انتخاب مدل کفش از تصمیمات مهم برای زندگی است چون پای شما قلب دوم شما است و کفش شما علاوه بر زیبایی باید کیفیت مناسبی هم داشته باشد تا از پاهای شما به خوبی مراقبت کند. اگرچه این معیارها اهمیت زیادی دارند اما گاهی تنها چیزی که برای انتخاب لازم داریم یک ایده جدید و یک پیشنهاد جذاب است. کفش ماه تولد هم جزو مفاهیمی است که می‌تواند در نوع خود جالب و هیجان انگیز باشد و ایده‌های تازه‌ای برای انتخاب مدل کفش به شما بدهد. فراموش نکنید که این مدل‌ها تنها پیشنهادهایی برای مدل کفش شما هستند و هیچ اجبار و مساله ماوراء طبیعی در مورد آن‌ها وجود ندارد به هر حال  در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما کفش ماه تولد شما را معرفی خواهیم کرد و شما می‌توانید کفش مناسب خود را بر اساس ماه تولدتان از میان این مدل‌ها انتخاب کنید.

کفش ماه تولد برای متولدین فروردین

متولدین برج حمل افراد فعالی هستند و همیشه دوست دارند چند کار را با هم انجام دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند. چنین افرادی به کفش‌هایی نیاز دارند که به اندازه کافی راحت باشد و امکان فعالیت و حرکت را به آن‌ها بدهد. پس کفش پاشنه بلند و پنجه باریک گزینه مناسبی برای یک خانم فرودینی نیست و این افراد باید از کفش‌هایی استفاده کنند که با سبک زندگی سریع آن‌ها هماهنگ باشد. یک جفت کفش کتانی مد روز دقیقا همان چیزی است که فروردین‌ماهی‌ها به آن نیاز دارند چون می‌توانند آن را با هر لباسی بپوشند و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین اردیبهشت

متولدین برج ثور بنده کیفیت هستند و همیشه عملکرد را به فرم ترجیح می‌دهند، آن‌ها دوست دارند از چیزهایی استفاده کنند که دقیقا نیازشان را برطرف می‌کند و چیزهای اضافی و به درد نخور در خود ندارد. کفش‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و کفشی برای خانم‌های اردیبهشتی مناسب است که بهترین کیفیت را داشته باشد و کاملا ساده و راحت و کاربردی باشد. اردیبهشتی‌ها از خرج کردن کمی پول اضافی برای کیفیت بهتر هراسی ندارند و دوست دارند حرفه‌ای بودن و جذابیت خود را با سادگی به رخ بکشند مثلا با پوشیدن یک جفت کفش بژ پاشنه بلند کلاسیک.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین خرداد

متولدین برج جوزا شخصیت دوگانه‌ای دارند، از یک سو دوست دارند در اجتماع و میان مردم باشند و از طرف دیگر علاقمند به خلوت و درونگرایی هستند. این شخصصیت دوگانه نیاز به کفشی دارد که بتواند هر دو حالت را پوشش دهد یعنی هم برای مهمانی‌ها مناسب باشد و هم راحت و کاربردی باشد. در این شرایط یک جفت بوت جیر زیپ دار که روی آن منگوله‌های توپی وجود دارد دقیقا همان چیزی است که خردادماهی‌ها نیاز دارند یعنی از روبرو مناسب برای موقعیت‌های جدی و از پشت شبیه به یک کفش مهمانی.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین تیر

متولدین برج سرطان روح سرکش و ناآرامی دارند و این ناآرامی درونی آن‌ها تنها با رنگ‌های آرامش بخش و ملایم متعادل و آرام می‌شود بنابراین تیرماهی‌ها باید به دنبال کفشی باشند که عنصر آرامش و راحتی را به شکل واضحی در خود داشته باشد. پس رنگ کفش برای این افراد اهمیت بیشتری دارد و از آن جایی که عنصر وجودی متولدین تیرماه، آب است بهتر است سراغ رنگ آبی بروند. کفش پیشنهادی ما برای متولدین تیر یک بوت مخمل ساق کوتاه زیپ دار در رنگ آبی اقیانوسی است.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین مرداد

متولدین برج اسد شخصیتی جالب و نمایشی دارند و به چیزهایی که توی چشم باشند علاقه زیادی نشان می‌دهند. بنابراین رنگ‌های تند و روشن و فرم‌های جالب مثل پاپیون و روبان همیشه مورد علاقه متولدین مرداد ماه است. بنابراین یک جفت کفش صورتی روشن که پاشنه بلند و پنجه باریک هم باشد دقیقا همان چیزی است که خانم‌های متولد مرداد نیاز دارند. حال اگر رنگ کفش هم تند و روشن باشد و یک پاپیون بزرک روی بند آن وجود داشته باشند قطعا عاشقش خواهند شد.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین شهریور

