عروسی سلطنتی با تمام زرق و برق‌ها و جذابیت‌های آن برگزار شد و به یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند هفته گذشته تبدیل شد و از جنبه‌های مختلفی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در عروسی سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل افراد و چهره‌های شناخته شده‌ای حضور داشتند، از دیگر اعضای خاندان سلطنتی گرفته تا ستارگان سینما و موسیقی و تلویزیون و افراد دیگری که به این رویداد مهم دعوت شده بودند. اما چیزی که بیش از هر جنبه دیگری در عروسی سلطنتی خودنمایی می‌کرد لباس‌های مهمانان و تیپ و استایل جذاب آن‌ها بود که مورد توجه و تحلیل رسانه‌ها قرار گرفت. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما درباره عروسی سلطنتی و استایل مهمان‌های شیک پوش این رویداد مهم مطالبی را بیان خواهیم نمود.

امل کلونی و جرج کلونی

این زوج موفق و جذاب جزو شیک پوش‌ترین افرادی بودند که در عروسی سلطنتی حضور داشتند. همان طور که می دانید جرج کلونی ستاره محبوب سینمای هالیوود است و همسر لبنانی تبار او نیز یک وکیل موفق در سطح جهانی است که پرونده‌های مهمی را به عهده داشته است. در این میان استایل جذاب امل همسر جرج کلونی بیش از بقیه مهمانان خودنمایی می‌کرد. او که یک لباس میدی ساده به رنگ زرد خردلی به تن داشت به خوبی توانسته بود خود را با معیارهای پوشش مهمانان هماهنگ کند و با کلاه توری دار همرنگ لباس خود به یکی از شیک‌ترین مهمانان این رویداد تبدیل شود.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

اوپرا وینفری یکی از مهم‌ترین میهمانان عروسی سلطنتی

اوپرا وینفری را به جرات می‌توان ملکه برنامه‌های تلویزیونی نامید و به همین دلیل حضور او در مهمانی سلطنتی کاملا مورد انتظار بود. استایل اوپرا نیز مثل همیشه جذاب و شیک و مناسب این رویداد سطح بالا طراحی شده بود. او که یک لباس صورتی خوشرنگ با تور دوزی‌های ظریف به تن داشت و از یک کلاه سفید بزرگ با پر و تزئینات ساده همرنگ لباس خود استفاده کرده بود که ترکیبی زیبا و ملایم و هماهنگ با اندام و چهره او به وجود آورده بود، اگرچه از اوپرا کمتر از این انتظار نمی‌رود اما همین استایل ساده و جذاب او را به یکی از برترین مهمانان مراسم تبدیل کرد.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

 

سرنا ویلیامز و همسرش

کمتر کسی هست که اهل تنیس باشد اما خانواده ویلیامز و دو خواهر ستاره یعنی وینس و سرنا ویلیامز را نشناسد. سرنا ویلیامز که تا کنون جوایز و عنوان‌های متعددی را در تنیس کسب کرده است پس از این که فرزند خود را چند ماه پیش به دنیا آورد بیش از گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او در عروسی سلطنتی یک لباس صورتی کمرنگ بسیار زیبا به تن داشت که با اندام ورزشکاری او بسیار هماهنگ بود. او یک اکسسوری موی زیبا به عنوان کلاه به سر داشت که به شکل یک گل توری بزرگ و پیچ در پیچ طراحی شده بود و توجه همه را به خود جلب می‌کرد.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

پیپا میدلتون و همسرش

خواهر کیت میدلتون عروس بزرگ‌تر خاندان سلطنتی نیز یکی از دعوت شدگان به مراسم بود که لباسی زیبا به تن داشت. پیپا میدلتون که سال گذشته در مراسمی باشکوه ازدواج کرد یک لباس گلدار نعنایی زیر زانو به تن داشت که با حال و هوای بهاری این مراسم کاملا هماهنگ بود. کلاه پیپا نیز یک کلاه کوچک گلدار با توری بود که با لباس او هماهنگی کاملی به وجود آورده و او را به یکی از مهمانان شیک پوش مراسم تبدیل کرده بود.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

جیمز کوردن و همسرش

جیمز کوردن مجری معروف تلویزیون بریتانیا نیز از دعوت شدگان به عروسی سلطنتی بود که همراه با همسرش در این مراسم ظاهر شده بود. همسر جیمز کوردن یک لباس ساده صورتی کمرنگ به تن داشت که نشان می‌داد این رنگ زیبا جزو رنگ‌های ترند امسال خواهد بود و شما می‌توانید در مهمانی‌ها از لباس مجلسی به رنگ صورتی استفاده کنید. خود جیمز کوردن نیز یک کت و شلوار کاملا رسمی که متناسب با اندام چاق او طراحی شده پوشیده و این انتخاب آن‌ها را به یکی از شیک‌ترین زوج‌های مراسم تبدیل کرد.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

