هنر آرایش ناخن از جهات زیادی شبیه به هنر آرایش صورت است و در آن بازی با رنگ‌ها نقش مهمی دارد. شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های مختلف لاک مثل لاک قرمز و مشکی یا صورتی و متالیک و رنگ‌های تند یا ملایم، حس و حال درونی خود را نشان دهید و به جذابیت ظاهری خود بیفزایید. اما در این میان ترکیب رنگ لاک قرمز و مشکی یک ترکیب شیک و کلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد و زیبایی خاصی به دست و ناخن‌های شما می‌دهد. ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند ایده جالب برای آرایش ناخن‌ها را به شما آموزش خواهیم داد که با لاک قرمز و مشکی قابل انجام هستند. با اجرای این ایده‌ها مانیکور شما را زیبا و جذاب و مناسب مهمانی‌ها خواهد بود.

ایده‌هایی جالب با لاک قرمز و مشکی برای زیبایی ناخن‌های شما

ترکیب رنگ قرمز و مشکی همیشه جذاب است اما مساله اینجاست که چطور می‌توان از ترکیب این دو رنگ در کنار هم برای آرایش ناخن‌ها استفاده کرد که تکراری به نظر نرسد و متناسب و شیک و متعادل باشد؟ این امر تا حد زیادی به ذوق و خلاقیت شما بستگی دارد و این که بخواهید برای چه موقعیتی مانیکور انجام دهید اما ایده گرفتن از تصاویر مانیکورهای زیبا همیشه می‌تواند راهگشا باشد. در ادامه ۱۴ نمونه از روش‌های متفاوت و زیبا برای مانیکور با لاک قرمز و مشکی را به شما آموزش خواهیم داد.

لاک مشکی با حاشیه‌های قرمز: این مانیکور زیبا اثر آلیسیا تورلو مانیکوریست اهل نیویورک است که در نمایش مد رودآرته مورد استفاده قرار گرفت. این روش آرایش ناخن حالتی رمانتیک دارد و اگرچه رنگ مشکی در آن غالب است اما از جذابیت و زیبایی آن کاسته نشده است. برای لاک زدن به این شکل ابتدا ناخن‌ها را با رنگ قرمز پوشش دهید سپس رنگ مشکی را طوری روی آن‌ها بزنید که یکی دو میلیمتر از حاشیه آن بیرون بماند و دیده شود.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

مانیکور مینیمال با لاک قرمز و مشکی : این مدل مانیکور یکی از جذاب‌ترین روش‌های آرایش ناخن با لاک قرمز و مشکی است که در آن رنگ قرمز رنگ غالب است. این مدل از سبک مینیمالیستی تبعیت می‌کند و برای کسانی که نمی‌خواهند لاک تیره‌ای داشته باشند بهترین انتخاب به شمار می‌رود. این مدل را می‌توانید با چسب روی ناخن پیاده کنید و نقطه‌های مشکی نیز با گوش پاک کن نوک تیز به سادگی قابل اجرا هستند.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

مانیکور با لاک قرمز و مشکی و سفید: اگر رنگ قرمز رنگ مورد علاقه شما نیست و یا نمی‌خواهید از رنگ تند و روشنی در مانیکور روزمره خود استفاده کنید این مدل زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل توسط سالن زیبایی چیلهاوس در نیویورک ابداع شده و پوست سگ‌های خالدار (از کارتون محبوب دیزنی) الهام بخش آن بوده است. این مدل با برچسب‌های برش داده شده و کمی دقت و سلیقه به سادگی قابل پیاده سازی است.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

 

فرم‌های مارپیچی با لاک قرمز و مشکی : این فرم مارپیچی زیبا توسط کسانگ گورونگ هنرمند مانیکوریست نیویورکی ابداع شده و فیلم بیتلجوس اثر تیم برتون الهام بخش آن بوده است (وقتی در آخر فیلم بیتلجوس به یک مار قرمز تبدیل می‌شود). برای پیاده سازی این طرح زیبا ابتدا سطح ناخن‌ها را با رنگ بژ پوشش دهید سپس با رنگ‌های غلیظ قرمز، سفید و مشکی طرح‌های مارپیچی را با کمک یک قلموی مخصوص طراحی ناخن روی آن‌ها بکشید.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

لاک قرمز با حاشیه مشکی: این طرح معکوس اولین طرحی است که در این مقاله معرفی شد. این سبک مانیکور توسط نائومی یاسودا هنرمند مانیکوریست برای نمایش مد آدام سلمان طراحی شده که در واقع یک نوع فرنچ معکوس هم هست. این مدل با یک خط چشم مشکی ضخیم هماهنگی بسیار خوبی دارد و مناسب مهمانی‌ها است. برای اجرای این روش ابتدا ناخن‌ها را با لاک قرمز پوشش دهید و حاشیه‌های داخلی آن را با لاک مشکی غلیظ تزئین کنید.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

