ‌های زیبای زمستانی تیپ‌های زیبای زمستانی

ترکیب بلوز تنگ با شلوار دمپاگشاد

یکی از سبک‌های شاخص دهه هفتاد میلادی در ترکیب لباس‌ها، استفاده از بلوزهای تنگ و چسبان به همراه شلوارهای دمپاگشاد بود. این ترکیب باعث می‌شد که بالاتنه کوتاه و کوچک به نظر برسد و پایین تنه بلند و کشیده باشد، به این ترتیب قد افراد بلندتر به نظر می‌رسید و استایلی خاص و جذاب بهه وجود می‌آورد. جالب است بدانید که این سبک از مد نیفتاده است و امروز هم می‌توان از این ترکیب، به خصوص در استایل زمستانی بهره برد.

تیپ‌های زیبای زمستانی

مگان الابای اینفلوئنسر معروف در این استایل خاص و متفاوت از یک بلوز ببری (همان طور که می‌دانید طرح‌های پوست حیوانات این روزها بسیار مد روز هستند) تنگ و چسبان بهره گرفته است و همراه با آن از یک شلوار دمپاگشاد استفاده کرده که تعادل خوبی به استایل وی داده است. این ترکیب استایلی دهه هفتادی دارد اما در عین حال با ترندها و سبک‌های جدید نیز به خوبی هماهنگ است. همراه شلوار دمپاگشاد هم بهتر است از یک جفت بوت پاشنه بلند استفاده کنید تا قد شما بلندتر به نظر برسد بدون آن که پاشنه‌های کفشتان مشخص باشد.

تیپ‌های زیبای زمستانی تیپ‌های زیبای زمستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)