قابلیت پیام تصویری تلگرام در به روز رسانی آن به نسخه‌ی ۴٫۰ وجود دارد. این به روز رسانی که در ماه می سال ۲۰۱۷ صورت گرفت، یکی از بزرگترین به روز رسانی‌ها محسوب می‌شود. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد ویژگی پیام تصویری تلگرام و ویدیوهای عمومی تلسکوپ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قابلیت ارسال پیام تصویری تلگرام

پیام فرستادن در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام رسان، امروزه بیشتر از تماس تلفنی کاربرد دارد و دلیل آن بسیار ساده است: نیازی به زمان خاصی برای این کار ندارید و تنها با فشردن چند دکمه، می‌توانید پیام خود را به سرعت از طریق اینترنت ارسال کنید. مدت‌ها پس از در دسترس قرارگرفتن اپلیکیشن‌های پیام رسان، قابلیت ارسال پیام صوتی نیز به آن‌ها افزوده شد که کار را دوچندان ساده‌تر کرد. دکمه‌ای را می‌فشردید، پیام خود را ضبط و ارسال می‌کردید! اما امروزه، کار از این‌ها هم ساده‌تر شده و می‌توانید پیام تصویری بفرستید. از همین رو است که اپلیکیشن تلگرام نیز در به روز رسانی جدید خود، قابلیت ارسال پیام تصویری را قرار داده تا ارتباط شما با اطرافیانتان، ساده و جذابتر شود.

قابلیت ارسال پیام تصویری تلگرام به کاربران امکان فرستادن کلیپ‌های ویدیویی به یکدیگر را تنها با فشردن یک دکمه می‌دهد. این ویژگی مشابه فرستادن پیام‌های صوتی در اپلیکیشن تلگرام است و برای دسترسی به ویژگی پیام تصویری تلگرام، کاربران باید بر روی آیکون موجود که برای فرستادن پیام صوتی استفاده می‌شوند بزنند تا آن را به حالت مناسب برای ارسال پیام تصویری، آماده کنند.

پیام تصویری تلگرام همانند پیام صوتی آن به صورت خودکار دانلود می‌شود و به حالت پیش فرض نیز، پخش خودکار دارد. یکی از مهم‌ترین نکات در این به روز رسانی، حالت “تصویر در تصویر” است که به شما امکان مشاهده‌ی ویدیو و انجام همزمان کارهای دیگر در تلگرام را می‌دهد.

قابلیت ارسال پیام تصویری تلگرام و ویژگی تلسکوپ

ویژگی تلسکوپ تلگرام

تلگرام به همراه ویژگی ارسال پیام تصویری خصوصی، به دنبال گسترش کانال‌های عمومی خود با افزودن ویدیو در این محل‌ها نیز هست. این ویژگی، تلسکوپ (Telescope) نامیده می‌شود. ویدیوهای تلسکوپ همانند پیام‌های ویدیویی تلگرام، کلیپ‌هایی به مدت ۱ دقیقه هستند اما به صورت عمومی از طریق یک URL مستقیم، قابل دسترسی خواهند بود (حتی برای افرادی که حساب کاربری تلگرام ندارند).

هردوی این ویژگی‌ها در نسخه‌ی ۴٫۰ تلگرام در دسترس هستند.

  • نظر شما درمورد قابلیت پیام تصویری تلگرام و تلسکوپ چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Chaim Gartenberg

منبع: theverge