چند روزی بیشتر از بهار نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه نیز حتما از لباس بهاره برای مهمانی‌ها و دید و بازدید عید استفاده کرده‌اید. اما بهار همچنان ادامه دارد و اگر می‌خواهید برای روزهای آینده نیز لباس انتخاب کنید باید از مدل‌ها و ترندهای جدید و جاری در دنیای مد مطلع باشید. در این مقاله هفت ترند جدید برای لباس بهاره زنانه را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید شما برای چند ماه آینده در سال جدید باشد.

کیف‌های خیلی کوچک

کیف های خیلی کوچک از مدل های جدید لباس بهار هستند

کیف‌های کوچک مدت کمی نیست که جزو محبوب‌ترین کیف‌های زنانه هستند و این محبوبیت باعث شده که سایز آن‌ها نیز روز به روز کوچک‌تر شود و شاهد ظهور کیف‌های میکرو به جای مینی باشیم. این کیف‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجودند و طبیعی است که در طراحی آن‌ها زیبایی ظاهری اهمیت بیشتری نسبت به کاربرد پیدا کرده است و فقط می‌توان لوازم خیلی ضروری را داخل آن جا داد. سایز خیلی کوچک این کیف‌ها محدودیت رنگ و فرم را از بین برده و این کیف‌ها می‌توانند عنصر جذاب بصری در استایل شما باشند.

لباس‌های ورزشی استایل زنانه

لباس های ورزشی استایل زنانه از مدل های جدید لباس بهاره هستند

در حال حاضر دنیای مد در حال حرکت به سمت ترکیب ویژگی‌های زنانه و مردانه در لباس‌ها است. جنسیت معنای دوقطبی خود را از دست داده و به همین دلیل شاهد ظهور لباس‌هایی هستیم که ظرافت‌های زنانه و کاربردهای مردانه را یکجا در خود دارند. لباس‌های اسپورتی ظریف و رنگی نیز جزو این دسته هستند مثل کتانی‌های گلدوزی شده، کاپشن‌های خلبانی در رنگ‌های خانمانه مثل صورتی و گلبهی با تزیینات در قسمت‌های مختلف که در این مدت کوتاه میان خانم‌ها محبوبیت زیادی یپدا کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این ترند جدید تا سال‌ها مهمان دنیای مد باشد.

لباس بهاره از جنس پوپلین

پوپلین از مدل های جدید لباس بهاره است

پوپلین نوعی پارچه نازک از جنس پنبه و پلی‌استر است که بیشتر در لباس‌های تابستانی کاربرد دارد و شاید استفاده از آن در لباس بهاره کمی زود باشد اما با ترفند روی هم پوشیدن لباس‌ها در فصل بهار می‌توانید این پارچه ظریف و زیبا را به استایل خود اضافه کنید. به طور مثال با پوشیدن یک مانتوی بهاره از جنس پوپلین و استفاده از یک ژاکت مناسب روی آن هم آزادی عمل بیشتری خواهی داشت و هم می‌توانید خودتان را به راحتی با هوای غیرمنتظره بهاری تطبیق دهید.

کاپشن‌های بادی

کاپشن بادی مدل جدید لباس بهاره است

این مدل جدید لباس شاید برای بهار غیرمنتظر به نظر برسد اما با نگاهی به نمایش‌های مد برندهای مشهوری مثل بالنسیاگا متوجه می‌شویم که این کاپشن‌های حجیم درواقع برای بهار طراحی شده‌اند. پس اگر قصد خرید لباس برای فصل بهار را دارید دست نگه دارید، کاپشن‌های بادی محبوب شما که در فصل زمستان استفاده می‌کردید می‌توانند در فصل بهار هم کاربرد داشته باشند به شرطی که روی لباس‌های نازک بهاری مورد استفاده قرار گیرند و با جدا کردن کلاه و با کردن زیپ آن برای فصل معتدل بهار مناسب شوند.

آستین‌های غیرمنتظره

آستین های غیرمنتظره از مدل های جدید لباس بهاره است

آستین لباس نقش مهمی در تعریف استایل آن دارد، یکی از ترندهایی که چند فصلی است در دنیای مد معرفی شده و به سرعت میان خانم‌های شیک‌پوش به محبوبیت رسیده آستین‌هایی با فرم‌های غیرمنتظره است، آستین‌های کلوش، چین‌دار، لاله‌ای، آستین‌هایی بلندتر از حد معمول و دارای چین و پیلی در نقاطی که معمولا انتظار آن را نداریم از جمله این مدل‌ها هستند که می‌توانند در لباس‌های مختلف زنانه مورد استفاده قرار بگیرند و مدل‌هایی زیبا و متفاوت بیافرینند.

کت پشمالو

کت پشمالو از مدل های جدید لباس بهاره است

داشتن لباس رویی گرم مناسب در فصل بهار از ضروریات است چون هیچ وقت نمی‌دانیم در چند ساعت آینده هوا چگونه خواهد بود. پس اگر قصد خرید یک کت برای پوشیدن روی لباس‌های بهاری خود را دارید و علاقه‌ای به پوشیدن کاپشن بادی و یا لباس‌های ورزشی خانمانه ندارید سراغ مدل‌های خزدار و پشمالو بروید چون این مدل‌ها هم ظرافت و زیبایی لازم را دارند و هم تا چند ماه آینده مد روز خواهند بود.

کفش سفید

کفش سفید از مدل های جدید لباس بهاره است

شاید تمیز نگه داشتن کفش و پوتین سفید کار ساده‌ای نباشد اما این مدل و رنگ خاص از کفش در حال حاضر جزو محبوب‌ترین مدل‌های کفش زنانه به شمار می‌رود و اگر قصد خرید لباس و کفش دارید و دوست دارید مد روز باشید به شما توصیه می‌کنیم که رنگ سفید را برای کفش خود انتخاب کنید و بقیه لباس‌ها را نیز بر اساس آن بخرید تا در فصل جدید یک تیپ استثنایی و جذاب برای خود داشته باشید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز، شاخه مدل جدید لباس مطالعه کنید. نظرات خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)