جواهرات یکی از انواع اکسسوری‌ها هستند که مورد توجه ویژه خانم‌ها هستند و خانم‌ها دوست دارند همیشه از آن‌ها استفاده کنند. شاید تصور کنید استفاده از جواهرات همیشه مقدور نیست و این اکسسوری‌ها تنها برای روزهای خاص مثل مهمانی و عروسی و … مناسب باشند. اما باید بدانید که این مساله به نوع و مدل جواهرات شما بستگی دارد یعنی اگر از جواهرات ساده دارید می‌توانید در هر موقعیتی از آن‌ها استفاده کنید و شیک و زیبا به نظر برسید بدون آن‌که ظاهر شما پرزرق و برق باشد. درحالی که برخی دیگر از انواع جواهرات تنها برای مراسم و مهمانی‌ها مناسب هستند. در این مقاله می‌خواهیم ده مدل جواهرات ساده را که می‌توانید هم برای محیط کار و هم عروسی و مهمانی استفاده کنید به شما پیشنهاد دهیم تا برای انتخاب‌های بعدی خود از آن‌ها ایده بگیرید.

انگشتر نقره‌ای طرح گره

مدل جدید جواهرات ساده

مدل گره در جواهرات از ترندهای محبوب در فصل‌های اخیر بوده است که در عین زیبایی و پیچیدگی خاصی که دارد ساده و مینیمال هم محسوب می‌شود. مانند این انگشتر نقره طرح گره که با استفاده از آن می‌توانید سلیقه خاص خود را به رخ بکشید.

 

گوشواره رزگلد میخی از جنس طلا با سه نگین

مدل جدید جواهرات ساده

گوشواره‌های میخی با یک نگین از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره میان خانم‌ها هستند. اما این مدل با یک تغییر زیبا ارائه شده و به جای یک نگین سه نگین ارائه کرده و بدون آن که چیزی از سادگی آن کم شود به زیبایی آن افزوده شده است.

 

النگوی ساده از جنس برنج

مدل جدید جواهرات ساده

یک مدل ساده و ظریف النگو برای خانم‌هایی که اهل زرق و برق نیستند. این مدل النگو را می‌توان به تنهایی و یا همراه با دستبندهای دیگری استفاده کرد تا زیبایی آن چندبرابر شود.

 

گردنبند نگین‌دار سه قلو از جنس طلا

مدل جدید جواهرات ساده

اخیرا گردنبندهایی مد روز شده‌اند که به حدی کوچک و ظریف هستند که قسمت مدال آن‌ها را به سختی می‌توان دید. چنین گردنبندهایی ارزش سرمایه‌گذاری دارند و بهتر است از جنس گران‌قیمت مثل طلا انتخاب شوند تا همیشه برای شما باقی بمانند.

 

گوشواره میخی مستطیلی از جنس طلا

مدل جدید جواهرات ساده

اگر آنقدر ساده پسند هستید که نگین گوشواره هم به نظر شما زرق و برق اضافی است می‌توانید سراغ ساده‌ترین فرم‌ها بروید مانند این گوشواره زیبای میخی از جنس طلا که به شکل مستطیل ساخته شده و بسیار شیک و کلاسیک است.

 

انگشتر رزگلد از جنس طلا با دو نگین

مدل جدید جواهرات ساده

این مدل انگشتر با فرم خاص خود ظاهری متفاوت و زیبا به دستان شما می‌دهد و به خصوص برای کسانی که به انگشتر عادت ندارند انتخابی عالی است. دو نگین در طرفین این انگشتر به زیبایی آن افزوده و از هر رنگ و نوعی می‌تواند انتخاب شود.

 

گلوبند طلای ساده

مدل جدید جواهرات ساده

ساده‌ترین فرمی که در دنیای جواهرات ساده می‌توان تصور کرد. یک حلقه ناتمام ساده از جنس طلا که به راحتی می‌توان آن را به گردن آویخت و با هر لباسی به خصوص لباس‌های کلاسیک و ساده هماهنگ می‌شود.

 

گوشواره میخی نگین‌دار ستاره‌ای از جنس طلا

مدل جدید جواهرات ساده

اگر چندان اهل فرم‌های ساده نیستید این ستاره‌های کوچک طلایی زیبایی و تنوع خاصی به مجموعه جواهرات ساده شما اضافه می‌کنند.

 

گردنبند نقره زنجیر مکعبی ساده

مدل جدید جواهرات ساده

یک زنجیر ساده از جنس نقره همیشه مد روز استو یکی از ضروریات اکسسوری‌های زنانه به حساب می‌آید. این زنجیر به خصوص اگر همراه با مدال زیبا و چشمگیر استفاده شود زیبایی خاصی به استایل شما اضافه خواهد کرد.

 

دستبند به شکل پر با آبکاری طلا

مدل جدید جواهرات ساده

این دستبند زیبا و دوست داشتنی با استایل بوهمیا برای خانم‌هایی مناسب است که دوست دارند ساده و سبک باشند اما فرم‌های هندسی هم چندان باب طبعشان نیست.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)