تابستان در راه است و با شروع این فصل مهمانی‌ها و عروسی‌های تابستانی هم آغاز خواهند شد و خانم‌ها شیک پوش و خوش سلیقه سعی خواهند کرد در این مهمانی‌ها به زیباترین شکل ممکن ظاهر شوند. انتخاب یک لباس مجلسی ساده و معمولی شاید یک انتخاب بدون ریسک باشد اما گاهی یک ایده لباس مجلسی خلاقانه دقیقا همان چیزی است که شما برای زیبایی و درخشیدن در مهمانی نیاز دارید، لباسی که مناسب فصل باشد، به شما بیاید و شما را متفاوت‌تر و جذاب‌تر از بقیه مهمان‌ها نشان دهد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند ایده لباس مجلسی متفاوت و جذاب را که امسال می‌توانید در عروسی‌های تابستانی بپوشید به شما معرفی خواهیم کرد.

لباس مجلسی مخمل چپ راستی

لباس‌های چپ راستی جزو لباس‌هایی هستند که بدون استثنا به همه می‌آیند. این مدل لباس با خطوط موربی که روی میانه بدن دارد باعث می‌شود شما کمرباریک و لاغر به نظر برسید بنابراین با هر فرم اندامی می‌توانید آن را بپوشید. اما برای خلاقیت بیشتر و برای این که لباس شما رسمی‌تر و مجلسی‌تر به نظر برسد توصیه می‌کنیم سراغ پارچه مخمل بروید و لباس چپ راستی خود را از جنس مخمل در رنگی جذاب و تابستانی انتخاب کنید. شاید فکر کنید مخمل برای تابستان بیش از حد ضخیم است اما با فرم لباس چپ راستی احساس گرما نخواهید کرد و راحتی و نرمی این پارچه جذابیت استایل شما را چندین برابر خواهد کرد به خصوص اگر با اکسسوری‌های ساده استفاده شود.

چند ایده لباس مجلسی

لباس میدی شانه باز مشکی

لباس‌های مدل شانه باز جزو جدیدترین مدل‌های لباس زنانه هستند که در چند فصل اخیر به خصوص در فصل تابستان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این مدل نه تنها در بلوز بلکه در لباس مجلسی هم کاربرد دارد و می‌‌تواند یک ایده لباس مجلسی جذاب و متفاوت باشد. این مدل لباس نه تنها باعث می‌شود در عکس‌ها زیبا به نظر برسید بلکه فرم اندام شما را نیز به بهترین شکل نشان می‌دهد به خصوص اگر از رنگ تیره مثل مشکی انتخاب شده باشد و بلندی آن در حدی باشد که پوشش شما را متعادل نشان دهد.

چند ایده لباس مجلسی

لباس کوتاه با کفش تخت یک ایده لباس مجلسی عالی

همیشه گفته‌ایم که باید بین بلندی لباس شما و بلندی پاشنه کفش شما تعادل مناسبی برقرا باشد یعنی اگر قرار است لباس کوتاه بپوشید باید پاشنه کفش را هم کوتاه انتخاب کنید بنابراین یک ایده لباس مجلسی جالب و متفاوت می‌تواند ترکیب لباس کوتاه مجلسی با کفش تخت باشد. به خاطر داشته باشید که کفش مجلسی لزوما پاشنه بلند نیست ولی لازم است که کفش تخت خود را به اندازه کافی شیک و مجلسی انتخاب کنید تا با لباس شما هماهنگ باشد مثل یک جفت کفش تخت پولک دوزی شده یا نگین دار یا کفشی که تزئینات فلزی در خود داشته باشد.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب بلوز پپلوم با شلوار مجلسی

لباس‌های پپلوم دار جزو جدیدترین ترندها در لباس‌های زنانه هستند که امروزه می‌توان آن‌ها را در بیشتر لباس‌ها اعم از بلوز و تونیک و کت زنانه مشاهده کرد. پپلوم حالتی شیک و مجلسی و خانمانه به استایل شما می‌دهد طوری که حتی با شلوار مجلسی هم از این ظرافت و زنانگی کاسته نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال یک ترکیب لباس راحت و بی‌دغدغه برای پوشیدن در عروسی‌های تابستانی هستید ترکیب یک بلوز پپلوم با شلوار مجلسی راسته یا پاچه گشاد را به شما توصیه می‌کنیم. البته واضح است که چنین ترکیبی با کفش پاشنه بلند جذاب‌تر است.

چند ایده لباس مجلسی

سرهمی مجلسی با کمربند یک ایده لباس مجلسی متفاوت

حال که صحبت از شلوار مجلسی شد بهتر است بدانید که سرهمی‌های مجلسی هم می‌توانند یک ایده لباس مجلسی جذاب و متفاوت باشند و هر چشمی را در مهمانی به خود خیره کنند به خصوص اگر مهمانی مورد نظر شما تا حد زیادی رسمی است. پس اگر به دنبال یک ترکیب لباس خاص و جذاب هستید توصیه می‌کنیم از یک سرهمی مجلسی در رنگی که به شما بیاید و شما را کشیده و جذاب نشان دهد استفاده کنید و با یک کمربند زیبا و چشمگیر هم کمر خود را باریک‌تر نشان دهید و هم زیبایی استایل خود را چند برابر کنید.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب بلوز کوتاه با دامن مجلسی کلوش

