همه دوست دارند ناخن‌های آرایش شده و زیبا داشته باشند اما آرایش ناخن آسان و بی‌دردسر نیست و شما هر بار برای زیباتر کردن ناخن‌های خود یا باید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید و مقدار زیادی پول و وقت هزینه کنید و یا این که در منزل خودتان این کار را انجام دهید و با نتیجه‌ای غیرمنتظره و شاید نه چندان جالب مواجه شوید. اما اگر شما مدل‌های آرایش ناخن آسان را یاد بگیرید و از آن‌ها برای تزیین ناخن‌های خود استفاده کنید هم وقت و هزینه کمتری خواهید پرداخت و هم ناخن‌های شما کاملا زیبا و جذاب خواهند شد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل آرایش ناخن آسان را که در کمترین زمان و بدون دردسر می‌توانید در منزل اجرا کنید به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش ناخن آسان با استیکرهای ستاره‌ای

برای خانم‌هایی که وقت و حوصله کافی برای کار روی ناخن‌های خود ندارند استیکرهای ناخن بهترین راه نجات هستند. این استیکرها را به راحتی با کمترین هزینه می‌توان از فروشگاه‌های لوازم ناخن تهیه و برای زیباتر کردن آرایش ناخن‌ها به کار برد. پس اگر مدل‌های ساده و معمولی آرایش ناخن را نمی‌پسندید و دوست دارید با کمترین صرف زمان و هزینه ناخن‌هایی کار شده و زیبا داشته باشید توصیه می‌کنیم سراغ استیکرهای ناخن بروید. این که چه استیکری را با چه رنگ لاکی به کار ببرید به ذوق و سلیقه و سبک شخصی شما بستگی دارد اما استیکرهای ستاره‌ای در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف روی یک رنگ لاک ساده بهترین و ساده‌ترین روش برای آرایش ساده و کم دردسر ناخن‌های شما هستند. البته در مرحله آخر تاپ کوت را فراموش نکنید تا استیکرهای ناخن شما سر جای خود محکم باقی بمانند.

چند مدل آرایش ناخن آسان

چند مدل آرایش ناخن آسان

لاک ناخن قرمز با یک ستاره سفید

همه یک لاک قرمز زیبا را روی ناخن‌های خود دوست دارند اما برای کسی که می‌خواهد آرایش ناخن خاص و متفاوتی داشته باشد شاید یک لاک یک رنگ ساده گزینه مناسبی نباشد.  اما یک تغییر کوچک و بی‌دردسر می‌تواند لاک ساده شما را ارتقاء داده و به چیزی متفاوت و خاص تبدیل کند. این تغییر می‌تواند یک ستاره سفید بزرگ روی یکی از ناخن‌های شما باشد که با استفاده از استیکر مخصوص ناخن و یا با شابلون طراحی ترسیم شده و بدون صرف وقت زیاد، زیبایی و جلوه خاصی به آرایش ساده ناخن‌های شما بخشیده است.

چند مدل آرایش ناخن آسان

لاک ساده با یک خط عمودی اکلیلی

اگر به بلند کردن ناخن‌های خود علاقه ندارید باز هم می‌توانید ناخن‌هایی زیبا و جذاب داشته باشید، راز این کار در استفاده از خطوط عمودی در طراحی ناخن‌ها است. این خطوط باعث می‌شوند که ناخن‌های شما کشیده تر و بلندتر به نظر برسد و به جذابیت آن‌ها افزوده شود. البته اگر به دنبال یک طرح ساده و کم دردسر اما جذاب و خاص هستید توصیه می‌کنیم از لاک اکلیلی و متالیک برای کشیدن این خطوط عمودی استفاده کنید. برای رنگ زمینه هم می‌توانید از رنگ پایه ناخن و یا لاک بیرنگ کمک بگیرید.

چند مدل آرایش ناخن آسان چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با دایره‌های کوچک

برای خانم‌هایی که طرفدار سبک مینیمال هستند سادگی بیشتر به معنای زیبایی بیشتر است و همین فلسفه می‌تواند سبک آرایش ناخن‌های آن‌ها را هم شکل دهد. طرح‌های هندسی ساده و کم دردسر مثل دایره که با استفاده از استیکر و شابلون روی ناخن‌های ترسیم شده‌اند می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن‌ها بدهند بدون آن که دردسر زیادی برای این کار متحمل شوید. اگر در ترکیب رنگ برای این مدل آرایش ناخن مردد هستید توصیه ما استفاده از دایره سفید روی زمینه ساده همرنگ ناخن است.

چند مدل آرایش ناخن آسان

ناخن ساده با تیپ متالیک و اکلیلی

وقتی حوصله لاک زدن روی همه سطح ناخن‌ها را ندارید بهترین کار مانور دادن روی تیپ ناخن‌ها است. تیپ ناخن‌ها سطح کوچکی را شامل می‌شود و شما می‌توانید به جای پاک کردن لاک، فقط ناخن‌های خود را کوتاه کنید و از دردسر استفاده از لاک پاک کن‌ها خلاص شوید. مدل‌های مختلفی برای آرایش تیپ ناخن وجود دارد اما تیپ متالیک و اکلیلی از جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن است که زیبایی خاصی به مانیکور شما خواهد داد.

چند مدل آرایش ناخن آسان

ترکیب رنگ‌های پاستل برای آرایش ناخن آسان

رنگ‌های پاستل این روزها در همه زمینه‌های فشن و زیبایی محبوب و پرطرفدار شده‌اند و از این نظر می‌توانند بهترین انتخاب برای آرایش ناخن‌های شما باشند. شما می‌توانید از رنگ‌های پاستل متنوع مثل صورتی، نعنایی، آبی آسمانی، یاسی و … برای آرایش هر یک از ناخن‌های خود کمک بگیرید و ترکیبی جالب و جذاب و چشمگیر بسازید بدون آن که وقت و هزینه زیادی برای آن صرف کرده باشید.

چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با دایره‌های رنگی

گفتیم که دایره یکی از بهترین عناصر بصری برای ساخت لاک ناخن ساده و جذاب است و به همین دلیل طرح لاک خال خالی هم این روزها جذابیت زیادی دارد. اما شما می‌توانید این طرح را با خلاقیت بیشتر و دردسر کمتر روی ناخن‌های خود پیاده کنید. ترکیب استیکرهای رنگی دایره شکل در کنار هم روی ناخن‌های ساده و بدون لاک یک ترکیب کاملا شاد و جذاب است که در چند دقیقه به سادگی می‌توان آن را انجام داد.

چند مدل آرایش ناخن آسان چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با خطوط افقی رنگی

یک راه ساده دیگر برای جذاب‌تر کردن ناخن‌ها کمک گرفتن از خطوط افقی رنگی است. برای این کار کافی است روی همه ناخن‌های خود دو لایه لاک رنگ پایه بزنید سپس با یک قلموی باریک مخصوص کار ناخن روی هر کدام از ناخن‌ها یک خط افقی تمیز و باریک بکشید و در انتها تاپ کوت بزنید. به این ترتیب در کمترین زمان ناخن‌های ساده و معمولی شما به چیزی خاص و متفاوت تبدیل خواهد شد.

چند مدل آرایش ناخن آسان

ترکیب لاک متالیک و رنگی

گاهی استفاده از رنگ‌های لاک در کنار هم بهترین راه برای داشتن مانیکوری جذاب و کم هزینه است. اگر شما از رنگ‌های متالیک برای تزئین لاک ساده کمک بگیرید نتیجه آن بسیار جالب توجه خواهد شد. یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های رنگ لاک متالیک با لاک معمولی ترکیب رنگ آبی فیروزه ای و طلایی است که حالتی شیک و سطح بالا روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند و بهترین گزینه برای مانیکور مجلسی شما است. البته در این مورد می‌توانید کمی جسورانه‌تر هم عمل کنید و سراغ رنگ‌های متالیک نامتعارف مثل بنفش روی زمینه سفید بروید.

چند مدل آرایش ناخن آسان چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با نگین‌های رنگی

نگین‌های کار ناخن از ابزارهای جدید و پرطرفداری هستند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را در فروشگاه‌های لوازم ناخن پیدا کرده و تهیه کنید. استفاده از این نگین‌ها ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای داشتن یک مانیکور زیبا و شیک است و شما به روش‌های خلاقانه و متفاوتی می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. به طور مثل نگین‌های دایره‌ای شکل رنگی روی ناخن‌های ساده ترکیبی جذاب و دوست داشتنی است که با یک لایه تاپ کوت به خوبی تثبیت و محکم می‌شود.

چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با رنگ‌های هم خانواده

اگر در ترکیب رنگ لاک‌های خود مردد هستید ما رنگ‌های هم خانواده و مشابه را به شما توصیه می‌کنیم. ترکیب رنگ‌هایی مثل یاسی و بنفش، آبی آسمانی و آبی پررنگ، و حتی سفید و صورتی در کنار هم حالتی شیک و جذاب ایجاد می‌کنند که مورد پسند همه سلیقه‌ها است. البته در مورد فرم ترکیب این رنگ‌ها می‌توانید از خلاقیت خود کمک بگیرید و با شابلون و چسب هر طرحی را که دوست دارید به سادگی اجرا کنید.

چند مدل آرایش ناخن آسان چند مدل آرایش ناخن آسان

لاک دو رنگ  و سه رنگ  با طرح اریب

طرح‌های اریب روی ناخن‌ها این روزها از پرطرفدارترین طرح‌های آرایش ناخن هستند که نه تنها زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌دهند بلکه با خطای دید باعث می‌شوند که ناخن‌های شما کشیده‌تر و بلندتر به نظر برسد. شما در انتخاب ترکیب رنگ این طرح‌های اریب آزاد هستید و می‌توانید از دو یا سه رنگ و حتی یک رنگ (با خالی گذاشتن نیمی از ناخن و ایجاد فضای منفی) برای اجرای آن‌ها استفاده کنید.

چند مدل آرایش ناخن آسان چند مدل آرایش ناخن آسان

آرایش ناخن آسان با لاک سیاه و سفید

ترکیب سیاه و سفید از ترکیب‌های کلاسیک برای آرایش ناخن است که به روش‌های مختلفی می‌توان از آن بهره گرفت. اما توصیه ما استفاده از این دو رنگ به مقدار مساوی در کنار هم است. این ترکیب تطبیق پذیری زیادی دارد و برای هر موقعیتی می‌توان از این مانیکور ساده و شیک استفاده کرد بدون آن که اجرای آن وقت زیادی را از شما بگیرد.

چند مدل آرایش ناخن آسان

خطوط هلالی دو رنگ روی ناخن‌ها

خطوط هلالی روی ناخن‌ها جذابیت و زیبایی خاصی دارند و فرمی شیک و طبیعی به ناخن‌های شما می دهند. بنابراین شما می‌توانید از این خطوط به اشکال مختلف برای تزئین ناخن‌های ساده خود کمک بگیرید. مثل این نمونه زیبا و جالب که خطوط باریک هلالی که با دو رنگ کار شده و با یک لایه تاپ کوت پوشیده شده‌اند.

چند مدل آرایش ناخن آسان

چند مدل آرایش ناخن آسان

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)