ویکتوریا و دیوید بکهام شیک‌ترین مهمانان عروسی سلطنتی

ویکتوریا و دیوید بکهام قطعا جزو جذاب‌ترین زوج‌های جهان هستند که با شیک پوشی، همیشه نظرها را به خود جلب می‌کنند. این زوج موفق که همیشه در مراسح سلطنتی حضور دارند در عروسی مگان و هری نیز شرکت داشتند و با استایل جذاب خود به عنوان شیک‌ترین زوج مراسم انتخاب شدند. ویکتوریا بکهام که خود یک طراح لباس حرفه‌ای است لباس برند خود را به تن داشت. این لباس بلند و ساده در رنگ سرمه‌ای تیره و با یک کلاه توری کامل شده بود. تیپ دیوید بکهام نیز همه چیزهایی را که یک مرد شیک پوش به آن نیاز دارد در خود داشت.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

کری مولیگان و مارکوس مامفورد

کری مولیگان ستاره بریتانیایی سینما که با خواننده معروف گروه مامفورد اند سانز ازدواج کرده است استایل ساده و جذابی دارد که در مهمانی سلطنتی نیز از آن بهره برده بود. او یک لباس گلدار یقه پاپیونی بلند به تن داشت که خبر از ترند شدن این مدل برای فصل جدید می‌دهد و اگر شما هم می‌خواهید مانند کری مولیگان در مهمانی‌های بهاری و تابستانی شیک و جذاب باشید می‌توانید از یک لباس گلدار مجلسی متناسب با استایل و سلیقه خود استفاده کنید.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

پاتریک آدامز و ترویان بلیزاریو

پاتریک آدامز همبازی مگان مارکل در سریال محبوب سوتس همراه با همسرش ترویان بلیزاریو در مراسم عروسی حضور پیدا کردند و جزو شیک‌پوش‌ترین مهمانان بودند. ترویان بلیزاریو که خود از بازیگران شناخته شده تلویزیون است ترند فصل را برای لباس‌های مجلسی رعایت کرده و با یک لباس صورتی کمرنگ ساده و پوشیده در مراسم حاضر شده بود. کلاه او نیز یک پوشش ساده سر بود که با مدل موی معمولی و جذاب او هماهنگی کاملی داشت، پاتریک آدامز نیز با استایل کاملا رسمی و شیک خود جزو مردان خوش لباس مهمانی به شمار می‌رفت.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

پریانکا چوپرا و ابیگل اسپنسر

پریانکا چوپرا ستاره هندی تلویزیون و سینما که این روزها به یکی چهره‌های محبوب جهانی تبدیل شده است به دلیل دوستی نزدیک با عروس به مراسم دعوت شده و یک کت و دامن بنفش یاسی با یقه‌ای خاص و زیبا به تن کرده بود. کلاه او نیز همرنگ لباس بوده و با رنگ پوست تیره او هماهنگی بسیار خوبی داشت. در کنار او ابیگل اسپنسر بازیگر تلویزیون و سینمای آمریکا نیز در مراسم حضور یافته بود که لباسی سرمه‌ای و خالدار با استایلی رسمی و جذاب به تن داشت.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

جوس جونز

جوس جونز خواننده بریتانیایی نیز از هنرمندانو ستارگان دعوت شده به مراسم بود که سبک گلدار را برای لباس زیبای خود انتخاب کرده بود که به خوبی با اندام بلند و درشت وی هماهنگ بود. او از یک کلاه توری پردار جالب  به عنوان کلاه مخصوص مراسم استفاده کرده بود و جواهرات او تنها به یک جفت گوشواره بزرگ و یک حلقه بینی خلاصه شده بودند تا تعادل استایل او به هم نخورد و شلوغ و پرزرق و برق به نظر نرسد.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

سارا رافرتی

سارا رافرتی نیز از بازیگران سریال سوتس و همبازی مگان مارکل بود که به مراسم دعوت شده و همراه با همسرش در آن حضور یافته بود. سارا رافرتی یک میدی سرمه‌ای رنگ به تن داشت که به جز قسمت آستین‌های آن، کاملا ساده بود و با یک کلاه توری کوچک همراه شده بود. آستین‌های این لباس حالت کلوش و چین‌دار داشته و با مروارید دوزی تزئین شده و  ظاهری جذاب و خاص به این لباس داده بود که توجه همگان را برانگیخت.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

جینا تورس

جینا تورس نیز از بازیگران مجموعه سوتس است که به دلیل همکاری با مگان مارکل به مهمانی دعوت شده بود. او یک لباس صورتی و سفید گیپور زیبا به تن داشت که با حال و هوای بهاری مهمانی کاملا هماهنگ بود. کلاه او یک کلاه کلاسیک ساده با طرح گل‌های ریز بود که با لباس وی هماهنگی زیبایی به وجود آورده و او را به یکی از مهمان‌های جذاب و شیک پوش مهمانی تبدیل کرده بود.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

گابریل مکت و جاسیندا بارت

گابریل مکت بازیگر نقش اول سریال سوتس است که به خاطر همکار بودن با عروس به مراسم دعوت شده و همراه با همسرش جاسیندا بارت مدل استرالیایی در آن حضور یافته بود. گابریل مکت یک کت و شلوار سرمه‌ای و خاکستری کاملا رسمی به تن داشت و همسرش از یک لباس بلند بنفش و کلاه توری همرنگ آن استفاده کرده بود که کاملا در شان یک مهمانی سلطنتی انتخاب شده بود.

مهمان‌های شیک پوش عروسی سلطنتی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک آقایان و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)