پالتو از لباس‌های ضروری و مهم زمستانی به شمار می‌رود که در کمد لباس‌های زنانه نقش مهمی را ایفا می‌کند. هر خانم شیکپوش باید تعدادی پالتو و کاپشن در مدل‌های مختلف در میان لباس‌های زمستانی خود داشته باشد تا به کمک آن‌ها بتواند استایل زمستانی خود را کامل کند. در این میان مدل پالتو و کاپشن اهمیت زیادی دارد، پالتو و کاپشن هم مانند لباس‌های دیگر ترندهای خاص خود را دارند و هر سال می‌توان مدل‌های جدید و جذابی از این لباس‌ها را مشاهده کرد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز تعدادی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های کاپشن و پالتوی زنانه را از برترین برندهای جهان به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید بر اساس سلیقه خود مدل‌های مشابه آن را تهیه کنید.

پالتوی پشم اورسایز مشکی ساده

همان طور که می‌دانید مدل‌های اورسایز در این دوره طرفداران زیادی دارند و این پالتوی بلند مشکی ساده از برند اکنی استودیوز هم طبق همین ترند یک مدل شیک و سطح بالای پالتو را از جنس پشم ارائه داده است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی دورنگ چهارخانه و مشکی

اگر مدل‌های ساده و تکرنگ مورد علاقه شما نیست اما مدل‌های شلوغ را هم نمی‌پسندید این مدل دورنگ جالب از برند تاپ شاپ می‌تواند سلیقه شما را برآورده کند.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو پشم و موهر سبز ساده

جنس پالتو هم در کنار مدل آن اهمیت زیادی دارد. موهر یکی از انواع پشم است که لطافت و زیبایی خاصی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس‌های زمستانی از جمله پالتو است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی پشم بلند یقه دوبل

اگر به مدل‌های جمع و جور و مرتب پالتو علاقه دارید مدل ارتشی یقه دوبل می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد مانند این مدل زیبای پالتوی پشم از برند بربری.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو چرم مصنوعی براق

بیشتر خانم‌ها به لباس‌های براق علاقه دارند، چرم مصنوعی براق هم از انتخاب‌هایی است که قبلا تصور می‌شد ارزان به نظر می‌رسد اما امروز شیک‌ترین پالتوها از این جنس تهیه می‌شوند که دوام زیادی هم دارند.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو پشم و چرم ترکیبی

برند گوچی با اضافه کردن جیب و یقه چرمی به این پالتوی پشم ساده به آن زیبایی خاصی بخشیده و آن از حالت تکراری و یکنواخت خارج کرده است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی خز رنگی ساده

خز مصنوعی از ترندهای محبوب چند فصل اخیر است که جای خود را به خوبی در میان لباس‌های زمستانی زنانه باز کرده است. خز مصنوعی تنوع رنگی بالایی دارد و نگهداری از آن ساده‌تر هم هست.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی ساده رنگی یقه دوبل

این پالتوی بلند مرجانی از برند تاپ شاپ یک انتخاب جالب برای خانم‌هایی است که به لباس‌های زمستانی رنگی علاقمند هستند اما دوست دارند ساده و جمع و جور لباس بپوشند.

مدل پالتو و کاپشن

کت چرم مشکی با آستر خز

کت چرم از لباس‌های کلاسیک مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است که ممکن است در فصل سرما به اندازه کافی ضخیم و گرم کننده نباشد به همین دلیل مدل آستردار خز را که شبیه کاپشن‌های خلبانی مردانه است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدل پالتو و کاپشن

کاپشن بادی رنگی کوتاه

در دو دهه گذشته کاپشن‌های بادی بسیار محبوب بوده‌اند اما امروزه مدل‌های اورسایز آن‌ها طرفداران بیشتری دارند مانند این کاپشن آبی زیبا از برند مانگو.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی پشم بلند با طرح پلنگی

شاید بتوان گفت طرح پلنگی محبوب‌ترین طرح لباس در استایل خانمانه است و پالتوی پلنگی هم از لباس‌های کلاسیک و اصیل این استایل به شمار می‌رود که هرگز از مد نمی‌افتد.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو کمردار ساده

مدل‌های پالتوی جلوباز با کمربند همیشه محبوب بوده‌اند چون تطبیق پذیری بالایی دارند مخصوصا اگر مثل این مدل پالتو از برند الکساندر ونگ از رنگ خنثی و ساده تهیه شده باشند.

