تقریبا همه کارشناسان مد و فشن روی این مساله اتفاق نظر دارند که اکسسوری‌ها شکل دهنده استایل ما هستند. اکسسوری‌ها می‌توانند در کنار لباس‌های ساده و تکراری قرار بگیرند و به آن‌ها جان بدهند. در این میان جواهرات از جمله جواهرات بدلی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و به همین دلیل است که هر سال چندین مدل جالب جواهرات توسط برندهای برتر معرفی شده و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. یکی از جدیدترین مدل‌های جواهرات برای سال جدید جواهرات صدفی است که هرچند از سال‌های قبل به دنیای مد آمده است اما کارشناسان آرایشی پیش بینی می‌کنند که این مدل جالب جواهرات را سال آینده همه جا خواهید دید.

جواهرات صدفی، یک مدل جالب جواهرات برای سال جدید

وقتی جواهرات صدفی برای اولین بار در نمایش مد پرادا در فوریه سال گذشته مشاهده شدند کمتر کسی به محبوبیت مجدد این ترند فکر می‌کرد اما مشاهده نمایش‌های مد بعدی نشان داد که باید این مدل جالب جواهرات صدفی را جدی بگیریم. فراموش نکنید که میوچیا پرادا همان کسی بود که ژاکت‌های بافتنی، کمربندهای کرستی و پارچه مخمل کبریتی را مجددا مد روز کرد پس این ترند جالب در اکسسوری‌ها هم که در اوایل دهه ۲۰۰۰ محبوب بودند بازگشتی پرشکوه خواهند داشت و در بهار سال آینده این جواهرات صدفی را همه جا خواهیم دید. سایت‌های پیش بینی مد و ترند مثل MatchesFashion این ترند را تایید کرده و ستارگان دنیای مد مثل لیاندرا مداین و الکسا چانگ نیز پیشاپیش به استقبال از این اکسسوری‌های بهاری رفته و از آن‌ها استفاده کرده‌اند.

مدل جالب جواهرات

اکسسوری‌های صدفی

جالب است بدانید که این اکسسوری‌ها تنها محدود به جواهرات نیستند و مدل‌های جالب و جدیدی از کیف، سنجاق سینه و دیگر اکسسوری‌های زنانه با فرم صدفی وارد بازار شده است که با استقبال فراوانی مواجه شده است. در این تصاویر می‌توانید نمونه‌هایی از این اکسسوری‌ها و جواهرات زیبا را مشاهده کنید.

مدل جالب جواهرات مدل جالب جواهرات مدل جالب جواهرات مدل جالب جواهرات مدل جالب جواهرات مدل جالب جواهرات

چطور از اکسسوری‌ها و جواهرات صدفی استفاده کنیم؟

راز موفقیت در استایل این مدل جواهرات این است که از هر چیزی که ظاهری پلاستیک مانند و ارزان دارد اجتناب کنید و به دنبال جواهراتی باشید که ظریف و فلزی هستند و ظاهری گران قیمت از جنس طلا و نقره (اصل یا بدل) دارند. یک کیف سبدی بهاری با تزئینات صدفی اصل هم می‌تواند استایل شما را در این فصل زیبا کامل کند. این ترند جالب ریشه در طبیعت دارد و در سال‌های اخیر هرچیزی که ارتباطی با طبیعت و زیبایی‌های آن داشته مورد استقبال قرار گرفته است.

مدل جالب جواهرات

عناصر طبیعی یک زیبایی از نوع ظریف و مونث دارند که روحی گرم و مثبت در خود دارد و برای کسانی که به فرهنگ‌های آفریقایی یا فرهنگ‌های دیگر علاقمند هستند می‌تواند انتخابی عالی باشد. جالب است بدانید در غرب آفریقا صدف‌ها نشانه‌ای از خوش شانسی و خوش بختی هستند که توسط دست طبیعت برای شما طراحی شده‌اند و می‌توانند زیبایی را از نوعی خاص و متفاوت به استایل شما پیوند بزنند.

مدل جالب جواهرات

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)