هیچ کس اهمیت کفش را در مد و پوشاک انکار نمی‌کند، کفش هرچند در دسته اکسسوری قرار می‌گیرد اما اهمیت آن حتی از پوشاک اساسی هم بیشتر است. کفش زنانه در این میان نقش مهم‌تری دارد و با تنوع مدل بی‌شمار خود باعث کامل شدن استایل زنانه در هر نوعی می‌شود. با شروع فصل تابستان خانم‌ها به دنبال کفش‌هایی هستند که هم مد روز باشند و هم نیازشان را در این فصل گرم به خوبی برآورده کند. در این مقاله جدیدترین مدل از کفش‌های زنانه را برای تابستان سال جاری معرفی خواهیم نمود.

کفش راحتی تابستانی

این نوع کفش‌ها در حقیقت چیزی بین کفش کالج و کفش کتانی هستند اما در دسته کفش‌های کتانی قرار می‌گیرند. در سال‌های اخیر شاهد معرفی مدل‌های جدید و متنوعی از این کفش‌ها بوده‌ایم که در ادامه با چند نمونه از این  مدل‌های کفش زنانه که تابستان امسال مد روز هستند آشنا خواهید شد:

کفش راحتی متالیک: این کفش به تنهایی دو ترند مهم برای تابستان امسال را پوشش می‌دهد یعن کفش راحتی و طرح متالیک. این کفش را در رنگ‌های رزگلد، طلایی یا نقره‌ای می‌توانید امتحان کنید اما بهتر است بدانید رنگ رزگلد با همه لباس‌های شما هماهنگ خواهد بود.

مدل‌های جدید کفش زنانه تابستانی

کفش راحتی پارچه‌ای: کفش راحتی از هر جنسی می‌تواند باشد، چرم طبیعی، چرم مصنوعی و … اما نوع پارچه‌ای ان بسیار راحت و خنک و مناسب روزهای گرم است. اگر تزئینات کوچکی هم به آن اضافه شده باشد مثل گلدوزی‌های مدرن، بسیار شیک‌تر خواهد شد.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

کفش راحتی لژدار: اگر از قد خود راضی نیستید اما به پوشیدن کفش پاشنه بلند هم علاقه‌ای ندارید این مدل کفش راحتی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل، یک کفش زنانه تابستانی

همیشه فصل تابستان فصل پوشیدن صندل است که در عین راحتی پاهای شما را خنک نگه می‌دارد. این کفش محدود به پوشاک مردانه نیست و با  توجه به این که پوشیدن صندل با جوراب از این به بعد مجاز است پس مشکلی از نظر پوشش هم نخواهید داشت. با جدیدترین مدل‌های صندل برای تابستان امسال آشنا شوید:

صندل پاشنه دار و رنگی: برای زمانی که می‌خواهید در یک روز گرم تابستان هم خنک و راحت باشید و هم استایل سطح بالا و جذاب خود را به رخ بکشید. بهتر است از صندل‌های پاشنه بلوکی که راه رفتن با آن‌ها راحت‌تر است استفاده کنید.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل بنددار: بندهای صندل می‌تواند از قسمت مچ هم فراتر برود و دور ساق پا بسته شود. این مدل صندل از مدل‌های جدید کفش زنانه تابستانی است که در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف مثل مخمل و جیر هم موجود است و برای مهمانی هم می‌توان آن را پوشید.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل پشت باز: این نوع صندل را می‌توان نوعی دمپایی هم در نظر گرفت که جزو مدل‌های جدید کفش زنانه برای تابستان به شمار می‌رود. این نوع صندل در انواع حصیری آن برای تابستان انتخابی عالی است.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل لژدار: صندل‌های لژدار تابستان سال گذشته ترند شدند اما به نظر می‌رسد در سال جاری نیز شاهد حضور این مدل صندل باشیم.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل چهارخانه: ترند چهارخانه ریز از جدیدترین ترندها برای طرح پارچه در سال‌های اخیر است که ترکیب آن با صندل زنانه ایده و طرحی جالب مناسب برای خانم‌های متفاوت پسند است.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

صندل منگوله دار: برای موقعیت‌های خاصی مثل مهمانی‌های تابستانی، گردش دوستانه در ساحل دریا و … این مدل صندل را انتخاب کنید و سلیقه متفاوت خود را به رخ بکشید.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

کتانی زنانه برای تابستان

کتانی دیگر یک کفش مخصوص ورزش و یا استایل اسپورت نیست. این روزها تنوع بالایی در مدل‌های کفش کتانی به وجود آمده است که آن را برای انواع سلیقه‌ها از جمله استایل خانمانه و ظریف مناسب و جذاب کرده است. این رنگ‌ها و مدل‌های کتانی در تابستان امسال مد خواهند بود:

کتانی سفید: کلاسیک‌ترین نوع کفش کتانی که همیشه و در هر فصلی می‌توان پوشید به خصوص نوع ساده آن که فاقد هر نوع لوگو و طرح باشد برای خانم‌های ساده پسند عالی است.

کفش زنانه

کتانی صورتی: رنگ صورتی چرک که جزو رنگ‌های خنثی دسته بندی می‌شود اما بسیار زیبا و مورد پسند بیشتر خانم‌ها است در اکسسور‌ی‌ها نیز کاربرد پیدا کرده است و کفش کتانی به این رنگ از مدل‌های جدید کفش زنانه امسال به شمار می‌رود.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

کتانی گلدوزی شده: گلدوزی از ترندهای جدید سال است که نه تنها در لباس‌های زنانه بلکه در اکسسوری‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و کفش کتانی گلدوزی شده از این موارد است که در عین راحتی و اسپورت بودن خانمانه و ظریف هم هست.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

دمپایی به عنوان کفش برای تابستان

پوشیدن هیچ کفشی راحت‌تر از به پا کردن یک جفت دمپایی نیست. اگر پاهایتان در تابستان گرم می‌شود و عرق می‌کنید می‌توانید یک جفت دمپایی شیک و مد روز را با کفش‌های معمولی خود جایگزین کنید. این دمپایی‌ها در مدل‌های متنوع برای مسافرت شمال یا گردش روزانه معمولی بسیار مناسب هستند. مدل‌هایی مثل مدل‌های زیر:

دمپایی ساده: یک دمپایی ساده رنگی بدون هیچ تزئین و قطعه اضافی هم شیک و کلاسیک و هم مد روز و زیبا است به خصوص اگر از جنس باکیفیت مثل چرم یا جیر باشد.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

دمپایی پایپون دار: اگر به استایل خانمانه بیشتر علاقه دارید می‌توانید دمپایی‌ها را در طرح‌های ظریف‌تر مثلا با تزئین پاپیون یا چیزهایی مشابه که کلیت ساده‌ای هم داشته باشند انتخاب کنید.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

دمپایی دارای بافت: اگر کمی تنوع طلب و اهل ذوق و سلیقه باشید این مدل دمپایی را خواهید پسندید. مدل‌های تک رنگ و متالیک دارای بافت که به سبک آینده گرا هم نزدیکند.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

دمپایی ضربدری: این فرم دمپایی راحتی بیشتری دارد و کمتر از پا خارج می‌شود. اگر قصد پیاده روی طولانی در تابستان دارید این مدل دمپایی به خصوص جنس چرم آن پیشنهاد می‌شود.

مدل‌های جدید کفش‌های زنانه تابستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)