همان طور که می‌دانید کیف‌های نیز مانند هر اکسسوری و لباس دیگری ترندهای خاص خود را دارند و در هر دوره‌ای مدل‌های خاصی از کیف مد می‌شوند و مدل‌های دیگری به دست فراموشی سپرده می‌شوند. اما در این میان ترندهای کیف‌های زنانه اهمیت بیشتری دارند و همه خانم‌های شیک پوش به دنبال این هستند که بدانند مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه برای هر فصل و دوره چیست. حال که از نیمه بهار هم گذشته‌ایم وقت آن رسیده است که کیف‌های زمستانی خود را کنار بگذارید و کیف‌هایی زیبا و به روز برای فصل بهار و تابستان خود تهیه کنید. اما اگر هنوز مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه را برای سال جدید نشناخته‌اید نگران نباشید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین و مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه را که در بهار و تابستان سال ۱۳۹۷ مد روز خواهند بود به شما معرفی می‌کنیم تا با انتخاب این مدل‌ها تیپ خود را به روز کرده و بر جذابیت استایل خود بیفزایید.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌های منجوق دوزی شده و دارای تزئین

کیف‌های تزئین شده با فلزات و منجوق و گلدوزی و حتی ترکیبی از همه این‌ها چیز جدیدی نیستند و این سبک ماکسیمالیستی ریشه در دهه ۸۰ میلادی دارد. اما از آن جایی که همه مدل‌های لباس و اکسسوری دهه ۸۰ در حال تولد دوباره هستند کیف‌های زنانه هم از این تغییر در امان نمانده‌اند و این روزها هر جا را که نگاه کنی نشانی از تزئین و منجوق دوزی و چیزهای رنگارنگ روی لباس‌ها و کیف‌ها می‌بینید. خوشبختانه این مدل‌های جدید نسبت به مدل‌های شلوغ و نامتناسب دهه هشتاد، زیباتر و ساده‌تر هستند و تعادل و تناسب بیشتری در طراحی آن‌ها به کار رفته است طوری که می‌توان این کیف‌های جذاب را در هر موقعیتی استفاده کرد و به استایل ساده و دم دستی روزمره، زرق و برق بیشتری داد. سعی کنید این کیف‌های پرزرق و برق را در رنگ‌های ملایم‌تر و ساده‌تر انتخاب کنید و همراه با آن‌ها از لباس‌های ساده و بدون زرق و برق استفاده کنید تا هم کیف شما جلوه بهتری داشته باشد و هم استایل شما متعادل‌تر به نظر برسد.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

فرم‌های غیرمنتظره در کیف‌های دستی و دوشی

کیف‌های سنتی معمولا فرم متوازی الاضلاع و مستطیل یا مربع دارند و تنها چیزی که در مورد آن‌ها تغییر می‌کند نسبت طول و عرض و تناسب ابعادی آن است. البته در چند فصل اخیر کیف‌هایی با فرم‌های غیرمنتظره‌ای مثل فرم دایره و مثلث هم وارد بازار شد و با استقبال مردم مواجه شد. اما امسال به نظر می‌رسد که طراحان پا را فراتر گذاشته‌اند و حت از فرم‌های پایه  مثل مثلث و دایره و مربع هم عدول کرده‌اند به طور مثال فرم هشت ضلعی و شش ضلعی در انواع کیف‌های دستی و دوشی از مدل‌های جدیدی است که کم کم در حال رایج شدن است. این کیف‌ها از جالب‌ترین و مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه برای سال جدید به شمار می‌روند که به هیچ عنوان خسته کننده نیستند و می‌توانند به نقطه توجه و قوت استایل شما تبدیل شوند در نتیجه برای خانم‌های اهل تنوع و جسارت بهترین انتخاب به شمار می‌روند.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف کمری یکی از مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

