گاهی مدل‌های ساده مانیکور خسته کننده می‌شوند و ما به دنبال چیزی جدیدی هستیم، یک مدل مانیکور شاد که به سادگی قابل انجام باشد و بیش از حد شلوغ و پردردسر نباشد یعنی فقط با یکی دو رنگ لاک و ابزارهای ساده و معمولی بتوان آن را انجام داد ولی در عین حال ظاهری شاد داشته باشند. مدل مانیکور شاد لزوما سطح پایین و جلف نیست و اگر درست انتخاب شود می‌تواند شیک و زیبا باشد. همچنین فراموش نکنید که انجام مانیکور و لاک زدن لزومی ندارد در آرایشگاه و با هزینه‌های زیاد انجام شود. ما در این مقاله چند مدل مانیکور شاد و جذاب را به شما آموزش می‌دهیم که شیک و سطح بالا هم هستند و در منزل هم می‌توانید به سادگی آن‌ها را انجام دهید و ناخن‌های جذاب و زیبایی داشته باشید. 

مدل آب نباتی

مدل مانیکور شاد آب نباتی

این مدل مانیکور شاد اسم شاد و جالی هم دارد و فرم ان از آب نبات نعنایی الهام گرفته شده است. برای لاک زدن به این روش ابتدا یک لایه بس کوت روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود سپس چسب نواری را به شکل مثلثی مانند تصویر برش دهید و روی ناخن‌ها بچسبانید و رنگ دلخواه لاک (رنگ شاد و روشن) روی ناخن‌ها بزنید و چسب را به آرامی از روی آن بکنید. وقتی لاک خشک شد تاپ کوت بزنید و از ناخن‌های شاد و زیبای خود لذت ببرید.

مدل مانیکور چهارخانه

مدل مانیکور شاد چهارخانه

اگر به طرح چهارخانه علاقه دارید بهتر است بدانید که این طرح می‌تواند روی ناخن‌های شما هم پیاده شود و برای این کار شما تنها به سه رنگ لاک نیاز دارید (در این نمونه آبی، قرمز شفاف و نقره‌ای) اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان ظاهر تمیز و حرفه‌ای داشته باشد بهتر است از نوار چسب و یک برس ظریف کوچک مخصوص کار ناخن استفاده کنید. برای جلوگیری از شلوغ شدن طرح چهارخانه را تنها روی یک یا دو ناخن پیاده کنید، در  انتها تاپ کوت را فراموش نکنید.

مدل مانیکور درخشش ماه

مدل مانیکور شاد درخشش ماه

این مدل مانیکور با اسم جذابی که دارد ظاهر زیبایی هم دارد و باعث می‌شود ناخن‌ها کشیده‌تر و زیباتر دیده شوند. مزیت اصلی این مدل مانیکور این است که رشد پایه ناخن در آن مشخص نمی‌شود و لزومی برای ترمیم آن نیست. انجام دادن این مانیکور بسیار ساده است و شما کافی است تعدادی چسب گرد تهیه کنید، این چسب‌ها را به صورت نیمه برش دهید و روی کوتیکول و پایه ناخن بچسبانید سپس با رنگ دلخواهی که برای لاک خود انتخاب کرده‌اید لاک بزنید و سپس چسب‌ها را بکنید و پس از خشک شدن تاپ کوت بزنید.

مدل شب پرستاره

مدل مانیکور شاد ستاره ای

این مدل مانیکور در عین این که بسیار ملایم و نامشخص است شاد و جذاب هم هست و برای عید و مهمانی‌ها بسیار مناسب است. لاک زدن به این روش بسیار ساده است و برای انجام آن شما تنها باید یک لاک اکلیلی ستاره‌ای (یا برچسب‌های  ستاره‌ای ریز) تهیه کنید. ابتدا ناخن‌ها را با رنگ ملایم مثل کرم و بژ یا صورتی کمرنگ پوشش دهید سپس ستاره‌ها را روی ناخن‌ها بزنید و در انتها برای جلوگیری از جدا شدن این ستاره‌ها از تاپ کوت استفاده کنید.