مدل پالتو و کاپشن

بارانی چرم مصنوعی مشکی

بارانی‌های نایلونی هم از نظر استایل و هم از نظر کاربردی گزینه مناسبی هستند و بهتر است در کمد لباس‌های خود یک بارانی از این نوع در رنگ مشکی یا رنگ‌های دیگر داشته باشید.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو ارتشی پشم یقه دوبل

همان طور که گفتیم مدل پالتوی یقه دوبل استایلی سطح بالا و جمع و جور دارد مثل این مدل پالتو از جنس پشم از برند گوچی که لازمه یک استایل شیک و کلاسیک است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی اورسایز کشمیر رنگی ساده

پالتوهای اورسایز رنگی این روزها طرفداران زیادی دارند چون به راحتی می‌توانید آن را روی لباس‌های دیگر بپوشید و شیک و جذاب باشید.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی طرح‌دار نخی

برند میو میو پالتویی از جنس نخ یا پنبه ارائه کرده است که طرح‌های آبی و سفید درشتی دارد و مناسب خانم‌هایی است که مدل‌های خاص و متفاوت را می‌پسندند.

مدل پالتو و کاپشن

کت کوتاه خز دورنگ

خزهای مصنوعی را امروز در همه لباس‌ها می‌توانید ببینید از جمله کت‌های کوتاه زمستانی مثل این کت کوتاه دورنگ مشکی و توسی از برند شارلوت سیمون.

مدل پالتو و کاپشن

کت خز و چرم ساده

برند مانگو کت خزی از جنس ترکیبی چرم و خز مصنوعی تولید کرده است که جزو پرفروش‌ترین مدل‌های فصل بوده است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی اورسایز دورنگ

یک مدل پالتو اورسایز دیگر این بار از نوع دورنگ و بافت دار که برند ویکتوریا بکهام آن را ارائه کرده است و شما می‌توانید هر لباسی را زیر آن بپوشید.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی کوتاه تکرنگ کمردار

هرچند مدل‌های اورسایز بازار را قبضه کرده‌اند اما ضرورتی ندارد که پالتوی شما بلند باشد. مدل‌های کوتاه پالتو که تا میانه ران می‌رسند همراه با شلوار مناسب می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای زمستان باشد.

مدل پالتو و کاپشن

کاپشن پفی کوتاه ساده

برای روزهای خیلی سرد زمستان شاید پالتو چندان جوابگو نباشد. در این شرایط یک کاپشن کوتاه پفی می‌تواند شما را به خوبی از سرما حفظ کند.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی پشمی زیپ‌دار ساده

برای خانم‌هایی که اهل استایل ورزشی و راحت هستند هم پالتوهای مناسبی در میان ترندهای فصل وجود دارد. نمونه آن این پالتوی زیپ‌دار رنگی از برند مارنی است.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو رنگی ساده

اگر مدل‌های ساده و یکدست مد روز را ترجیح می‌دهید اما می‌خواهید با پالتو به استایل خود رنگ اضافه کنید این مدل ساده و زیبا از برند مانگو بهترین انتخاب است.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی بلند پشم رسمی

اگر استایل کلاسیک و سطح بالا همیشه انتخاب شما بوده و هست بهتر است سراغ پالتوهای بلند و رسمی کلاسیک بروید مثل این پالتوی شیک با استایل بریتانیایی از برند هریس وارف لندن.

مدل پالتو و کاپشن

بارانی اورسایز رنگی

بارانی جلیقه‌دار از مدل‌های پرطرفدار فصل‌های اخیر است که قبلا در دهه هشتاد میلادی محبوب بود و امروزه مدل‌های رنگی و مدرن‌تر آن را می‌توانید همه جا مشاهده کنید.

مدل پالتو و کاپشن

 

پالتوی بلند اورسایز یقه دوبل

برند ASOS پالتوهای فوق اورسایز برای خانم‌های شیکپوش تهیه کرده است که مدل‌های رنگی یقه دوبل یکی از آن‌ها است و زیر آن هر لباسی می‌توانید بپوشید.

مدل پالتو و کاپشن

پالتوی چهارخانه یقه خز

برخی از خانم‌ها مدل‌های ساده پالتو را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند از پالتوهای طرح‌دار و یقه خز استفاده کنند. مانند این نمونه پالتوی چهارخانه و یقه خزدار که مناسب خانم‌های شیکپوش است.

مدل پالتو و کاپشن

مدل پالتو ساده یقه خز

مدل‌های کلاسیک همیشه پرطرفدار هستند. مثلا یک پالتوی تن خور ساده در رنگ خنثی که کمی هم خز در یقه داشته باشند هرگز از مد نخواهد افتاد.

مدل پالتو و کاپشن

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)