این که کسی برای تابستان بوت بپوشد شاید به نظر غیرمنطقی باشد اما بوت تابستانی هم یکی از انواع کفش‌های تابستانی به شمار می‌رود که می‌تواند به تیپ و استایل شما تنوع و جذابیت خاصی ببخشد. ما در مورد کفش‌ها معمولا بر اساس ترندها عمل می‌کنیم و به جز چند مورد خاص مثل کفش‌های رسمی و جدی از کفش‌های مد روز استفاده می‌کنیم. کفش‌های تابستانی به خصوص کفش‌های پاشنه بلند هم ترندهای خاص خود را دارند که هر یک برای موقعیت خاصی مثل مهمانی، گردش و … مناسب هستند و در هوای گرم آزاردهنده نیستند. اگر به دنبال کفش یا بوت تابستانی برای امسال هستید این مقاله اختصاصی از مجله قرمز را مشاهده و مطالعه کنید تا با جدیدترین مدل‌های کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی آشنا شوید.

صندل پاشنه بلند جیر جلوبسته

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

تنها محل استفاده از جواهرات، سر و گردن و دست‌های شما نیست کفش‌های شما هم می‌توانند محل نمایش جواهرات مختلف باشند. کفش‌های منگوله‌دار هم به همین منظور طراحی و تولید شده‌اند، یعنی اضافه کردن جذابیت و تنوع به اکسسوری‌ها حتی با وجود نداشتن کاربرد خاص. این مدل صندل جلوبسته منگوله‌دار با رنگ زیبای خود که همرنگ پوست است و با داشتن پاشنه بلند هم پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و هم داشتن منگوله آن را از حالت رسمی و جدی خارج کرده و به زیبایی آن افزوده است.

بوت صندل پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

بوتی که برای هوای گرم مناسب باشد باید جریان هوا را از خود عبور دهد و این مدل بوت تابستانی با داشتن برش‌های متعدد در قسمت جلو و باز بودن کامل قسمت پشت این امکان را به وجود آورده است. داشتن پاشنه بلوکی و بسته شدن با چسب در قسمت مچ پا حداکثر راحتی را برای شخص فراهم می‌آورد و با لباس‌های تابستانی بیشترین هماهنگی را دارد.

صندل پاشنه بلند دورنگ تابستانی

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

شما به احتمال زیاد همین الان یک جفت صندل مشکی در کمد لباس‌های خود دارید اما شرط می‌بندیم صندل شما چنین رنگ بندی جذابی ندارد. این مدل که محصول برند کیت اسپید Kate Spade است با حاشیه‌های دالبری دو رنگ و زیبا در زمینه مشکی جذابیت خاصی را به وجود آورده است که بدون تحت‌الشعاع قرار دادن بقیه لباس‌های تابستانی شما می‌تواند به آن جلوه و رنگ ببخشد. پاشنه کوتاه و ضخیم آن کمک می‌کند که این کفش هم برای گردش مناسب باشد و هم مهمانی و تفریح.

کفش پاشنه بلند چهارخانه تابستانی

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

طرح چهارخانه ریز موسوم به جینگهام چند فصلی است که جزو ترندهای غالب در دنیای طرح پارچه به شمار می‌رود و این طرح را در همه انواع لباس و اکسسوری از جمله لباس‌ها و اکسسوری‌های تابستانی مشاهده کرده‌ایم. این نوع کفش‌های تابستانی از آنجایی که طرح‌دار هستند بهترین انتخاب برای جذاب کردن لباس‌های ساده شما هستند پس اگر تیپ ساده و بدون طرحی دارید از این نوع کفش‌های طرح‌دار تابستانی استفاده کنید.

بوت جلوباز چرم ساق کوتاه

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

این بوت چرم با رنگ شتری تند خود توسط برند زارا معرفی شده است که می‌تواند مجموعه کفش‌های  شما را کامل کند. این کفش در قسمت پنجه باز است و مانع از گرم شدن پا می‌شود، پاشنه آن روی پایه‌ای فلزی قرار دارد که ظاهری تمیز و شیک به آن داده است و این بوت تابستانی را به انتخابی مناسب برای موقعیت‌های جدی و رسمی تبدیل کرده است که می‌توانید آن را با شلوار گشاد تابستانی بپوشید.