مدل مانیکور الماسی

مدل مانیکور شاد الماسی

این مدل مانیکور شاید به نظر خیلی حرفه‌ای و مشکل برسد اما تنها یک ترفند کوچک و ساده برای انجام دادن آن وجود دارد و آن استفاده از برچسب‌های متالیک است. برای این که این مدل شاد و زیبای مانیکور را روی ناخن‌های خود پیاده کنید ابتدا یک لایه لاک متالیک یا مشکی بزنید سپس برچسب متالیک را به صورت مثلث‌های کشیده و کوچک به تعداد زیاد برش دهید و سطح ناخن‌ها را با آن بپوشانید. این کار نیاز به دقت و حوصله دارد. سپس یک لایه تاپ کوت بزنید و از ناخن‌های الماسی خوود لذت ببرید.

مدل مانیکور قطری

مدل مانیکور شاد قطری

مدل مانیکور قطری یکی از مدل‌های محبوب لاک ناخن است که برای ناخن‌های با فرم‌های مختلف به خصوص فرم گرد مناسب است و آن را کشیده و بلند نشان می‌دهد. علاوه بر این، این مدل مانیکور با لباس‌های گلدار و دخترانه کاملا هماهنگ است. برای لاک زدن به این روش شما به نوار چسب ساده نیاز دارید، محلی را که نمی‌خواهید لاک بزنید با چسب پوشش دهید، این محل می‌تواند نیمه قطری ناخن یا کمی متمایل به طرفین باشد. سپس لاک با رنگ دلخواه (رنگ‌های روشن انتخاب بهترین هستند) را بزنید و بلافاصله چسب‌ها را بکنید سپس تاپ کوت بزنید.

مدل مانیکور ساده با یک خط عمودی

مدل مانیکور شاد با خط عمودی

وجود یک خط عمودی سفید در موازات قد ناخن چند مزیت دارد اول این که ناخن‌های شما با کمک این خط بلندتر و کشیده‌تر به نظر خواهند رسید پس از مدل مانیکور برای ناخن‌های کوتاه بسیار مناسب است، دوم این که رنگ روشن این خط حالتی از درخشش روی ناخن‌ها به وجود می‌آورد. برای لاک زدن به  این روش کافی است ابتدا ناخن‌ها را با لاک سفید پوشش دهید سپس یک نوار باریک چسب را برش دهید و روی وسط ناخن‌ها بچسبانید و لاک رنگ دلخواه خود را بزنید. تاپ کوت را نیز فراموش نکنید.

مدل مانیکور شاد اکلیلی

مدل مانیکور شاد اکلیلی

این مدل مانیکور اکلیلی جزو مانیکور اومبره دسته بندی می‌شود اما به جای چند رنگ لاک شما به چند رنگ اکلیل درشت برای آن نیاز دارید. در این مدل رنگ اکلیل‌ها از نقره‌ای روشن تا مشکی است اما در صورت تمایل می‌توانید از رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید. قسمت مشکل این مدل مانیکور قرار دادن دانه به دانه اکلیل‌ها روی ناخن است که نیاز به دقت و حوصله دارد. در انتها تاپ کوت را فراموش نکنید.

مدل ناخن اومبره

مدل مانیکور شاد اومبره

قبلا درباره ناخن‌های اومبره توضیح داده‌ایم. این مدل لاک زدن برای ناخن‌های  کوتاه بسیار مناسب است اما اگر ناخن بلند دارید بازهم می‌توانید به این روش لاک بزنید. لاک زدن به روش اومبره اصلا سخت نیست و برای انجام آن تنها به یک تکه اسفنج و دو رنگ لاک که در کنار هم زیبا دیده شوند نیاز دارید. روش لاک زدن اومبره را در این مقاله از مجله قرمز به طور کامل مطالعه کنید.

مدل اکلیلی نیمه مات

مدل مانیکور شاد

لاک‌های مات زیبایی خاصی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید مانیکورهای جذابی انجام دهید، یک نمونه این مانیکور مدل نیمه اکلیلی ترکیبی با لاک مات پایه است. ابتدا یک لاک مات رنگ ناخن مثل بژ یا صورتی (مات یا براق) بردارید و ناخن‌ها را با آن پوشش دهید پس از آن که لاک خشک شد با لاک اکلیلی طوری که قسمت پایینی ناخن خالی بماند لاک بزنید. در این مدل مانیکور شاد نیازی به تاپ کوت وجود ندارد اما می‌توانید از تاپ کوت مات استفاده کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)