هر وقت صحبت از نمایش‌های مد می‌شود همه به لباس‌های زیبای مدل‌ها یا در نهایت اکسسوری‌ها، جواهرات و کیف و کفش آن‌ها توجه می‌کنند و اگر دقت بیشتری داشته باشند مدل مو و آرایش آن‌ها را هم می‌بینند اما کمتر کسی به ناخن‌ها و مانیکور مدل‌های نمایش‌های مد توجه می‌کند. البته مانیکور چیزی نیست که در نگاه اول به چشم بخورد اما بهتر است بدانید هرچیزی که به  عنوان مدل جدید آرایش ناخن شناخته شده و میان مردم محبوب می‌شود از همین نمایش‌های مد نشات می‌گیرد پس اگر می‌خواهید هم در لباس و اکسسوری و آرایش صورت و مو و هم در مانیکور و آرایش ناخن پیشرو باشید بهتر است به مدل‌های آرایش ناخن در نمایش‌های مد هم توجه کنید. در این مقاله با چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن که از نمایش‌های مد نیویورک در فصل گذشته اقتباس شده‌اند آشنا می‌شوید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل الهام گرفته از لوگوی برندها

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

این مدل آرایش ناخن برای مدل‌های مرد و زن در نمایش مد لباس‌های یک برند ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است. ریتا ریمارک مانیکوریست برند Baja East از لوگوی این برند که فضای منفی در زمینه مشکی است برای طراحی مانیکور مدل‌ها الهام گرفته است. چه اهل مدل‌های اسپورت باشید چه نباشید این مدل مانیکور با رنگ‌های طلایی و متالیک روی زمینه مشکی زیبایی خاصی دارد و هماهنگی رنگی جذابی به وجود آورده‌است و می‌تواند زینت بخش ناخن‌های شما باشد.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل تک ستاره

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

در نمایش مد برند جنی پکهام ستاره‌ها نقش مهمی داشتند به همین دلیل میشل سندرز مانیکوریست این نمایش مد تصمیم گرفت طرح ستاره را روی ناخن مدل‌ها طراحی کند که با طرح پارچه لباس‌ها هماهنگی داشته باشد. او ستاره‌ها را در رنگ متالیک طراحی کرده و پایه ناخن را به رنگ صورتی همرنگ ناخن درآورد تا ستاره‌ها جلوه بهتر و زیباتری داشته باشند. اگر این مدل را می‌پسندید می‌توان از شابلون برای طراحی ستاره استفاده کنید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل کرومی حاشیه دار

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

برند Creatures of The Wind در نمایش پاییز و زمستان سال ۲۰۱۶ از کارگران صنعت فلزکاری برای طراحی ناخن مدل‌ها الهام گرفت. مورگان تیلور مانیکوریست این مدل‌ها از ترکیب کروم و برنج برای ایده پردازی استفاده کرد و لبه داخلی ناخن‌ها را به رنگ رزگلد و بقیه ناخن‌ها را به رنگ کرومی درآورد که نوعی بدعت در طراحی متالیک ناخن است.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل طرح‌دار آبستره

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

رنگرزی گرهی یا باسمه کاری نوعی روش رنگ آمیزی پارچه است که طرح‌هایی آبستره و زیبا پدید می‌آورد و این نوع رنگرزی منبع الهامی برای دبورا لیپمن بود تا ناخن مدل‌های نمایش مد را طراحی کند. این سبک یادآور استایل دختران کالیفرنیایی با چاشنی جسورانه است. برای لاک زدن به این سبک ابتدا دو لایه لاک رنگ ناخن بزنید سپس به سبک ناخن‌های مرمری رنگ مورد نظر را روی ناخن‌ها بزنید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل تیپ خاکستری

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

طرح چشم از محبوب‌ترین کانسپت‌هایی بود که در نمایش مد پاییز و زمستان ۲۰۱۶ معرفی شد و چشم شیطان نامی بود که روی طرح ناخن‌های مدل‌ها برای برند Tome  گذاشته شد. طراح این مدل برای ایجاد چنین فرمی از رنگ ذغالی روی تیپ ناخن‌ها استفاده کرد و بقیه ناخن را کاملا خالی گذاشت و تنها با یک نقطه کوچک خاکستری فرم چشم شیطان را کامل کرد. فراموش نکنید که همیشه در انتها یک لایه لاک شفاف روی ناخن‌ها بزنید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل هلویی نیمه