کفش مجلسی پاشنه بلند با بند در مچ

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

کفش‌های پاشنه بلند تابستانی لزوما حالت راحتی و غیررسمی ندارند و اگر به یک مهمانی رسمی دعوت هستید می‌توانید از مدل‌های رسمی و شیک هم استفاده کنید مانند این مدل کفش پاشنه بلند مشکی که بهترین انتخاب برای کاملا کردن لباس شب مجلسی است. این مدل کفش با داشتن بند نگین دار در مچ پا هم نگه داشتن کفش را در پا ساده کرده‌است و هم زیبایی و جلوه خاصی به آن بخشیده است که مناسب مهمانی‌های رسمی و عروسی است.

بوت تابستانی ساق کوتاه گلدوزی شده

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

گلدوزی روی انواع اکسسوری و لباس را برند گوچی در سال‌های اخیر باب کرده است که مورد تقلید برندهای دیگر هم قرار گرفته است. رنگ روشن این بوت با طرح‌های گل روی آن حالتی تابستانی دارد و هماهنگی خوبی با لباس‌های این فصل  به وجود می‌آورد. از طرف دیگر داشتن پاشنه بزرگ و قطور راحتی آن را دوچندان کرده است و برای زمانی که از شرایط آب و هوایی در تابستان مطمئن نیستید انتخابی مناسب است.

دمپایی پاشنه بلند تابستانی

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

احتمالا آهنگ اولیس پریسلی درباره کفش جیر آبی را شنیده‌اید، او حتما چیز خاصی در این نوع کفش دیده است که آهنگ مخصوص برای آن سروده است. این مدل کفش یا به عبارت بهتر دمپایی پاشنه بلند جیر ضربدری در رنگ زیبای آبی نظر الویس را تایید می‌کند. آبی رنگی است که تقریبا مشابه رنگ‌های خنثی عمل می‌کند و تطبیق پذیری بالایی دارد به خصوص اگر روشن باشد پس این دمپایی جیر زیبا را می‌توانید با هر رنگ لباسی هم بپوشید.

بوت تابستانی ساق کوتاه جیر

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

باز هم یک مدل گلدوزی شده دیگر که این بار روی جیر مشکی انجام شده است. اگر پاهای کشیده و بلندی می‌خواهید این مدل بوت تابستانی با ظاهر زنانه و البته جسورانه خود شما را به هدف خواهد رساند. داشتن پاشنه کوتاه و قطور و جنس قابل تنفس این بوت را به انتخابی مناسب برای تابستان تبدیل کرده است.

صندل پاشنه بلوکی تابستانی

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

کفش‌های پاشنه بلوکی بالاترین میزان راحتی را در میان کفش‌های پاشنه بلند دارند چون با داشتن سطح مقطع بزرگ‌تر فشار کمتری به پاها وارد می‌کنند و حفظ تعادل با آن‌ها ساده‌تر است. پس اگر راحتی و سلامت پاهای شما برایتان اهمیت دارد توصیه می‌کنیم از کفش‌های پاشنه بلوکی استفاده کنید. مانند این مدل زیبای صندل کرم رنگ که با هر رنگ لباسی هماهنگی دارد و با داشتن رنگ نزدیک به پوست پاهای شما را کشیده‌تر هم نشان خواهد داد.

بوت صندلی جیر  پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

اگر نمی‌توانید حتی در گرمای مرداد هم از بوت‌های مشکی چشم پوشی کنید نگران نباشید، برای شما نیز حق انتخاب وجود دارد. این مدل بوت جیر با باز بودن در کناره‌ها و قسمت جلو مانع از گرم شدن پا می‌شود و طرح زیبا، پاشنه کوتاه و قطور و بندهای پارچه‌ای در قسمت مچ پا آن را به انتخابی ایده‌آل برای شما تبدیل کرده است.

صندل ظریف رنگی تابستانی

مدل کفش پاشنه بلند و بوت تابستانی

جنس چوب پنبه در اکسسوری‌ها از جمله کفش‌های تابستانی جزو ترندهای برتر فصل به شمار می‌رود، مورد بعدی طرح‌های دالبری در مد است که برندهای مختلف مثل فندی آن را در اکسسوری‌ها و لباس‌ها به کار برده‌اند. این مدل صندل ظریف و زیبا هر دو ترند غالب را در خود دارد، جنس چوب پنبه آن را بسیار سبک کرده و بندهای زیبای دالبری قابلیت تطبیق با لباس‌های شما را دارد پس انتخابی مد روز و مناسب برای روزهای تابستان است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)