جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
آرشیو سایت

دسته: تجارت الکترونیک

وام دادن شرکت اینترنتی آمازون، به فروشندگان معتبر – اخبار جدید فروشگاه های اینترنتی

  • عاطفه حیدری
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۰:۵۸
  • 0

این مطلب، در مورد قابلیت وام دادن شرکت اینترنتی آمازون به سایر فروشندگانی است که از طریق سایت این شرکت اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. با ما همراه باشید تا در مورد این مطلب و چگونگی ساز و کار ...

توسعه فروشگاه اینترنتی در کشور چین – فرصتی برای سودآوری بیشتر

  • عاطفه حیدری
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۲:۱۶
  • 0

یک فروشگاه اینترنتی یا تولید کننده، بهتر است محصولات خود را به کشور چین صادر کند تا در آنجا به فروش رود یا این که خود، سایتی در چین راه اندازی کرده و با برند خود محصول را بفروشد؟ این ...

موفقیت در مدیریت یک فروشگاه اینترنتی و هنر مذاکره کردن

  • عاطفه حیدری
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰۰:۰۳
  • 0

مذاکره برای عقد قراردادها، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر فروشگاه اینترنتی یا هر شرکتی باید به آن توجه زیادی داشته باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توان به بقای آن فروشگاه اینترنتی در بازار امروز اطمینان کامل داشت. به طور ...

شرکت گوگل و برنامه آزمایشی آن برای خرید و فروش راحت محصولات با اینترنت

  • عاطفه حیدری
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۳:۲۱
  • 0

در این مقاله‌ی کوتاه از مجله قرمز، خبری از شرکت گوگل که به تازگی منتشر شده است را با هم نگاهی می‌اندازیم. این شرکت، به خرده فروشان اجازه می‌دهد تا از طریق زیرساختی که شرکت گوگل ایجاد کرده، محصولات خود ...

کیوسک های اتوماتیک : محلی برای برداشت سفارشات اینترنتی

  • عاطفه حیدری
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۱:۴۶
  • 0

شرکت والمارت، یک کیوسک (دکّه) را برای برداشت سفارشات اینترنتی مشتریانی که خواربارهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند، ایجاد کرده است. این فروشگاه بزرگ، که کیوسک مورد نظر را فعلاً به صورت آزمایشی اجرا می‌کند، این کار را ...

شرکت والمارت و برنامه جدید آن درباره تحویل سفارشات آنلاین

  • عاطفه حیدری
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۱:۳۰
  • 0

شرکت والمارت که سومین خرده فروش برتر اینترنتی در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است، در حال اجرای آزمایشی برنامه‌ای است که طی آن، کارکنان فروشگاه‌های والمارت می‌توانند انتخاب کنند که به ازای دریافت پول بیشتر، سفارشات آنلاین را به مشتریان ...

امنیت در فضای تجارت الکترونیک – مخاطرات شرکت های طرف سوم

  • عاطفه حیدری
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۳:۴۱
  • 0

در گذشته، به نظر می‌رسید دنیای تجارت الکترونیک، فضایی ساده، دارای امنیت و عاری از نگرانی خواهد بود اما با گذشت زمان معلم شد که این فضا، انقدرها هم ساده و بی دردسر نیست. حملات و هک های اینترنتی و ...

آینده ی فروشگاه‌های اینترنتی – فروشگاه های اینترنتی به چه سمتی در حال حرکتند؟

  • عاطفه حیدری
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰۱:۳۴
  • 0

شرکت های بزرگ در حوزه‌ی تجارت الکترونیک، با فروشگاه‌های سنتی همکاری نزدیکی را آغاز کرده‌اند. در اینجا درباره‌ی فروشگاه‌های اینترنتی و همکازی آن‌ها با فروشگاه هایی که محصولات خود را به طور سنتی (غیر اینترنتی) می‌فروشند اطلاعاتی ارائه می‌دهیم. فروشگاه‌های اینترنتی ...

درباره خواربار فروشی اینترنتی – چگونه در بازار خواربارفروشی آنلاین موفق شویم؟

  • عاطفه حیدری
  • ۸ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۲:۵۶
  • 2

در این مقاله از مجله قرمز، به بررسی خواربار فروشی اینترنتی یا الکترونیکی (e-grocery) می‌پردازیم. تعریف آن، بررسی شرایط خواربارفروشی اینترنتی در دنیای امروز و نکاتی در مورد بهبود و موفقیت خواربار فروشی اینترنتی بیان خواهیم کرد. تعریف خواربار فروشی ...

امنیت سایت ها در فضای اینترنتی – حمله ی ویروس جدید توسط هکرها

  • عاطفه حیدری
  • ۷ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۰:۱۹
  • 0

موضوع امنیت در فضای اینترنتی بسیارحائز اهمیت است و چنانچه هر سایتی، اعم از فروشگاه های اینترنتی یا سایت های خبری و غیره، خود را نسبت به این حملات ایمن نکنند، ممکن است صدمات قابل توجهی شامل حالشان گردد. در ...

