مسواک خودکار Amabrush به طور حتم باب طبع کسانی خواهد بود که حوصله‌ی مسواک زدن ندارند و نمی‌خواهند هر شب چندین دقیقه از وقت خود را صرف انجام این کار تکراری و حوصله سربر کنند. برای دانستن قابلیت‌های جالب مسواک خودکار Amabrush می‌توانید ما را در ادامه‌ی مطلب پیش رو همراهی کنید.

بدون شک بهترین قابلیت مسواک خودکار Amabrush این است که توسط آن تنها در عرض ده ثانیه می‌توان تمام دندان‌ها را تمیز کرد. این در حالی است که برای انجام این کار هیچ احتیاجی به استفاده از دستان خود نخواهید داشت.

استفاده از مسواک خودکار Amabrush بدون دخالت دست

مسواک خودکار Amabrush در نگاه کلی به یک قالب دندان مصنوعی شباهت دارد که می‌توان آن را درون دهان قرار داد و پس از گذشت ده ثانیه از فشردن دکمه‌ی تعبیه شده روی آن، با دهانی کاملا پاک دستشویی خانه را به سمت اتاق خواب ترک کرد.

برای ساخت مسواک خودکار Amabrush از مواد سیلیکونی ضد باکتری استفاده شده و هر دو سمت بدنه‌ی این مسواک از پرزهای سه بعدی پوشیده شده است. مواد مورد استفاده در ساخت این مسواک به اندازه‌ای نرم طراحی شده‌اند که بتوانند از بیماری‌های لثه جلوگیری به عمل آورند. از سوی دیگر سختی آن‌ها هم به اندازه‌ای تنظیم شده است که قادر به پاکیزه ساختن دندان‌ها به شکل کامل و بی‌نقصی باشند. استفاده از مواد قابل انعطاف در طراحی بدنه‌ی مسواک خودکار Amabrush به آن دلیل صورت گرفته که سایزهای معین این مسواک بتوانند بدون هیچ مشکلی در دندان زنان و مردان جای بگیرند.

در مجموع می‌توان گفت که مسواک خودکار Amabrush به نوع پرزدار محافظ‌های دندانی شباهت دارد که بوکسورها برای حفاظت از دندان‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

به منظور تضمین فرآیند پاک کردن دندان‌ها و زدودن کامل جرم از لابه‌لای آن‌ها، این مسواک پس از روشن شدن قادر به لرزیدن با بسامدی معادلG  ۹.۵ خواهد بود. در واقع مسواک خودکار Amabrush به گونه‌ای طراحی شده است که نوع لرزش و الگوریتم چرخش پرزهای آن به شکل ثابت و تکرار شونده نباشد. به این ترتیب تنوع نوع چرخش بدنه‌ی این مسواک در دهان موجب می‌شود تا تمام منافذ میان دندان‌ها به خوبی پاک‌سازی شود و محل تمیز نشده‌ای در بین آن‌ها باقی نماند.

بد نیست به این نکته هم اشاره کرد که برای استفاده‌ی بهینه از مسواک خودکار Amabrush خمیردندان‌های اختصاصی و منحصر به فردی برای آن طراحی شده است که در تیوپ‌هایی با قیمت ۳.۴۰ دلار به فروش می‌رسند. بنابر ادعای سازندگان مسواک خودکار Amabrush، هر کدام از این خمیردندان‌ها قابلیت استفاده به مدت یک ماه را خواهند داشت.

با این حال قیمت نهایی این مسواک به طور حتم بیش از خمیردندان‌های آن خواهد بود. به گونه‌ای که علاقه‌مندان به استفاده از این مسواک خودکار باید مبلغی معادل ۹۰ دلار را برای در اختیار داشتن آن بپردازند.

گفتنی است که سازندگان مسواک خودکار Amabrush درست همانند بسیاری از طراحان ابزارهای مشابه، بودجه‌ی مورد نیاز برای ساخت این مسواک را از طریق پروسه‌ی کراودفاندینگ تامین کرده‌اند. به این ترتیب با پایان یافتن مراحل تولید این مسواک خودکار، فاز نخست عرضه‌ی آن به بازار در ماه دسامبر امسال رقم خواهد خورد.

منبع: دیلی میل (همراه با ترجمه و ویرایش اختصاصی نویسندگان و مترجمان مجله قرمز)

در صورت تمایل می‌توانید با نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود کیفیت مطالب بخش فناوری مجله قرمز یاری کنید.