مطلب کوتاه زیر به فروشگاه اینترنتی والمارت و تازه‌ترین اخبار آن در مورد همکاری با شرکت اوبر می‌پردازد. امروزه تعداد مشتریان آن دسته از فروشگاه های اینترنتی -مانند فروشگاه اینترنتی والمارت – که میوه، سبزی، مواد غذایی، گوشت و به عبارت بهتر، خواربار را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند، بیش از پیش در حال افزایش است. سومین فروشگاه اینترنتی برتر جهان – والمارت – که عمدتاً خواربار فروشی اینترنتی است اما محصولات دیگری به جز خواربار را نیز به دسته‌بندی محصولات خود نیز اضافه کرده است، به تازگی با شرکت تاکسی آنلاین اوبر (شبیه شرکت اسنپ در ایران) همکاری خود را آغاز کرده است. رانندگانی که برای اوبر کار می‌کنند، می‌توانند سفارشات آنلاینی که در سایت والمارت ثبت می‌شود را نیز درب منزل مشتریان تحویل دهند.

در حال حاضر، فروشگاه اینترنتی والمارت تحویل یک روزه‌ی سفارشات آنلاین خواربار را در ۶ بازار (۶ شهر) اجرا می‌کند و برای تحویل سفارشات آنلاین در ۴ تای این بازارها، با شرکت تاکسی اینترنتی اوبِر (Uber) همکاری می‌نماید.

گسترش فعالیت فروشگاه اینترنتی والمارت به شهرهای دیگر

فروشگاه اینترنتی والمارت برای اینکه بتوان با آمازون (برترین خرده فروشی آنلاین در جهان) و همچنین فروشگاه هایی که به صورت سنتی (غیر آنلاین) اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند، رقابت کند، فعالیت های خود را در ۲ شهر دیگر –اورلاندو (Orlando) و دالاس (Dallas) – به تازگی گسترش داده است. این شرکت در راستای فعالیت های گسترش خود به سایر شهرها، با شرکت تاکسی آنلاین اوبر همکاری می‌کند. رانندگانی که در شرکت اوبر مشغول به فعالیت هستند، به عنوان تحویل دهندگان سفارشات اینترنتی نیز می‌توانند ایفای نقش کنند.

به گفته‌ی یکی از سخنگویان فروشگاه اینترنتی والمارت، در حال حاضر این شرکت در ۴ شهر، برای تحویل سفارشات آنلاین مشتریان با اوبر همکاری می‌کند و در ۲ شهر نیز از سرویس حمل و نقل خود والمارت استفاده می‌نماید.

فروشگاه اینترنتی والمارت و همکاری با شرکت تاکسیرانی آنلاین اوبر در امریکا

تعداد مشتریان خواربارفروشی های اینترنتی رو به افزایش است

فروش خواربار، بیش از نیمی از درآمد فروشگاه اینترنتی والمارت را تشکیل می‌دهد. البته مشتریان زیادی خواربار مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش نمی‌دهند اما تعداد کسانی که اخیراً خواربار مورد نیاز خود را نیز به صورت آنلاین سفارش می‌دهند، رو به فزونی است. به گفته‌ی شرکت والمارت، آن دسته از افرادی که خواربار (میوه، سبزیجات، مواد غذایی، گوشت و غیره) را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند، نسبت به کسانی که خرید خواربار خود را همچنان به صورت سنتی و با مراجعه به فروشگاه ها تهیه می‌نمایند، پول بیشتری را نیز خرج می‌کنند. اخیراً مشتریانی در حال خرید خواربار خود به صورت اینترنتی هستند که تاکنون تجربه‌ی اول آن هاست و این برای شرکت های خواربار فروشی آنلاین، امیدوار کننده است. مسئول عملیات تجارت الکترونیک و فروش آنلاین میوه و سبزیجات والمارت، بیان کرده است که آن ها به دنبال افزایش دادن کیفیت خواربار و ارائه‌ی خواربار تازه هستند و در عین حال، تلاش می‌کنند تا مشتریان بیشتری را نیز ترغیب به خرید آنلاین خواربار کنند.

ترجمه ی اختصاصی مجله قرمز / با تصرف و تلخیص

بر اساس مطلبی منتشر شده در ماه آگوست سال ۲۰۱۷ از منبع : digitalcommerce360.com

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد فروشگاه های اینترنتی، پیشنهاد می‌شود به مقاله تحویل یک روزه ی سفارشات اینترنتی از فروشگاه های انلاین رجوع کنید.

خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت زیر با ما در میان گذارید و به بهبود مطالب در آینده کمک نمایید.