شما برای داشتن آرایش ناخن زیبا و بی نقص همیشه لازم نیست به سالن‌های زیبای مراجعه کنید و هزینه‌های زیادی را برای مانیکورهای گران قیمت بپردازید. یک مدل ساده طراحی ناخن چیزی است که شما خودتان هم می‌توانید در منزل انجام دهید و هزینه‌های اضافی را برای خودتان پس انداز کنید. البته کارهایی مثل مانیکور حرفه‌ای و کاشت ناخن شاید به مهارت و تخصص نیاز داشته باشد اما حتی این کارها را هم با تمرین، تهیه مواد لازم و کسب مهارت کافی می‌توانید در منزل انجام دهید مگر این که وقت کافی برای این کار نداشته باشید. در هر صورت یک لاک زدن ساده کاری است که هرکسی می‌تواند انجام دهد و در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل ساده طراحی ناخن برای شما آموزش می‌دهیم که خودتان هم می‌توانید به سادگی آن را در منزل انجام دهید.

رازهای یک مانیکور حرفه‌ای و زیبا

طبیعی است که هر کسی حتی دختربچه‌ها هم می‌توانند ناخن‌های خود را لاک بزنند اما تفاوت در نتیجه کار مشخص می‌شود. این که چرا لاک برخی افراد مثل نقاشی کودکانه به نظر می‌رسد به دلیل ترفندها و نکات حرفه‌ای خاصی است که در کار خود در نظر نمی‌گیرند. اولین قدم برای داشتن یک لاک سطح بالا و حرفه‌ای آماده سازی ناخن‌ها است، طبیعی است که هر اثر هنری به یک بوم مناسب نیاز دارد و این کار با مانیکور یا در صورت نیاز کاشت ناخن انجام می‌شود. گام دوم انتخاب لاک مناسب و باکیفیت و ابزارهای مورد نیاز است. اگر لاک شما خشک شده یا قدیمی باشد کنترل آن کار ساده‌ای نیست و نتیجه کار تمیز و ظریف نخواهد بود و همچنین اگر قلمو یا برچسب مناسبی در اختیار نداشته باشید نمی‌توانید طرح‌ها را همان طور که در ذهنتان دارید پیاده کنید. گام سوم انتخاب یک طرح و مدل مناسب است. این مدل هرچه ساده‌تر باشد انجام دادن آن هم ممکن‌تر است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. در ادامه شما را با چند مدل ساده طراحی ناخن که ظاهری حرفه‌ای دارند اما به سادگی انجام می‌شوند آشنا می‌کنیم.

مدل ساده طراحی ناخن با رنگ خنثی

چند مدل ساده طراحی ناخن

رنگ‌های خنثی و همرنگ پایه ناخن همیشه پرطرفدار بوده‌اند و در هر زمان و مکانی کاربر دارند اما شما می‌توانید با اضافه کردن کمی تزئین ساده و دوست داشتنی این ناخن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر کنید. برای تزئین به شکل بوته‌های کوچک شما علاوه بر رنگ پایه ناخن خود به سه رنگ دیگر هم (اینجا قهوه‌ای، آبی و نارنجی) نیاز دارید و برای اجرای ان نیز باید  از قلموهای مخصوص کار ناخن استفاده کنید تا نتیجه کار ظریف‌تر و زیباتر شود. در انتها تاپ کوت را فراموش نکنید.

ترکیب رنگ‌های تیره و رنگ‌های متالیک

چند مدل ساده طراحی ناخن

رنگ‌های متالیک و براق همیشه جلوه زیبایی دارند و برای لاک‌های مجلسی بهترین انتخاب هستند. اما این که بخواهید همه ناخن‌ها را به یک رنگ از نوع متالیک یا اکلیلی درآورید تکراری و خسته کننده‌است. به همین دلیل بهتر است ریسک کنید و مدل‌های جدید را با ترکیب این دو رنگ بسازید. مثلا در این مدل ناخن‌های یک دست به رنگ سبز متالیک خیلی تیره و دست دیگر هم به رنگ اکلیلی طلایی رنگ آمیزی شده که این تضاد باعث شده است ناخن‌های هر دو دست جلوه زیباتری پیدا کنند.

ناخن‌های قرمز با تزئین ساده طلایی

چند مدل ساده طراحی ناخن

رنگ قرمز از رنگ‌های کلاسیک برای لاک ناخن است که هرگز از مد نمی‌افتد، به همه می‌آید و تطبیق پذیری بالایی دارد در حدی که می‌توانید آن را تحت شرایطی به عنوان لاک روزمره خود هم استفاده کنید. حال اگر کمی تزئین به این ناخن‌های قرمز اضافه کنید زیبایی آن‌ها چندین برابر شده و به یک لاک مجلسی عالی تبدیل خواهند شد. پیشنهاد ما استفاده از رنگ طلایی برای این کار است، برای این کار شما به کمی اکلیل طلایی درشت نیاز دارید که با کمک آن می‌توانید قسمتی از یک ناخن خود را تزئین کنید.