فرم‌های ضربدری مشکی روی زمینه قرمز: این مدل نیز توسط نائومی یاسودا طراحی شده است که الهام گرفته از لباس‌های قدیمی غربی است که با بند بسته می‌شدند. اجرای این روش در چند مرحله انجام می‌شود، در گام اول باید یک اومبره مشکی-قرمز روی ناخن‌ها پیاده کنید و سپس با قلموی طراحی ناخن و لاک مشکی غلیظ (و یا برچسب‌های نواری مشکی نازک) بندها را روی ناخن‌ها بکشید و در انتها تاپ کوت بزنید.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

آتش قرمز روی زمینه مشکی: این مدل مانیکور هم که توسط نائومی یاسودا طراحی شده است برای نمایش مد کنزو در پاییز امسال مورد استفاده قرار گرفته و با استقبال فراوانی روبرو شده است. این مدل همانند فرمی که دارد آتشین است و در عین دراماتیک بودن بسیار جسورانه و چشمگیر است. اجرای آن به ظرافت و دقت نیاز دارد و می‌توان با قلمو یا برچسب آن را روی ناخن‌ها پیاده سازی کرد.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

طرح ببری با لاک قرمز و مشکی : این هم یک طرح زیبایی دیگر از مانیکوریست قهار ژاپنی یعنی نائومی یاسودا است که فرمی طبیعت گرا دارد. این طرح در واقع طرح پوست ببر است که در آن به جای رنگ‌های کلاسیک کرم و مشکی از ترکیب لاک قرمز و مشکی استفاده شده است. این طرح ناخن هم می‌تواند یک مانیکور روزمره باشد و هم در مهمانی‌ها و مجالس مورد استفاده قرار بگیرد و استایل شما را زیبا کند.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

فرم‌های هندسی با لاک قرمز و مشکی : این طرح با فرم‌های مینیمالیستی هندسی هم کار نائومی یاسودا است که برای مجله ال Elle انجام شده است. در این طرح از فضای منفی به مقدار زیادی استفاده شده است و در واقع با مقدار کمی لاک ناخن‌ها آرایش شده‌اند. بنابراین اگر حوصله لاک زدن روی تمام سطح ناخن و پاک کردن آن‌ها را ندارید این سبک مانیکور بهترین انتخاب برای شما است که با شابلون و برچسب به سادگی قابل پیاده سازی است.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

طرح گل قرمز روی زمینه مشکی: اگر از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی نائومی یاسودا باشید با ایده‌های متنوع و جذابی برای مانیکور روبرو خواهید شد که می‌تواند برای همه الهام بخش باشد. یکی از این ایده‌ها، این فرم زیبای گل سرخ روی زمینه مشکی است که حالتی رمانتیک و مجلسی دارد و شما را به یاد کارتون‌های دیزنی می‌اندازد. این طرح با یک شابلون یا استیکر به سادگی اجرا می‌شود و نیازی به مهارت طراحی هم ندارد.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

طرح چهارخانه قرمز و مشکی: همان طور که می‌دانید طرح چهارخانه روی لباس‌ها بسیار محبوب است پس چرا از این طرح روی ناخن‌ها استفاده نکنیم؟ می کاواجیری طراح ناخن معروف از این پارچه‌های زیبا ایده گرفته و طرح ناخن جذابی را طراحی کرده است که با رنگ‌های قرمز و مشکی و سفید قابل اجرا است. اگرچه اجرای این طرح کمی زمان‌بر است و به دقت و حوصله نیاز دارد اما نتیجه کار قطعا ارزش این وقت و حوصله را دارد.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

گل سفید و مشکی روی زمینه قرمز: شاید باور نکنید اما این گل‌های دقیق و زیبا با دست روی ناخن‌ها کشیده‌ شده‌اند. البته این هنری است که یک مانیکوریست حرفه‌ای از آن بهره مند است و از یک فرد معمولی انتظار نمی‌رود که بتواند چنین کاری انجام دهد. اما شما می‌توانید با تهیه برچسب‌ها و استیکرهای مشابه این طرح و چسباندن آن‌ها روی ناخن‌های قرمز خود، زیبایی همین طرح را روی آن پیاده کنید.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

گل رز روی زمینه سایه روشن: این طرح نسبت به طرح قبلی ساده‌تر است و با کمی ذوق و سلیقه و حوصله می‌توان با لاک‌های قرمز و سفید و سبز آن را روی ناخن‌ها پیاده کرد. اما اگر می‌خواهید جلوه خاص این نوع مانیکور را روی ناخن‌های خود داشته باشید قبل از کشیدن این گل‌ها، از تکنیک اومبره استفاده کنید و طرح سایه روشن را با لاک مشکی روی ناخن‌ها پیاده سازی کنید.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

تزئین لاک سفید با رنگ‌های قرمز و مشکی: اگر به ناخن‌های بلند و کشیده مثل این تصویر علاقه دارید لاک زدن آن‌ها هم باید متفاوت باشد. چه ناخن‌های شما طبیعی و چه کاشت باشد می‌توانید از رنگ‌های قرمز و مشکی به روش‌های مختلف برای تزئین آن‌ها استفاده کنید که یک نمونه از آن را در تصویر زیر می‌بینید. در این روش ناخن با رنگ سفید پوشیده شده و حاشیه‌های آن قرمز رنگ شده است، از رنگ مشکی نیز برای حلقه‌های ناخن استفاده شده است.

آرایش ناخن‌ها با لاک قرمز و مشکی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)