متولدین برج سنبله دوست دارند هر چیزی دقیقا جای خود باشد و به چیزهای تروتمیز و کلاسیک علاقه خاصی دارند بنابراین مدل‌های ساده و کلاسیک که فاقد تزئین و چیزهای اضافی باشند همیشه مورد علاقه متولدین شهریور است. اگر خودتان متولد شهریور هستید و یا می‌خواهید برای دوست و همسر شهریوری خود یک جفت کفش هدیه بدهید پیشنهاد ما بوت ساق کوتاه سفید پاشنه بلند است که استایل دهه ۶۰ را دارد و جزو ترندهای فصل هم به شمار می‌رود.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین مهر

متولدین برج میزان همان طور که از نام این برج هم پیدا است دیوانه تعادل هستند و همیشه دوست دارند اعتدال را در همه کارهای خود رعایت کنند. خانم‌های متولد مهر همیشه در حال سبک و سنگین کردن امور هستند و دوست دارند کفش‌هایی بپوشند که در عین مجلسی بودن راحت باشد و برای پیاده روی هم مناسب باشد! بهترین کفش برای خانم‌های متولد مهر یک کفش پاشنه بلند با پاشنه‌های قطور است که رنگ روشن و تزئینات کافی هم روی خود دارد و در عین راحت بودن مجلسی هم محسوب می‌شود.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین آبان

متولدین برج عقرب مرموز و جذاب هستند یعنی هر چیز خاص و متفاوتی را که جذابیت آن‌ها را بیشتر کند می‌پذیرند و استفاده می‌کنند. یک جفت بوت ساق کوتاه با طرح پوست مار همان کفشی است که خانم‌های آبان ماهی را عاشق خود می‌کند چون با پوشیدن چنین کفشی می‌توانند و شجاعت و جسارت خود را در انتخاب مدل‌های جدید نشان دهند. این مدل کفش نه تنها برای همه فصل‌ها مناسب است بلکه تطبیق پذیری زیادی هم دارد و با هر لباسی می‌توان آن را پوشید.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین آذر

متولدین برج قوس روح آزادی دارند و همیشه به دنبال ماجراجویی بعدی در زندگی خود هستند. چنین افرادی باید کفش‌های راحت بپوشن تا بتوانند چنین ماجراجویی‌هایی را در زندگی خود دنبال کنند. آذرماهی‌ها به جلب توجه هم علاقه‌ای ندارند و بنابراین یک جفت کفش یا صندل تخت و راحت که ساده و بی‌دردسر باشد همان چیزی است که به آن نیاز دارند.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین دی

شخصیت متولدین برج جدی دو وجه متفاوت دارد یعنی در عین این که به دنبال چیزهای شیک و سطح بالا هستند، دوست دارند به راحتی خود هم اهمیت زیادی می‌دهند. بر این اساس دی‌ماهی‌ها کفش‌هایی را دوست دارند که شیک و سطح بالا باشند اما بتوان به راحتی در آن‌ها راه رفت. کفش‌های تخت پنجه باریک بهترین گزینه برای این افراد است چون هم شیک و سطح بالا است و هم بدون درد و خونریزی می‌توان با آن‌ها راه رفت.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین بهمن

بهمنی‌ها یا متولدین برج دلو خیلی زود حوصله‌شان سر می‌رود و اصلا نمی‌توانند کسالت را تحمل کنند بنابراین به کفش‌هایی نیاز دارند که به اندازه کافی جالب و جذاب باشد تا روح شاداب و تنوع طلب آن‌ها را راضی نگه دارد. در این شرایط یک جفت بوت پاشنه بلند پنجه باریک از جنس متالیک براق با انعکاس قوی دقیقا همان چیزی است که برای راضی کردن یک بهمن ماهی نیاز داریم. این کفش نور را به زیباترین شکل ممکن انعکاس می‌دهد و هر چشمی را به خود خیره می‌کند، مهم‌تر از همه این که مد روز هم هست و در هر فصلی می‌توان از آن استفاده کرد.

کفش ماه تولد شما چیست؟

کفش ماه تولد برای متولدین اسفند

متولدین برج حوت یا ماهی را همه با تفکر خلاقانه و روح هنرمندانه آن‌ها می‌شناسند. چیزهای معمولی و تکراری اسفندماهی‌ها را راضی نمی‌کند و آن‌ها همیشن دوست دارند ذائقه هنرمندانه خود را به همه نشان دهند. در این شرایط شما به کفشی نیاز دارید که با یک اثر هنری برابری کند یعنی جزئیات زیادی داشته باشد و رنگبندی آن با کفش‌های معمولی متفاوت باشد. کفشی که روی آن کار منجوق و نگین دوزی انجام شده است و رنگ‌های روشن و چشمگیری دارد هر بار که به آن نگاه کنید چشم شما را به خود خیره کرده و روح هنرمندانه شما را راضی خواهد کرد.

کفش ماه تولد شما چیست؟

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)