تا مدتی پیش در دنیای مد عینک طبی یک ضرورت شمرده می‌شد و نه یک زینت و اکسسوری. اما با معرفی چندین مدل جدید عینک و استفاده افراد مشهور مثل از عینک‌های طبی بزرگ امروز این عینک‌ها دیگر یک وسیله طبی غیرمحبوب که تنها برای تصحیح دید کاربرد دارد نیستند. اگر برای سال جدید قصد نو کردن ظاهر خود را دارید و می‌خواهید عینک طبی تازه‌ای تهیه کنید در این مقاله مدل‌های جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش را در سال ۱۳۹۶ مشاهده کنید.

مدل جدید عینک: فریم شفاف

مدل جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش در سال جدید

سال‌ها پیش عینک‌های طبی ظریف بدون فریم به شدت مد روز بودند که البته به دلیل نداشتن ساختار محکم دوام چندانی نداشتند. اما امروز عینک‌هایی که فریم شفاف و نامرئی دارند مد روز هستند و می‌توانید برای سال آینده از این عینک‌ها استفاده کنید و حالتی عمیق و هوشمندانه اما ساده به چهره خود بدهید. این فریم عینک در فرم‌های مختلفی موجود است اما مدل‌های گرد و گربه‌ای آن محبوبیت بیشتری میان خانم‌ها دارد چون همزمان هم مدرن و هم کلاسیک است. مهم‌ترین مزیت فریم‌های شفاف این است که بی‌رنگ هستند و آن‌ها را با هر رنگ لباس و آرایشی می‌توانید هماهنگ کنید.

مدل جدید عینک: فریم گرد

مدل جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش در سال جدید

عینک‌های که فریم گرد دارند مناسب افرادی هستند که صورت کشیده یا بیضی شکل دارند در نتیجه ممکن است چنین تصور شود که عینک با فریم گرد به هر کسی نمی آید اما برای متعادل کردن فرم گرد این عینک‌ها از مدل‌هایی استفاده کنید که در گوشه و محل اتصال آن به دسته کمی کشیدگی و ضخامت داشته باشد و یا مدل‌هایی را انتخاب کنید که پل آن صاف و بدون گردی باشد و یا در قسمت بالا و زیر ابرو صاف باشد تا با همه فرم‌های صورت هماهنگی داشته باشد.

مدل جدید عینک: فریم گربه‌ای

مدل جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش در سال جدید

فریم‌های گربه‌ای حالتی دراماتیک دارند و فرم آن‌ها با صورت‌های مربعی شکل و صورت‌های عریض و بزرگ هماهنگ است و آن‌ها را متعادل‌تر و ظریف‌تر نشان می‌دهد. اگر شما جزو این دسته نیستید باز هم می‌تواند از مدل جدید عینک گربه‌ای که کمی متعادل‌تر و مایل به گرد است استفاده کنید. این فریم‌ها را در رنگ‌های زیبا و متنوع که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد و به زیبایی جلب توجه کند مثل زرشکی و یا مدل‌های ساده‌تر مثل مشکی طرح‌دار انتخاب کنید.

مدل جدید عینک: مدل خلبانی

مدل جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش در سال جدید

این مدل در حال حاضر از محبوب‌ترین و پیش‌روترین مدل‌های عینک است و مخصوص خانم‌هایی است که پیرو مد هستند و علاقه دارند که همیشه جدیدترین مدل‌های لباس و اکسسوری را به تن داشته باشند. این فریم‌ها اکثرا از جنس سیمی و فلزی هستند و دو پل  دارند و فرم خاص آن‌ها تقریبا با همه فرم‌های صورت هماهنگ است و شما می‌توانید این مدل جدید عینک طبی را در سال آینده استفاده کنید.

مدل جدید عینک: فریم ضخیم مربعی

مدل جدید عینک طبی برای خانم‌های شیک‌پوش در سال جدید

اما اگر مدل خلبانی را دوست ندارید و یا جزو افرادی هستید که پیرو بی پون و چرای مد نیستند و سبک خاص خود را می‌پسندند مدل‌های مربعی ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل‌ها فریم مربعی ضخیم دارند و یک مدل کلاسیک محسوب می‌شوند که در همه زمان‌ها مد روز است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد به خصوص اگر از رنگ‌های تیره هم انتخاب شده باشد. پس اگر می‌خواهید عینکی تهیه کنید که حداقل تا ۵ سال آینده مد روز و قابل استفاده باشد و با فرم صورت شما هماهنگ باشد مدل جدید عینک با فریم مربعی ضخیم را انتخاب کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز، شاخه مدل جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به مقالات مجله دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.

منبع: PureWow  (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)