اپلیکیشن آمازون (Amazon) در ماه می سال ۲۰۱۷ با ویژگی جدیدی به روز شد که امکان افزودن استیکر به عکس‌هایی که با استفاده از دوربین آن گرفته‌اید را خواهد داد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد به روز رسانی جدید اپلیکیشن آمازون، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

افزودن استیکر برای دوربین اپلیکیشن آمازون، چندان مورد عجیب و دور از ذهنی نبود؛ زیرا امروزه همه تمایل دارند اپلیکیشن شرکت خود را تبدیل به بزرگترین اپلیکیشن برای شبکه‌های اجتماعی بکنند و در حال حاضر نیز استیکرها بهترین راه برای این کار هستند که در بسیاری از اپلیکیشن‌ها افزوده شده و کماکان ادامه دارند. اساساً هر اپلیکیشن پیام رسان یا عکس، از اینستاگرام گرفته تا iMessage و فیسبوک (Facebook) و صد البته اسنپ چت (Snapchat)، استیکرهایی برای استفاده در خود دارند.

استیکرها در اپلیکیشن آمازون

آنچه وجود استیکرهای آمازون را جالب می‌کند، این است که درمورد اپلیکیشن آمازون صحبت می‌کنیم. این اپلیکیشن، یک شبکه اجتماعی یا اپلیکیشن پیام رسان نیست. درواقع آرمان‌های اپلیکیشن آمازون، چنین مواردی نیست. اپلیکیشن آمازون برای فروش محصول به شما، ایجاد شده است. ویژگی دوربین در این اپلیکیشن که در سال ۲۰۱۴ افزوده شد، تنها برای این است که امکان اسکن کردن آیتم‌ها را به شما بدهد تا آمازون بتواند آن‌ها را بفروشد.

اپلیکیشن آمازون (amazon) و استیکرهای آمازون

نکته‌ی جالبتر این است که استیکرهای آمازون، استیکرهای معمولی نیستند، بلکه محصولات آمازون‌اند! شما می‌توانید این استیکرها را بر روی تصاویر ثبت شده توسط دوربین اپلیکیشن آمازون اضافه کنید. با افزودن استیکرهای آمازون به عکس، لینکی برای شما خواهد آورد که در راستای خریداری محصول است. البته، این لینک تنها در اپلیکیشن آمازون کار می‌کند و راهی وجود ندارد تا بتوان آن داده را درصورتی که به فردی فرستادید، حفظ کنید. همچنین با توجه به اینکه اپلیکیشن آمازون اساساً برای فروش محصول ایجاد شده، مکانیز خوبی برای فرستادن تصویر در آن وجود ندارد مگر اینکه آن را به صفحه اشتراک iOS فرستاده و تصویر ثابت را به اپلیکیشن دیگری بفرستید.

درحالی که ممکن است گمان کنید این استیکرها برای این مقصود هستند که به عنوان واقعیت افزوده عمل کرده و به شما امکان مشاهده‌ی محصول در خانه را به صورت واقعیت افزوده بدهد، اما تصاویر در حقیقت استیکرهایی با مرزهای سفید بزرگ هستند، بنابراین چندان برای این هدف مناسب نیستند.

درواقع می‌توان اینگونه عنوان کرد که آمازون این استیکرها را به اپلیکیشن خود افزوده است تا شما قادر به افزودن تصاویر محصولات آمازون بر روی عکس‌های خود باشید و لینکی نیز برای خرید آن محصول ارائه می‌شود که تنها شما قادر به دیدن آن خواهید بود. درحال حاضر این استیکرها تنها برای اپلیکیشن آمازون سیستم عامل iOS در دسترس است.

  • نظر شما درمورد افزودن استیکر به اپلیکیشن آمازون چیست؟ آیا گمان می‌کنید چنین به روزرسانی‌ای منجر به فروش بیشتر برای آمازون خواهد شد؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Chaim Gartenberg

منبع: theverge