جواهرات یکی از مهم‌ترین انواع اکسسوری زنانه به شمار می‌روند و مدل‌های جدید آن‌ها همیشه طرفدار دارد اما در این میان مدل جدید گوشواره اهمیت بیشتری نسبت به مدل‌های جدید دیگر جواهرات دارد چون گوشواره ارتباط نزدیک و مستقیمی با چهره شما دارد و اولین چیزی است که در برخورد با دیگران مشاهده می‌شود. گوشواره مناسب می‌تواند فرم چهره شما را به شکلی زیباتر نشان دهد و تیپ کلی شما را زیباتر و جذاب‌تر کند. پس بهتر است برای تابستان امسال به دنبال یک مدل جدید گوشواره شیک و زیبا برای خودتان باشید تا استایلی زیباتر، سطح بالاتر و به روزتر داشته باشید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل جدید گوشواره را که در تابستان امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشواره‌ و آویزهای منجوقی

همه ما در کودکی علاقه خاصی به جواهرات منجوقی دست ساز داشتیم و گاهی با ذوق و سلیقه خود اقدام به ساخت چنین جواهراتی می‌کردیم. اما امروزه اکسسوری‌های منجوقی جزو ترندهای جدید و خاص جواهرات به شمار می‌روند و به خصوص مدل جدید گوشواره منجوقی و آویزهای منجوقی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره برای تابستان است. شما می‌توانید این گوشواره‌های زیبا را در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع انتخاب کنید و برای جذاب‌تر کردن استایل تابستانی خود به کار ببرید. البته فراموش نکنید فقط زمانی از این نوع اکسسوری‌های رنگارنگ استفاده کنید که بقیه لباس‌های شما ساده و چشمگیر نباشد تا استایل شما متعادل به نظر برسد.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

مدل جدید گوشواره  با فرم هلال و دایره

فرم‌های هندسی از فرم‌‌های کلاسیک در جواهرات به شمار می‌روند که نه تنها هرگز از مد نمی‌افتند بلکه با سلیقه بیشتر افراد هم همخوانی دارند و سادگی و زیبایی آن‌ها باعث تطبیق پذیری فوق العاده این فرم‌ها در انواع استایل می‌شود. اگر شما جزو طرفداران سبک مینیمال هستید و علاقه خاصی به اکسسوری‌ها و جواهرات ساده دارید توصیه می‌کنیم از مدل جدید گوشواره با فرم‌های هلال و دایره که فرم‌هایی ظریف و زنانه و در عین حال ساده و کلاسیک هستند استفاده کنید. این گوشواره‌ها در ابعاد متنوع و در فرم‌ها و مدل‌های مختلف مثل آویز و ساده و … در دسترس هستند.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

مدل جدید گوشواره های حلقه‌ای

کمتر کسی را می‌توان یافت که به گوشواره‌های حلقه‌ای علاقه نداشته باشد و یا حداقل یک بار آن‌ها را امتحان نکرده باشد. این مدل گوشواره جزو مدل‌های کلاسیک و تطبیق پذیری است که اتفاقا جزو ساده‌ترین مدل‌ها هم به شمار می‌رود و شما در هر موقعیتی می‌توانید از این گوشواره‌ها استفاده کنید. گوشواره‌های حلقه‌ای مدل جدید در اشکالی متفاوت‌تر و متنوع‌تر نسبت به گذشته طراحی شده‌اند و این بار شاهد گوشواره‌های حلقه‌ای با تزئینات متنوع مثل گل که مناسب فصل تابستان است و یا فرم‌هایی که کمی پیچیدگی و اغراق در خود دارند و به جذابیت آن‌ها اضافه شده است.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

گوشواره با فرم های هندسی

همان طور که گفتیم فرم‌های هندسی همیشه محبوبیت خود را داشته‌اند و سادگی مینیمالیستی آن‌ها باعث شده است که تطبیق پذیری بالایی با هر سبک و مدل لباسی داشته باشند. فرم‌های هندسی تنوع بالایی دارند، فرم‌هایی مثل مثلث، دایره، مربع، نیم دایره و یا ترکیبی از این فرم‌ها که هر یک ویژگی‌های خاصی دارند و تاثیری متفاوت روی فرم چهره شما خواهند داشت مثل فرم‌های افقی باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت و فرم‌های عمودی باعث گردتر دیده شدن آن می‌شوند. شما بهتر است گوشواره‌های با فرم‌های هندسی را از جنس فلزات سنگین و گران تهیه کنید تا جلوه شیک‌تر و باشکوه‌تری داشته باشند.

