اکسسوری‌ها نیز مانند لباس‌های معمولی دارای ترندهای فصلی هستند و در آغاز هر سال و هر فصل شاهد معرفی چندین مدل اکسسوری جدید هستیم. این ترندها برای خانم‌هایی که مطابق مد روز لباس می‌پوشند اهمیت زیادی دارد چون لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را بر اساس این ترندها انتخاب می‌کنند. حتی اگر شما مطابق مد روز لباس نمی‌پوشید اما به مد و فشن اهمیت می‌دهید آشنا شدن با این ترندها برای شما ضروری است چون تنها در این صورت است که می‌توانید لباس‌های خوب و بد را از هم تشخیص بدهید. در این مقاله پنج اکسسوری جدید که برای فصل بهار امسال مد روز هستند معرفی خواهیم نمود.

کفش کالج بهاری

چند اکسسوری جدید زنانه برای بهار 1396

شاید کفش کالج را نتوان یک اکسسوری جدید به شمار آورد چون قدمت آن به چند دهه می‌رسد اما مدل‌هایی که برای امسال معرفی شده‌اند تنوع بالایی دارند مدل‌هایی جدید و جذاب را در بین آن‌ها می‌توان دید. این کفش‌ها را می‌توان در رنگ‌های متنوع و شاد که مناسب فصل بهار است تا رنگ‌های تیره و خنثی مثل مشکی که برای استفاده در موقعیت‌های جدی و رسمی مناسب هستند در بازار مشاهده کرد. کالج‌های طرح‌دار، پارچه‌ای، جیر، چرم و با یراق آلات فلزی یا با جنس‌های متنوع دیگر در این فصل کاربرد زیادی دارند و می‌توانند به استایل شما ظاهری متفاوت و جذاب بدهند.

کیف کوچک، اکسسوری جدید بهاری

چند اکسسوری جدید زنانه برای بهار 1396

کیف‌های کوچک و حتی خیلی کوچک چند فصل است که دنیای کیف‌ها را به تصرف خود درآورده‌اند. راحتی، تطبیق‌پذیری، زیبایی و تنوع در مدل و رنگ این کیف‌ها را به محبوب‌ترین مدل کیف در چند سال اخیر تبدیل کرده است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد از مد افتادن این کیف‌ها نخواهیم بود. پس اگر قصد خرید کیف برای فصل بهار را دارید مدل‌های کیف‌های کوچک دوشی را به شما توصیه می‌کنیم. استفاده از این کیف‌ها در رنگ‌های خاص و جذاب به دلیل کوچک بودن سایز آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و با هر استایلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کفش و صندل ساتن

چند اکسسوری جدید زنانه برای بهار 1396

امسال در بخش کفش زنانه علاوه بر کفش‌های مدل کالج که برای استفاده روزمره و رسمی و نیمه رسمی مناسب هستند کفش‌هایی از جنس ساتن نیز برای فصل بهار معرفی شده‌اند. کفش‌های ساتن به دلیل نگهداری دشوار و احتمال کثیف شدن مناسب استفاده روزمره نیستند و بیشتر برای کفش‌های مجلسی و استفاده در محیط‌های سرپوشیده طراحی شده‌اند. به همین دلیل اگر به دنبال خرید کفش مجلسی هستید پیشنهاد ما انتخاب کفش‌های پاشنه بلند و یا صندل‌های ساتن در رنگ‌های زیبا و متنوع است که می‌تواند به راحتی از نظر رنگ و طرح و جنس با لباس‌های شما نیز هماهنگ شود.

گوشواره‌هایی با فرم‌های هندسی

چند اکسسوری جدید زنانه برای بهار 1396

یکی دیگر از اکسسوری‌های جدید برای فصل بهار امسال مربوط به زیورآلات است. همان طور که در همه بخش‌های زیورآلات و جواهرات، فرم‌های هندسی و سالید فلزی باب شده‌اند گوشواره‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و امسال مدل‌های گوشواره در فرم‌های پر، ساده و مینیمالیستی را در میان ترندهای معرفی‌شده شاهد هستیم. فرم‌های صفحه‌ای، لوله‌ای، گرد و کروی و اشکال هندسی متنوع فلزی در رنگ‌های مختلف مثل نقره‌ای، طلایی و رزگلد از از جدیدترین مدل‌های اکسسوری بهاری در شاخه زیورآلات است.

بوت سفید زنانه

چند اکسسوری جدید زنانه برای بهار 1396

در فصل بهار هوا همیشه آفتابی و معتدل نیست و گاهی بارش‌های شدید باران و تغییرات ناگهانی هوا شرایط را مشکل می‌کند و شما نمی‌توانید با یک کفش معمولی به بیرون بروید. در این زمان شما به یک جفت بوت نیاز دارید، اما بوت بهاری شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بوت‌های بهاری تفاوت زیادی با بوت‌های زمستانی دارند و اگر می‌خواهید شیک‌پوش به نظر برسید نباید بوت زمستانی خود را در روزهای بهاری بپوشید. بوت بهاری ضخامت زیادی ندارد و هدف آن گرم کردن پا نیست بلکه خشک نگه داشتن پا و مچ پا از باران و خیسی خیابان است. بوت بهاری رنگ روشنی دارد و معمولا ساق کوتاه است و به بالاتر از مچ پا نمی‌رسد، رنگ پیشنهادی ما برای بوت بهاری، رنگ سفید است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)