لباس‌های مشکی جزء جدایی ناپذیر کمد لباس‌های ما هستند و شلوارهای جین نیز اساسی‌ترین بخش استایل ما را تشکیل می‌دهند پس وجه مشترک این دو یعنی شلوار جین مشکی باید اهمیت زیادی در پوشاک زنانه و مردانه داشته باشد که این طور هم هست. هر نوع تیپ و استایلی که داشته باشید چه خانمانه و ظریف و چه جدی و راحت، حتما بارها به پوشیدن شلوار جین مشکی نیاز پیدا کرده‌اید و از آنجایی که در فصل‌های اخیر این مدل شلوار جین دوباره مد شده است حتما باید یک عدد از این شلوار را در کمد خود داشته باشید. اما با شلوار جین مشکی چه لباس‌هایی باید بپوشیم؟ پاسخ این سوال آن قدر که به نظر می‌آید ساده نیست، در این مقاله چند روش جالب و متنوع را برای پوشیدن این شلوار محبوب بیان می‌کنیم.

پوشیدن شلوار جین مشکی به عنوان اساس یک استایل رنگی و جذاب

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

شلوار مشکی جین یکی از ساده‌ترین لباس‌های در دسترس است و این سادگی فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا آن را با چیزهای جذاب‌تر و رنگ‌های شاد و متنوع ترکیب کنید و استایل خود را متعادل‌تر کنید. به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند شلوار جین تیره خود را با مانتوهای رنگی و جذاب بپوشید. پس اگر مانتویی رنگی دارید که در هماهنگ کردن رنگ آن با شلوارهای جین آبی مشکل دارید و شلوار پارچه‌ای مشکی هم ترکیب زیبایی با آن ایجاد نمی‌کند بهتر است آن را با یک عدد شلوار جین مشکی بپوشید هم نکران شلوغ شدن تیپ خود نباشید و هم از لباس محبوب خود به نحو احسن استفاده کرده باشید.

استایل ساده سرتاپا مشکی

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

تیپ‌های کلاسیک همیشه مد روز هستند به خصوص اگر شما یک خانم کارمند با موقعیتی جدی باشید و در عین حال دلتان نخواهد جذابیت و راحتی تیپ خود را فدای جدیت و کلاسیک بودن آن کنید. استایل سرتاپا مشکی هم یکی از تیپ‌های کلاسیک به شمار می‌رود که برای موقعیت‌های جدی مثل محیط کار و آموزش مناسب است و شما می‌توانید شلوار جین سیاه خود را همراه با یک مانتوی کلاسیک مدل کتی که تقریبا همرنگ یا تیره‌تر از شلوارتان باشد (اگر شلوار شما تیره‌تر باشد مانتوی مشکی شما بور به نظر خواهد رسید) همراه کنید و با یک جفت کفش رسمی مشکی یا تیره و اکسسوری‌های مورد نیاز استفاده کنید و در محیط کار یا آموزش یا هر محیط رسمی دیگری حاضر شوید.

 انتخاب مدل‌های متنوع‌تر شلوار مشکی جین

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

شاید وقتی صحبت از شلوار مشکی جین می‌شود همه به یک مدل ساده راسته و بدون جزئیات فکر می‌کنند اما شلوار جین سیاه مدل‌های متنوعی دارد مثا مدل دمپاگشاد، مدل چسبان و مدل‌های جدیدی مثل دو رنگ و لبه خام که هر کدام استفاده خاصی دارد و فرصت‌های تازه‌ای را برای ترکیب تیپ‌های جدید به وجود می‌آورد. مثلا اگر یک استایل سطح بالا برای مهمانی می‌خواهید از یک شلوار مدل دمپاگشاد کوتاه همراه با کفش یا صندل پاشنه بلند یا مجلسی و یک بلوز مجلسی مناسب استفاده کنید و به مهمانی بروید. در مقابل شلوارهای راسته مشکی جین بیشتر به عنوان بخشی از تیپ راحتی زنانه و همراه با کفش کتانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از اکسسوری‌های جذاب همراه با شلوار جین مشکی

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

اهمیت اکسسوری‌ها در پوشاک زنانه بر کسی پوشیده نیست و نقش این اکسسوری‌ها زمانی پررنگ‌تر می‌شود که همراه با لباس‌های ساده و تیره مثل شلوار مشکی جین مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از اکسسوری‌های جذاب مثل بستن یک کمربند رنگی روی شلوار جین و همراه کردن آن با کفش‌های رنگی می‌تواند هم به زیبایی شلوار اضافه کند و هم جذابیت اکسسوری‌ها را افزایش دهد. یک مزیت شلوارهای جین مشکی این است که با هر رنگ کفشی می‌توان آن‌ها را پوشید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد پس به راحتی می‌توانید یک جفت کفش رنگی و زیبا را با این شلوار بپوشید و نگران هماهنگی رنگی نباشید.

شلوار مشکی جین، بخشی از استایل جذاب موتورسواری

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

استایل موتورسواری همان طور که از نامش پیداست تیپ خاص موتورسواران در دهه‌های گذشته بود و نوعی تیپ مردانه خاص آن دوره محسوب می‌شد که به تدریج به دنیای فشن هم راه یافت و اکنون نه تنها مردان بلکه خانم‌ها نیز از این تیپ استفاده می‌کنند. استایل موتورسواری شامل یک کت چرم مدل موتورسواری، پیراهن یا مانتوی تابستانی ساده در رنگ‌های سفید، مشکی و یا رنگ‌های دیگر و یک عدد شلوار مشکی جین است که این ترکیب را می‌توانید با یک جفت کفش مشکی استایل موتورسواری و یا کفش پاشنه بلند کاملا خانمانه هم بپوشید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد اما شلوار جین جزء جدایی ناپذیر آن است.

پوشیدن شلوار مشکی جین به سبک فرانسوی

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

استایل فرانسوی همیشه در جهان محبوبیت خاصی داشته است، سادگی و زیبایی بدون تلاش در سبک فرانسوی به آن جذابیت خاصی داده است که باعث این محبوبیت شده است. برخی از لباس‌ها و روش‌های پوشیدن لباس هویتی کاملا فرانسوی دارند مثلا تیشرت آستین بلند سیاه و سفید راه راه افقی، بستن شل دستمال گردن قرمز، بلوز مدل ویکتوریایی سفید، استفاده از اکسسوری‌های غیرهمرنگ اما هماهنگ و البته شلوار مشکی جین. پس این شلوار را می‌توانید به عنوان بخشی از استایل فرانسوی همراه با بلوز ویکتوریایی یا نمونه‌های مشابه استفاده کنید و سلیقه خاص و سطح بالای خود را به رخ بکشید.

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

 

چطور شلوار جین مشکی بپوشیم؟

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)