اگر دهه هشتاد و نود را به خاطر داشته باشید می‌دانید که در این زمان کیف‌های کمری بسیار محبوب و مد روز بودند و همه قشرهای مردم اعم از زن و مرد این کیف‌ها را برای استفاده روزمره خود به کمر می‌بستند. شاید شما هم جزو افرادی باشید که خاطره خوشی از این کیف‌های کمری ندارند چون این کیف‌ها ظرافت ظاهری نداشتند و تا حدی زمخت و نازیبا به نظر می‌رسیدند. حال دو خبر برای شما داریم، خبر بد این که کیف‌های کمری مجددا مد روز شده‌اند و خبر خوب این که این کیف‌ها نسبت به مدل‌های قدیمی خود بسیار ظریف‌تر و زیباتر شده‌اند و چیزی کم از کیف‌های لاکچری سطح بالا ندارند. البته برندهای مطرح مثل گوچی و برندهای فست فشن مثل زارا هم به تولید این مدل کیف‌ها روی آورده‌اند که رنگبندی و تنوع مدل و جنس بالایی هم دارند بنابراین فرقی نمی‌کند شما چه سلیقه‌ای داشته باشید، در هر صورت می‌توانید یک کیف کمری زیبا برای خودتان پیدا کرده و در فصل بهار و تابستان سال ۱۳۹۷ از آن استفاده کنید.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌های کیسه‌ای با بند جمع شونده

اگر به تاریخچه کیف‌های زنانه توجه کرده باشید می‌دانید که یکی از مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه در گذشته‌های نه چندان دور کیف‌های کیسه‌ای با بند جمع شونده بوده است. جالب است بدانید که این مدل‌های باستانی با فرم جدیدی به دنیای مد وارد شده‌اند و از کیسه‌های کوچک بنددار به کیف‌های نسبتا بزرگ و جاداری تبدیل شده‌اند که فرم مینیمالیستی و جذابی هم دارند. برندهای معتبری مثل شانل به تولید این مدل کیف روی آورده‌اند و آن‌ها را از جنس پارچه‌های ضخیم و چرم تهیه کرده‌اند. اگر طرفدار این مدل جالب و زیبا هستید و سبک مینیمال را یک سبک عالی و مناسب برای خودتان می‌دانید بهتر است یک مدل کیف کیسه‌ا ساده برای خودتان تهیه کنید این کیف‌ها بهترین گزینه برای استفاده روزمره شما هستند که تاثیر زیادی در به روز کردن استایل شما خواهند داشت و با لباس‌های طرح‌دار و شلوغ هم ترکیب مناسبی را به وجود می‌آورند.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌های جعبه‌ای یکی از مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

حال اگر کمی در تاریخ کیف‌های دستی به جلو برویم و به حدود سال‌های ۱۹۵۰ برسیم با یک مدل کیف جالب به نام کیف‌های جعبه‌ای مواجه خواهیم شد. در این زمان خانم‌ها از کیف‌هایی استفاده می‌کردند که فرم کاملا سفتی داشتند و از شکل چمدان الهام گرفته شده‌بودند هرچند سایز آن‌ها بسیار کوچک‌تر و برای استفاده روزمره طراحی شده بود. حال این مدل مجددا به دنیای کیف‌های زنانه بازگشته است و در شکل‌های متنوعی در بازار موجود است از کیف‌های جعبه‌ای دوشی گرفته تا مدل‌هایی که بالای خود یک دسته دارند. این کیف‌ها نه تنها برای استایل روزمره مناسب هستند بلکه شما می‌توانید مدل‌های پر زرق و برق‌تر آن‌ها را به عنوان کیف مجلسی هم مورد استفاده قرار دهید. پس فراموش نکنید که در عروسی‌های تابستانی امسال یک مدل کیف جعبه‌ای زیبا می‌تواند کامل کننده استایل زیبای مجلسی شما باشد.

مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌هایی به رنگ بنفش یاسی

همان طور که می‌دانید رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است و این به آن معنا است که بنفش و خانواده رنگ بنفش در این سال کاربرد زیادی در لباس‌ها و اکسسوری‌ها خواهند داشت. از طرف دیگر یکی از مهم‌ترین مدل‌های کیف زنانه برای سال جدید استفاده از رنگ‌های پاستل در این کیف‌ها است، حال اگر این دو ترند را با هم ترکیب کنید به چه چیزی خواهید رسید؟ بله رنگ بنفش یاسی که طیف پاستل رنگ بنفش است و زیبایی خاصی دارد. این رنگ، رنگ محبوب همه خانم‌ها است که در کنار زیبایی و چشم نوازی اصلا باعث جیغ شدن استایل شما نمی‌شود. رنگ بنفش یاسی یک رنگ سرد و متمایل به خنثی است که با هر رنگ دیگری به خصوص رنگ‌های گرم سرد به خوبی ترکیب می‌شوند و برای کسانی که به دنبال یک رنگ بهاری زیبا برای کیف‌های دستی خود در سال جدید هستند بهترین انتخاب به شمار می‌رود.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)