لاک ناخن مات با تیپ طلایی

چند مدل ساده طراحی ناخن

لاک مات همیشه طرفداران خود را دارد و جزو جدیدترین ترندهای محبوب لاک ناخن در سال‌های اخیر بوده است. اما استفاده از لاک مات می‌تواند باعث شود که ناخن‌های شما تخت و تکراری به نظر برسند. ترفندهای زیادی برای جذاب‌تر کردن لاک مات وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از تیپ متالیک است. این تیپ را می‌توانید با رنگ لاک متالیک روی ناخن‌ها ایجاد کنید و یا  از برچسب‌های متالیک برای این کار استفاده کنید اما ابتدا مطمئن شوید رنگی که برای تیپ ناخن خود استفاده کرده‌اید با رنگ لاک مات پایه ناخن همخوانی داشته باشد.

مدل ساده طراحی ناخن با تزئین قرمز

چند مدل ساده طراحی ناخن

برای خانم‌هایی که طرفدار سبک مینیمال هستند مدل ساده طراحی ناخن در اولویت قرار می‌گیرد. این مدل‌ها نه تنها ساده و زیبا هستند بلکه می‌توانید با کمترین زحمت آن‌‌ها را اجرا کنید و خیلی ساده و بدون دردسر هم از روی ناخن‌ها پاک کنید. مدل پیشنهادی ما مدل ساده با مربع‌های قرمز در وسط آن است که برای اجرای آن کافی است یک لایه لاک پایه روی ناخن‌ها بزنید سپس برچسب‌های مورد نظر خود را در وسط ناخن‌ها بچسبانید و تاپ کوت بزنید.

لاک ناخن سفید با تزئینات متالیک ساده

چند مدل ساده طراحی ناخن

لاک سفید از آن رنگ‌هایی است که در هر فصل و هر زمانی کاربرد دارد و شما می‌توانید ناخن‌های خود را با آن جذاب‌تر کنید البته شاید این رنگ به دست همه نیاید اما با تزئینات مختلف می‌توانید آن را جذاب‌تر کنید. یک روش ساده برای این کار استفاده از تزئینات متالیک درشت است، ر این روش تعدادی از ناخن‌ها را تا نیمه و تعدادی را به طور کامل با لاک سفید بپوشانید سپس قسمت‌های باقیمانده را با اکلیل‌های نقره‌ای تزئین کنید.

ناخن‌های مات با تزئین متالیک دورنگ

چند مدل ساده طراحی ناخن

گفتیم که تزئین ناخن‌های مات با رنگ‌های متالیک زیبایی و جذابیت خاصی دارد و چنین ترکیبی یک گزینه مناسب برای لاک ناخن مجلسی شما است. در این روش ابتدا ناخن‌ها را با یک رنگ مات دلخواه مثل مشکی بپوشانید سپس برای این که ناخن‌های شما حجم و عمق پیدا کنند از دو رنگ لاک متالیک مثل رزگلد یا آبی متالیک تیره استفاده کنید و خطوط اریب موازی روی ناخن‌ها ایجاد کنید تا درخشان و جذاب شوند. این ترفند برای ناخن‌های کوتاه و متوسط بسیار مناسب است و باعث می‌شود ناخن‌ها بلندتر به نظر برسند.

مدل لاک خنثی و براق با تیپ اکلیلی

چند مدل ساده طراحی ناخن

اگر به ناخن‌های ساده و طبیعی علاقه دارید می‌توانید با همین سبک برای یک مهمانی هم آماده شوید بدون آن که نیاز به طراحی‌های پیچیده و پرزحمت داشته باشید. کافی است که ناخن‌های خود را با دولایه لاک همرنگ ناخن مثل بژ یا صورتی بپوشانید سپس تیپ ناخن‌ها را با کمی اکلیل رنگارنگ پوشش دهید تا جذابیت آن‌ها بیشتر شود و این مدل ساده طراحی ناخن به یک مدل خاص و مجلسی تبدیل شود.

مدل ساده طراحی ناخن با لاک اکلیلی

چند مدل ساده طراحی ناخن

لاک‌های اکلیلی و متالیک همیشه پرطرفدار بوده‌اند و زیبایی و جذابیتی که در این لاک‌ها وجود دارد در هیچ رنگ و مدل دیگری یافت نمی‌شود. بنابراین شما می‌توانید با کمترین زحمت و فقط با دو لایه لاک اکلیلی ناخن‌های خود را به زیباترین شکل تزئین کنید بدون آن که نیاز به کارهای پیچیده و پردردسر داشته باشید. شاید تنها دردسر شما مربوط به زمانی باشد که می‌خواهید لاک اکلیلی را از روی ناخن‌های خود پاک کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)