صندل به عنوان یکی از پرکاربردترین کفش‌های زنانه در فصل تابستان طرفداران زیادی پیدا می‌کند و همه خانم‌های شیک پوش در این فصل به دنبال خرید یک مدل جدید صندل زنانه برای کامل کردن استایل تابستانی خود هستند. واضح است که صندل زنانه هم مانند هر کفش و اکسسوری دیگری ترندهای خاص خود را دارد و برای هر سال مدل‌های جدید و خاصی از آن محبوب می‌شود. این ترندها تا حد زیادی ادامه ترندهای مد و فشن در بخش‌های دیگر هستند و از آن پیروی می‌کنند مثلا همان طور که در سال گذشته پارچه مخمل ترند محبوب سال بود، صندل‌های مخمل نیز فروش بالایی داشتند. اگر به دنبال یک مدل جدید صندل زنانه برای تابستان امسال هستید نگران نباشید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل جدید صندل زنانه را که تابستان امسال می‌توانید امتحان کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

صندل‌های حصیری

همان طور که می‌دانید از تابستان سال گذشته کیف‌های حصیری به یکی از ترندهای محبوب سال تبدیل شدند و این مدل کیف‌ها فروش بالایی پیدا کردند. محبوبیت این ترند در سال جاری هم ادامه پیدا کرده و تنها به کیف‌های تابستانی محدود نشده است بلکه شما می‌توانید صندل‌های تابستانی خود را نیز در مدل‌های متنوع و مختلف به شکل حصیری و بافته شده  انتخاب کنید و آن را با حال و هوای تابستان هماهنگ انتخاب کنید. اگر اهل ست کردن کیف و کفش هم باشید ترکیب این صندل با کیف حصیری یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد شد.

چند مدل جدید صندل زنانه چند مدل جدید صندل زنانه

 

صندل پنجه مربعی مدل جدید صندل زنانه

کفش‌ها از نظر فرم پنجه به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند، پنجه گرد، پنجه باریک و پنجه مربعی. صندل‌های زنانه را نیز می‌توان از نظر فرم پنجه در این سه نوع دسته بندی قرار داد و اگر به مدل‌های معمول صندل زنانه توجه کرده باشید احتمالا دیده‌اید که بیشتر صندل‌ها پنجه گرد دارند. اما در میان مدل‌های جدید صندل‌های زنانه فرم جالب و غیرمعمول پنجه مربعی نیز به چشم می‌خورد که زیبایی خاصی دارد. شاید شما جزو طرفداران کفش‌های پنجه مربعی نباشید اما اگر صندل‌های پنجه مربعی را امتحان کنید احتمالا نظر شما در این مورد تغییر خواهد کرد.

چند مدل جدید صندل زنانه چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های گویا مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های مدل گویا Goya به نوع خاصی از صندل تخت گفته می‌شود که قسمت پشت آن یک بند دارد که می‌تواند به قسمت جلو هم منتقل شود و قسمت جلوی آن تقریبا بسته است (گاهی هم کاملا بسته است). این مدل غیرمعمول برای صندل‌های زنانه توسط طراحان به عنوان صندل زنانه سال ۲۰۱۸ انتخاب شده‌اند و چهره‌های شیک پوش زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این صندل‌ها شاید در ظاهر شما را به یاد صندل‌های زشت مدل قدیمی بیندازند اما این مدل‌های جدید تنوع زیادی دارند و در فرم‌های خاص و از جنس چرم و خز و … تهیه می‌شوند و قیمت بالایی هم دارند.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های بنددار

مدل خاص صندل‌های بنددار از مدل‌های جدید و محبوبی است که از سال گذشته وارد بازار شد و هنوز هم پس از یک سال از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. این نوع صندل‌ها مدل‌های متنوع و خاصی دارند که به تطبیق پذیری آن‌ها افزوده است و برای موقعیت‌های مختلفی مناسب هستند. مثلا مدل‌های بلند و زیر زانوی آن‌ها برای استفاده مجلسی و پوشیدن با دامن کوتاه بسیار مناسب است. در مقابل، مدل‌های کوتاه و کلاسیک این صندل‌ها برای استفاده به عنوان یک کفش راحت و خنک تابستانی به همراه لباس‌های روزمره بسیار ایده‌آل است.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل لاانگشتی

حتما شما از گذشته با صند‌ل‌ها و دمپایی‌های لاانگشتی آشنایی دارید. این صندل‌ها به سبک صندل‌های ژاپنی طراحی شده و اصلا راحت نبودند و شما باید همیشه انگشت شست پا را به بقیه انگشتان خود متصل نگه می‌داشتید تا بتوانید راحت راه بروید. به همین دلیل این صندل‌ها از نظر اصول ارگونومی مورد تایید نبوده و استفاده طولانی از آن‌ها توصیه نمی‌شود. در مقابل، صندل‌های لاانگشتی مدل جدید طوری طراحی شده‌اند که انگشت شست پا را به طور کامل پوشش می‌دهند و از نظر راحتی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورند بنابراین بهترین انتخاب برای فصل تابستان شما هستند.