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

ربکا مینکوف از طراحان مشهور نیویورکی در نمایش مد سال گذشته میشل سندرز را به عنوان طراح ناخن مدل‌ها انتخاب کرد و او از طرح نیمه هلویی روی ناخن‌ها استفاده کرد اما برخلاف مدل‌های معمول لاک در قسمت کوتیکول ناخن‌ها استفاده شده بود و تیپ ناخن خالی بود. برای زدن این لاک بهتر است ابتدا قسمت پایین ناخن را پوشش دهید سپس با یک برس کوچک تیپ ناخن‌ها را با لاک پاک کن تمیز کنید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل صورتی ساده

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

الکساندر وانگ طراح نیویورکی همیشه به دنبال ساده‌ترین طرح‌ها است و برای طراحی ناخن‌ها از بهترین و معروف‌ترین طراح ناخن یعنی میشل ساندرز دعوت کرد. میشل ساندرز ساده‌ترین طرح ممکن را برای ناخن‌های مدل‌ها انتخاب کرد یعنی لاک ساده تکرنگ به رنگ صورتی گچی که به صورت دولایه روی ناخن زده شده و با تاپ کوت پوشانیده می‌شود.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل ارتشی ساده

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

برند تیبی همیشه طرفدار طرح‌های ارتشی بوده است و در نمایش مد پاییز و زمستان ۲۰۱۶ نیز این تم را برای طرح‌های خو برگزید. جین سون چوی طراح کره‌ای ناخن برای هماهنگ کردن طرح ناخن با تم ارتشی لباس‌ها از طرح ساده ناخن به همراه خطوط متالیک V شکل و موازی استفاده کرد که تنها روی انگشت اشاره انجام شده بود. برای کشیدن چنین طرحی لازم نیست از شابلون یا برس مخصوص استفاده کنید و تنها با برس معمولی لاک هم می‌توان چنین خطوطی کشید.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل تیپ متالیک

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

در دهه ۱۹۲۰ روش خاصی از لاک زدن مرسوم شده بود که لاک تنها در قسمت تیپ ناخن زده می‌شد. آلیسیا تورلو نیز برای برند کریستین لوبوتین این سبک را انتخاب کرد و آن را با سبک و رنگ لباس‌های این نمایش تطبیق داد، در این روش که نوع خاصی از فرنچ است بیس ناخن‌ها با رنگ خود ناخن پوشانیده می‌شود و تیپ ناخن با رنگ متالیک تیره تزئین می‌شود.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل پاییزی دو رنگ

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

طرح‌های آبستره، فضاهای منفی و طرح‌های دورنگ در طراحی ناخن نمایش‌های مد سال گذشته بیش از هر سبک دیگری کورد استفاده قرار گرفته بودند و در این مدل که توسط آلیسیا تورلو برای برند کریستین لوبوتین انجام شده است همه این ترندها را یک جا می‌توانید ببنید. برای لاک زدن به این سبک توصیه می‌شود از نوار چسب استفاده کنید تا لبه‌های کار تمیز و تیز به نظر برسد.

مدل جدید آرایش ناخن : مدل مشکی فضای منفی

چند مدل جدید آرایش ناخن و لاک ناخن

اصطلاح فکر کردن خارج از چارچوب توضیحی است برای خلاقیت و ایده پردازی و جالب است بدانید که همین اصطلاح خود منبع الهامی برای طراح این سبک ناخن بوده است. میس پاپ مانیکوریست بااستعداد و خلاق این روزها، برای برند مارریسا وب این طراحی را انجام داده است و سعی کرده است سبک زنانه و مردانه را تا حدی باهم ترکیب کند. او از چسب برای ایجاد این فضای منفی استفاده کرده و خطوط تمیز را به وجود آورده است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)