چند مدل جدید گوشواره

گوشواره‌های گره دار فلزی

اگر ترندهای مربوط به کفش زنانه را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که فرم گره در این کفش‌ها محبوبیتی خاص پیدا کرده است و کفش‌های گره دار جزو ترندهای برتر برای سال ۲۰۱۸ به شمار می‌روند. اما این فرم خاص تنها محدود به کفش‌ها نیست و گره‌ها را می‌توان در مدل جدید گوشواره از جمله گوشواره‌های فلزی هم مشاهده کرد. این گوشواره‌ها و آویزهای شیک و زیبا حالتی دراماتیک دارند و می‌توانند استایل مجلسی شما را در فصل تابستان کامل کنند.

چند مدل جدید گوشواره

مدل جدید گوشواره منگوله‌ای و آویز

گوشواره‌های نخی آویز موسوم به منگوله‌ای مدل چندان جدیدی نیستند و در تابستان دو سال گذشته جزو مدل‌های پرطرفدار گوشواره‌های زنانه بوده‌اند اما در این مدت از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. این گوشواره‌های رنگارنگ و شاد اما ساده و دوست داشتنی هماهنگی خوبی با حال و هوای تابستانی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های ساده یا رنگارنگ تابستانی پوشید. حتی اگر خود شما دستی در کار داشته باشید می‌توانید با نخ‌های ابریشمی خوشرنگ و زیبا و قلاب‌های مخصوص گوشواره‌های منگوله‌ای مورد نظر خود را بسازید.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشوارهچند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

گوشواره‌های فلزی توری

فرم توری فلزی هم یکی از جدیدترین مدل‌های گوشواره به شمار می‌رود که ظرافت و زیبایی خاصی دارد و سبک بودن آن باعث می‌شود که وزن کمتری داشته باشد و استفاده از آن برای شما آزاردهنده نباشد. از طرف دیگر گوشواره‌های ظریف توری از جنس فلزان گران قیمت مثل طلا و نقره به دلیل سبک بودن قیمت کمتری هم دارند و شما راحت‌تر و با هزینه کمتری می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و با استفاده از آن‌ها استایل خود را ارتقاء دهید.

چند مدل جدید گوشواره

مدل جدید گوشواره های فانتزی

مدل‌های فانتزی همیشه طرفدارهای خاص خود را داشته‌اند و شما هم اگر از علاقمندان به فرم‌های خاص و دوست داشتنی به سبک فانتزی هستید همیشه به خصوص در فصل تابستان می‌توانید از این سبک استفاده کنید. گوشواره‌های فانتزی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند مثل فرم میوه‌ها، حیوانات و اشکال متنوع و رنگارنگ دیگری که باب سلیقه خود شما است و می‌توانید آن‌ها را در استایل تابستانی خود به کار ببرید.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

گوشواره‌های آویز سنگی

سنگ‌های قیمتی همیشه جایگاه خاصی در جواهرسازی داشته‌اند و دارند و گوشواره‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر شما نیز از طرفداران سنگ‌های قیمتی هستید می‌توانید گوشواره‌های خود را در فصل تابستان از این مدل‌ها تهیه کنید. البته لازم نیست سراغ سنگ‌های خیلی قیمتی بروید بلکه سنگ‌هایی مثل کوارتز صورتی، لاجورد و چیزهایی از این دست که قیمت معقول‌تری هم دارند می‌توانند انتخاب شما برای فصل تابستان باشند و رنگ و جلوه خاصی به استایل شما بدهند.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

مدل جدید گوشواره موسوم به لاک پشتی

در گذشته‌های دور منابع طبیعی تنها چیزی بود که بشر برای ساخت ابزارهای مورد نیاز خود به آن‌ها دسترسی داشت و جواهرات و اکسسوری‌ها نیز چیزهای موجود در طبیعت ساخته می‌شدند. لاک لاک پشت یکی از منابع سنتی و محبوب برای ساخت جواهرات بوده است و در گذشته شانه‌های گران قیمت و جواهرات زنانه از این ماده تهیه می‌شدند. البته واضح است که امروزه هیچ کس نمی‌خواهد حیوانات در حال انقراض از جمله لاک پشت‌ها برای ساخت چیزهایی مثل مدل جدید گوشواره و شانه و … کشته شوند و به همین دلیل از مواد مصنوعی برای ساخت فرم‌هایی شبیه به فرم لاک لاک پشت استفاده می‌شود. گوشواره‌های مدل لاک پشتی مصنوعی یکی از جدیدترین مدل‌های گوشواره زنانه برای تابستان امسال به شمار می‌روند که ظاهری زیبا و محبوبیتی فوق العاده دارند. این گوشواره‌ها از استات ساخته می‌شوند که نوعی پلاستیک است و برای ساختن آن هیچ حیوانی کشته نمی‌شود. این مدل جدید گوشواره در فرم‌ها و اشکال مختلفی تهیه می‌شود و برای هر موقعیتی مناسب است چون شما می‌توانید هم برای مهمانی‌های تابستانی و هم موقعیت‌های روزمره از آن‌ها استفاده کنید.

چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره چند مدل جدید گوشواره

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)