یخچال هوشمند Panasonic قرار است یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای انسان‌های مدرن را برآورده کند. این آرزو که به هیچ وجه از جای خود تکان نخورند اما به محض آن که اراده کردند، خوردنی‌های مورد علاقه‌ی خود را در هر کجای خانه که هستند، در یک چشم برهم زدن در اختیار داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با یخچال هوشمند Panasonic می‌توانید مجله قرمز را در ادامه‌ی این مطلب همراهی کنید.

طی سال‌های اخیر همواره یخچال‌ها حضور پررنگی در نمایشگاه سالانه‌ی IFA داشته‌اند و هر سال نمونه‌های جدید و جالبی از آن‌ها در طول برگزاری این نمایشگاه رونمایی می‌شود. از یخچال‌هایی که قابلیت سازگاری با ابزارهای هوشمند مختلف را دارند تا یخچال‌هایی که می‌توانند به کمک ارسال تصاویر گوناگون از فضای درون خود به تلفن همراه شما، از این نکته باخبرتان کنند که به چه مایحتاج جدیدی برای خریدن نیاز دارید. اما شاید جالب‌ترین نمونه از یخچال‌ها در جریان برگزاری نمایشگاه امسال یعنی نمایشگاه IFA 2017 به دوست‌داران لوازم خانگی هوشمند معرفی شد. یخچال هوشمند Panasonic که در نوع خود محصول جالبی به نظر می‌رسد و از وجود توانایی‌های منحصر به فردی بهره می‌برد.

یخچال هوشمند Panasonic یک خدمتکار گوش به فرمان

بی‌شک علاوه بر خنک نگه داشتن مواد غذایی مختلف، که مهم‌ترین توانایی تمام یخچال‌های هوشمند و غیر هوشمند محسوب می‌شود، جالب‌ترین توانایی یخچال هوشمند Panasonic قابلیت اجرای دستورات کاربران است. به این معنی که تنها کافی است این یخچال را صدا بزنید تا بلافاصله نزد شا بیاید و درهای خود را به رویتان باز کند. علاوه بر آن اندازه‌ی جمع و جور این یخچال موجب می‌شود تا بتوانید آن را در هر کجای منزل که بخواهید جا دهید.

در واقع یخچال هوشمند Panasonic از قابلیت اجرای فرمان‌های صوتی صاحبان خود برخوردار خواهد بود و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا می‌کند. البته آن دسته از فرمان‌های صوتی که به سرو کردن غذا یا سایر مواد خوراکی مربوط باشد. علاوه بر آن یخچال هوشمند Panasonic از قابلیت اتصال به یک پایگاه داده‌ منحصر به فرد برخوردار است. پایگاهی که این یخچال هوشمند با توجه به اطلاعات موجود در آن می‌تواند پیشنهادهای مختلفی را در زمینه‌ی چگونگی سرو انواع و اقسام خوراکی‌های گوناگون به شما ارائه دهد. به این معنی که اگر شما غذای خاصی را از یخچال هوشمند Panasonic طلب کنید، این یخچال پیشنهادهایی را در زمینه‌ی نوشیدن انواع نوشیدنی‌های مناسب با آن غذا به شما ارائه خواهد داد تا در صورت تمایل بتوانید غذای مد نظر خود را با نوشیدنی مورد علاقه‌تان صرف کنید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که یخچال هوشمند Panasonic به عنوان یک طرح ابتدایی در نمایشگاه IFA 2017 به علاقه‌مندان تکنولوژی معرفی شد. به این معنی که نمی‌توان به همین زودی انتظار ملاقات با این یخچال هوشمند را به عنوان یک محصول مصرفی در بازار داشت. اما با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک یخچال هوشمند Panasonic و نمونه‌های مشابه با آن بتوانند راه خود را به خانه‌های مردم عادی باز کنند و با خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌دهند، بر قطر دور شکمشان بیافزایند.

منبع: ابر گیزمو (همراه با ترجمه، تالیف و ویرایش اختصاصی نویسندگان و مترجمان مجله قرمز)

در صورت تمایل می‌توانید با نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود کیفیت مطالب بخش فناوری مجله قرمز یاری کنید.