فروشگاه اینترنتی آمازون و حمل و نقل هوایی محصولات – اخبار تجارت الکترونیک

  • عاطفه حیدری
  • ۶ خرداد ۱۳۹۶
  • ۲۱:۲۴
  • 0

شرکت آمازون، در سال گذشته برای ایجاد یک شبکه‌ی توزیع با حمل و نقل هوایی ، ۲۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ را اجاره کرده است. هدف آمازون از انجام این کار، تحویل محصولات به مشتریان اینترنتی به صورت سریع‌تر و موثر‌تر ...

اپلیکیشن آمازون با استیکرهایی برای دوربین آن به روز شد

  • الی کاک اشکیانی
  • ۵ خرداد ۱۳۹۶
  • ۱۹:۵۹
  • 0

اپلیکیشن آمازون (Amazon) در ماه می سال ۲۰۱۷ با ویژگی جدیدی به روز شد که امکان افزودن استیکر به عکس‌هایی که با استفاده از دوربین آن گرفته‌اید را خواهد داد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد به روز رسانی ...

بودجه های تبلیغاتی شرکت های اینترنتی بزرگ و روش های جدید بازاریابی دیجیتالی

  • عاطفه حیدری
  • ۳ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰۰:۱۹
  • 0

در این مقاله از مجله قرمز، به بررسی یک روش جدید در بازاریابی دیجیتالی ، که توسط شرکت Overstock اجرا شده است می‌پردازیم. استفاده از این روش جدید در بازاریابی دیجیتالی، برای این شرکت و سایر شرکت‌هایی که از روش‌هایی مشابه ...

شیوه‌ جدید در خرید اینترنتی-ثبت سفارش آنلاین و سپس مراجعه به مکان های تحویل

  • عاطفه حیدری
  • ۲ خرداد ۱۳۹۶
  • ۱۸:۵۹
  • 0

در این مقاله از مجله قرمز، به بررسی یک شیوه‌ در خرید اینترنتی می‌پردازیم که به تازگی توجه نسبتاً زیادی را به خود جلب کرده است. فروشگاه‌های زیادی در حال ایجاد این شیوه برای ثبت خرید اینترنتی مشتریان و تحویل ...

دوران پُست های ۵۰۰ کلمه ای در سایت، به سر آمده است! – روشی برای بهبود سایت

  • عاطفه حیدری
  • ۱ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰۱:۰۴
  • 0

اگر شما نیز از آن دسته نویسنده های سایت هستید که پست های ۵۰۰ کلمه ای دارید، احتمالاً بازدید کننده ها و یا مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. نوشتن پست های کوتاه و مختصر در سایت، و مقاله ...

قابلیت ضبط صدا برای سفارش آنلاین – امکان جدید گوگل

  • عاطفه حیدری
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۲۱:۱۹
  • 0

این مقاله‌ی کوتاه، به سرویس جدیدی که شرکت گوگل به تازگی برای مشتریان اینترنتی فراهم کرده، اختصاص دارد. مشتریان می‌توانند با استفاده از این قابلیت گوگل، سفارشات خود را به صورت صوتی ارسال نمایند. اگر مایلید در مورد این موضوع ...

اجاره فضای انبار برای فروشندگان،به شیوه ای جدید-تازه ترین اخبار فروشگاه های آنلاین

  • عاطفه حیدری
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۱۸:۵۱
  • 0

انبارداری در سال های اخیر دچار تحولاتی شده است. مثلاً از انواع ربات ها برای اتوماتیک سازی اغلب فعالیت های انبار استفاده می‌شود. اما یک موضوع که به تازگی توسط شرکت فلِکس اجرا شده است، به فروشندگان مختلف اجازه می‌دهد تا ...

برگرداندن محصولات خریداری شده از طرف مشتریان، به فروشگاه های اینترنتی

  • عاطفه حیدری
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰۰:۲۳
  • 0

مساله‌ی برگرداندن محصولات از سمت مشتریان، برای خرده فروش های اینترنتی موضوع بسیار مهمی است و در مدیریت موجودی و مدیریت هزینه  بسیار تاثیر گذار می‌باشد. همه‌ی خرده فروش های اینترنتی تمایل دارند برگرداندن محصولات از سمت مشتریان خود را ...

استفاده از ربات های تحویل کالا، برای ارسال سفارشات مشتریان

  • عاطفه حیدری
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۲۲:۲۴
  • 0

در این مقاله‌ی کوتاه، به بررسی ربات های تحویل محصولات به مشتریان پرداخته می‌شود. دو شرکت، اخیراً به صورت آزمایشی از این ربات ها برای تحویل سفارشات اینترنتی مشتریان خود استفاده کردند. ربات های تحویل، روز به روز دارای اهمیت بیشتری ...

حمل و نقل رایگان سفارشات اینترنتی مهم تر است یا سرعت تحویل آن ها به مشتری؟

  • عاطفه حیدری
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰۰:۱۶
  • 0

این مطلب، در مورد حمل  نقل رایگان در فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا صحبت می‌کند. معمولاً فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان خود، در صورتی حمل و نقل رایگان را انجام می‌دهند که این مشتریان، مثلاً حداقل به اندازه‌ی ۳۰ دلار، ...