چند مدل جدید صندل زنانه چند مدل جدید صندل زنانه

صندل مدل مردانه

استایل مردانه همیشه تاثیر زیادی روی استایل زنانه داشته است و همیشه لباس‌ها و کفش‌های مردانه به دنیای پوشاک زنانه نیز راه پیدا کرده‌اند و با آن تطبیق یافته‌اند. صندل‌های مردانه هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و صندل‌ها را از ابتدا می‌توان نوعی کفش مردانه به شمار آورد که با خصوصیات کفش زنانه تطبیق یافته است. اما امسال شاهد حضور صندل‌هایی هستیم که دقیقا شبیه به صندل مردانه طراحی شده‌اند و احتمالا فقط سایز کوچک‌تری دارند. این صندل‌ها هم جالب و جذاب و هم راحت و کاربردی هستند و انتخابی عالی برای خانم‌های خاص پسند به شمار می‌روند.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل به رنگ پاستل مدل جدید صندل زنانه

امسال سال رنگ‌های پاستل است و این رنگ‌های زیبا و ملایم را می‌توان در هر لباس و اکسسوری زنانه اعم از کیف و کفش و شال و مانتو و … هم مشاهده کرد. صندل‌ها هم از این ترند در امان نبوده‌اند و صندل‌های به رنگ پاستل را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های جدید صندل زنانه به شمار آورد. شما می‌توانید این صندل‌های زیبا را در رنگ‌های شاد و جذاب مثل صورتی، یاسی، نعنایی، آبی آسمانی و … تهیه کنید و استایل تابستانی خود را با آن‌ها جذاب‌تر کنید.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های کار شده و نگین دار

صندل‌های کار شده و نگین دار گلدوزی شده لزوما مخصوص مهمانی‌ها و مجالس نیستند بلکه این صندل‌ها را می‌توان به عنوان یک صندل روزمره تابستانی و با لباس‌های نسبتا ساده هم مورد استفاده قرار داد طوری که صندل زیبا و جذاب شما به نقطه کانونی استایل تبدیل شود و زیبایی آن را کامل کند. البته واضح است که این نوع صندل‌ها را، اعم از صندل‌های ساتن و نگین دار، گلدوزی شده و صندل‌هایی را که سگک تزئینی دارند می‌توان به عنوان صندل مجلسی هم استفاده کرد و استایل مجلسی تابستانی جذابی ساخت.

چند مدل جدید صندل زنانه چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های پاپیون دار و گره دار

این روزها پاپیون در دنیای مد حرف اول را می‌زند و آن را همه جا از لباس‌های عروس گرفته تا اکسسوری‌های مو می‌توان مشاهده کرد. صندل‌های پاپیون‌دار و صندل‌هایی که قسمت جلوی آن‌ها با گره تزئین شده است جزو مدل‌های جدید و جذاب صندل‌های زنانه به شمار می‌روند که تنوع مدل بالایی هم دارند و از پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه می‌شوند، پارچه‌های رنگی، ساده، طرح‌دار و در بافت‌های مختلف از مخمل و جیر گرفته تا فاستونی و ساتن.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های تخت مینیمال مدل جدید صندل زنانه

سبک مینیمال همیشه طرفداران زیادی دارد و اکثر خانم‌ها به سبک مینیمال علاقه دارند چون استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌های سبک مینیمال هماهنگی استایل را بالا می‌برد و شما می‌توانید یک لباس با سبک مینیمال را با هر لباس و اکسسوری خاصی که دوست دارید استفاده کنید. همین تطبیق پذیری و سادگی از نوع با شکوه، علت محبوبیت سبک مینیمال است و به همین دلیل است که صندل‌های مینیمال نیز امروزه جایگاه خاصی در مدل‌های جدید صندل زنانه دارند.

چند مدل جدید صندل زنانه

صندل‌های پردار و منگوله دار

اضافه شدن تزئینات خاص و جذاب روی صندل‌ها مثل منگوله، پر، منجوق دوزی و چیزهایی از این دست می‌تواند یک صندل ساده و معمولی را به چیزی خاص و متفاوت تبدیل کند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. شما می‌توانید چنین صندلی را برای یک مهمانی و عروسی تابستانی مورد استفاده قرار دهید و یا اگر اهل ریسک کردن و استفاده از کفش‌های متفاوت و چشمگیر هستید می‌توانید یک صندل پردار و منگوله دار را با لباس ها و اکسسوری‌های روزمره خود هماهنگ کنید و استایل جذابی برای خودتان بسازید.

چند مدل جدید صندل زنانه چند مدل جدید صندل زنانه

دمپایی تابستانی مدل جدید صندل زنانه

دمپایی‌های پلاستیکی و دمپایی‌هایی که معمولا برای استخر می‌پوشیم شاید یک اکسسوری دم دستی و کم اهمیت به نظر برسند اما طراحان مد و لباس چنین نگاهی به این دمپایی‌ها ندارند و آن‌ها را به عنوان یک اکسسوری زیبا و شیک مد روز برای استفاده روزمره در تابستان معرفی کرده‌اند. شما می‌توانید از این دمپایی‌های تابستانی جالب و غافلگیر کننده به عنوان صندل روزمره خود در تابستان استفاده کنید و استایلی راحت و خنک و جذاب برای خودتان بسازید.

چند مدل جدید صندل زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)