همه تصور می‌کنند بلوزهای کوتاه را باید با شلوار جین و یا دامن‌های کوتاه بپوشیم اما این تصور کاملا نادرست است و شما تا زمانی که چیزهای متفاوتی را امتحان نکرده باشید نمی‌توانید زیبایی‌های جدید را نیز درک کنید. پوشیدن تاپ کوتاه با یک دامن کلوش مجلسی هم یکی از آن زیبایی‌ها است که نتیجه بسیار دلپذیری دارد. این ترکیب اگر همرنگ انتخاب شود حالت یک لباس مجلسی را تداعی می‌کند که در عین زیبایی و تطبیق پذیری به دلیل دو تکه بودن کاملا راحت و بی‌دردسر است.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب لباس مجلسی تابستانی با پوتین

شاید یک پیراهن تابستانی گلدار و معمولی برای یک عروسی و مهمانی تابستانی چیز چندان غیرمنتظره‌ای نباشد اما شما می‌توانید با اضافه کردن اکسسوری‌های جذاب و غیرمنتظره زیبایی استایل خود را چندین برابر کنید. مثلا می‌توانید یک لباس تابستانی چین دار و طرح‌دار را با یک جفت بوت ساق کوتاه پاشنه بلند بپوشید و سطح استایل خود را ارتقاء دهید. البته فراموش نکنید که بوت مورد نظر باید کاملا کلاسیک و مجلسی باشد تا بدون زحمت و دردسر، تعادل لازم را در استایل شما برقرار سازد.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب لباس مجلسی ساده با دمپایی مجلسی

یک لباس مجلسی ساده راسته بنددار از جنس پارچه ظریف مثل ساتن و ابریشم یک انتخاب معمولی برای مهمانی‌های تابستانی است که برای خانم‌های لاغر اندام و خوش هیکل توصیه می‌شود چون زیبایی اندام شما به خوبی نشان می‌دهد. اما اگر می‌خواهید این انتخاب ساده و معمولی شما به یک استایل خاص و جذاب منتهی شوید می‌توانید همراه با این لباس از یک جفت دمپایی یا صندل تخت مجلسی استفاده کنید. این ترکیب برای کسانی که قد بلندی دارند و نیازی به استفاده از کفش پاشنه بلند ندارند بهترین و راحت‌ترین انتخاب است.

چند ایده لباس مجلسی

ایده لباس مجلسی با رنگ‌هایی غیرمنتظره و متفاوت

همه فکر می‌کنند لباس مجلسی باید در رنگ‌های روشن مثل قرمز و صورتی و آبی و سبز و … باشد که این انتخاب‌ها در فصل تابستان حتی محدودتر هم می‌شود. اما شما می‌توانید جسارت و شجاعت به خرج دهید و سراغ رنگ‌هایی بروید که کمتر کسی به عنوان رنگ لباس مجلسی سراغ آن می‌رود مثل رنگ سبز زیتونی یا بنفش بادمجانی و رنگ‌های غیرمنتظره دیگری که می‌دانید به شما می‌آیند. با این انتخاب شما می‌توانید اکسسوری‌های جذاب‌تری را برای استایل مجلسی خود برگزینید و آن‌ها را به عنوان نکته کانونی استایل خود انتخاب کنید.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب بلوز گیپور با دامن راسته در رنگ‌های روشن و پاستل

وقتی صحبت از گیپور می‌شود همه به لباس‌های مجلسی یک تکه و بلندی فکر می‌کنند که قسمت‌های مختلف آن با گیپور کار شده است در حالی که لباس مجلسی شما می‌تواند ترکیبی از یک بلوز گیپور زیبا و راحت با دامن راسته همرنگ آن باشد که در کنار هم مثل یک لباس مجلسی به نظر می‌رسند. برای زیبایی و تفاوت بیشتر توصیه می‌کنیم سراغ رنگ‌های روشن و پاستل مثل آبی آسمانی و بنفش و … بروید و بلوز و دامن زیبای خود را از این رنگ‌ها انتخاب کنید تا استایل شما خاص‌تر و چشمگیرتر و مناسب فصل به نظر برسد.

چند ایده لباس مجلسی

کت و شلوار، یک ایده لباس مجلسی کلاسیک

حتما می‌دانید کت و شلوار یکی از لباس‌های مجلسی کلاسیک و زیبای زنانه است اما هرکسی در این لباس زیبا به نظر نمی‌رسد، راز زیبا شدن در کت و شلوار ارتباطی به چاقی و لاغری و قد و فرم اندام ندارد بلکه مدل و استایل کت و شلوار شما است که اهمیت دارد پس سعی کنید مدل کت و شلوار را راحت و اندامی انتخاب کنید. یک تاکسیدوی مشکی شیک یک دکمه که جیب هم داشته باشد به اندازه کافی راحت است و سر هم کردن آن وقت زیادی نخواهد برد. این لباس چهره شما را به نقطه کانونی استایل تبدیل می‌کند و باعث می‌شود آرایش و موهای زیبای شما بیشتر به چشم بیاید.

چند ایده لباس مجلسی

ترکیب ژاکت بافتنی با دامن توری یک ترکیب غیرمنتظره

شاید فکر کنید مهمانی و عروسی آن هم در تابستان، موقعیت مناسبی برای پوشیدن لباس بافتنی نیست اما بافتنی هم می‌تواند لباس مجلسی باشد به شرطی که با لباس‌های دیگر به خوبی ترکیب شده باشد. یک ژاکت بافتنی کوتاه شیک (که بیش از حد کوتاه نباشد و پوشیدگی آن در حد لازم باشد) همراه با دامن توری همرنگ چین دار (که سفید نباشند تا با لباس عروس اشتباه گرفته نشوند) و یک جفت بوت همرنگ زیبایی فوق العاده‌ای خواهد داشت و شما را از تمام افراد حاضر در مهمانی متفاوت خواهد ساخت.

چند ایده لباس مجلسی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)