در کنار مدل‌های جدیدی که در هر فصل برای لباس و کفش و اکسسوری‌ها معرفی می‌شود همیشه شاهد معرفی مدل‌های جدید جواهرات هم هستیم. مدل‌های جدیدی که نتیجه خلاقیت طراحان جواهرات معروف جهان هستند و برای برندهای لاکچری یا برندهای معمولی طراحی می‌شود و به سرعت جای خود را در کمد اکسسوری‌های خانم‌ها باز می‌کنند. پس جواهرات هم فصل به فصل به روز می‌شوند و هر فصل مدل‌های جدیدتری معرفی می‌شوند که لازم است با آن‌ها آشنا شویم تا بتوانیم انتخابی بهتر داشته باشیم. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما را با مدل‌های جدید جواهرات که برای نیمه دوم امسال معرفی شده‌اند آشنا می‌کنیم.

گوشواره حلقه‌ای ضخیم

مدل‌های جدید جواهرات

گوشواره‌های حلقه‌ای ظریف در سایزهای مختلف از گذشته بخش ثابت جواهرات خانم‌ها بوده است اما به نظر می‌رسد این مدل کلاسیک ساده بازگشتی در فرمی تازه خواهد داشت. از آنجایی که مدل‌های دهه هشتاد و اوایل دهه نود در حال تولد دوباره هستند و جواهرات ضخیم و درشت نیز از ترندهای غالب آن زمان بودند این بار شاهد مد شدن گوشواره‌های حلقه‌ای ضخیم و بزرگی هستیم که مقدار بیشتری فلز در خود دارد اما لزوما سنگین یا گران قیمت نیست. این مدل‌های زیبا بهترین انتخاب برای استفاده روزمره و غیررسمی هستند و استایل راحتی و دم دستی شما را کامل می‌کنند.

گردنبندهای قیطانی بلند

مدل‌های جدید جواهرات

فصل گذشته شاهد ظهور مدل‌های خاصی برای گوشواره‌ها و گردنبندها بودیم، مدل‌های منگوله‌ای نخی رنگارنگ که هرچند زیبایی خاص خود را داشتند اما مشخص بود که قرار نیست مدت زیادی مهمان دنیای مد باشند. حال آن مدل‌های گوشواره و گردنبند از مد افتاده‌اند اما چیزی خاص‌تر و جذاب‌تر جای آن را گرفته است، گردنبندهای قیطانی. گردنبندهایی در رنگ‌های متنوع و زیبا که بهترین اکسسوری برای کامل کردن استایل چند لایه لباس هستند. این گردنبندهای قیطانی بلند برای خانم‌هایی که استایل شلوغ و ماکسیمال (نقطه مقابل مینیمال) دارند انتخاب مناسبی است و حتی می‌توان ساخته دست خود شما هم باشد.

حلقه‌های بزرگ فلزی

مدل‌های جدید جواهرات

خوشبختانه طلای ساده شکیل همیشه مد روز است و اکنون هم این مدل‌های ساده جایگاه خود را در دنیای جواهرات حفظ کرده‌اند و در میان آن‌های مدل‌های جدید جواهرات هم معرفی شده است که مدل حلقه فلزی درشت ساده با سنگ‌های بزرگ هم یکی از آن‌ها است. این مدل انگشتر توجه همه را به خود جلب می‌کند چه زمانی که به تنهایی روی دست استفاده شود و چه زمانی که همراه با حلقه‌های کوچک‌تر و ظریف‌تر دیگر همراه شود. اگر استایل کلاسیک با رگه‌های خانمانه و سطح بالا سبک لباس پوشیدن شما است این مدل‌های زیبای حلقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طرح مار از مدل‌های جدید جواهرات

مدل‌های جدید جواهرات

اگر نگاهی به مجموعه‌های لباس‌ها و اکسسوری‌های چند سال اخیر برند گوچی بیندازید حضور عنصر مار بیش از هر چیز دیگری روی طرح لباس‌ها و اکسسوری‌ها مشاهده می‌شود. علاوه بر این فرم مار در کیف‌ها، ساعت‌ها و جواهرات برند لاکچری بولگاری نیز حضوری پررنگ دارد پس واضح است که این جانور مرموز و افسونگر نقش مهمی را در دنیای مد به خصوص دنیای جواهرات ایفا می‌کند و هر چیزی که نشانی از مار در خود داشته باشد مثل گردنبند سر مار، دستبند ماری شکل، انگشتر با نگین سر مار و یا هرچیز شبیه به این مد روز و مدل جدید محسوب می‌شود.

زنجیرهای ظریف دست

مدل‌های جدید جواهرات

این زنجیرها را نه دقیقا می‌توان در دسته دستبندها دسته بندی کرد و نه نقش انگشتر را ایفا می‌کنند و در واقع چیزی بین این دو هستند که از سبک‌های سنتی جواهرسازی الهام گرفته شده‌اند و راه خود را به دنیای جواهرات مدرن باز کرده‌اند. این زنجیر ظریف حلقه‌ای دارد که دور یکی از انگشتان دست شما پیچیده می‌شود و به دور مچ بسته می‌شود به این ترتیب دیگر نگران باز شدن یا افتادن آن نخواهید بود. اگر می‌خواهید دستان ظریف و استخوانی شما بیشتر جلب توجه کنید این مدل‌های  جدید جواهرات را در اشکال مختلف فلزی ساده یا نگین دار امتحان کنید.

انگشتری‌های خاتم دار

مدل‌های جدید جواهرات

مصریان باستان روی این انگشترهای گرد و صاف نقش خانوادگی خود را حک می‌کردند و از آن برای مهر زدن اسناد و نامه‌ها استفاده می‌کردند. این روش در طول هزاران سال در سراسر جهان اشاعه یافت و توسط همه ملت‌ها مورد استفاده قرار گرفت و حالا به دنیای مدرن جواهرات هم راه پیدا کرده است اما این بار دیگر برای مهر کردن نامه‌ها و اسناد به کار نمی‌رود بلکه کاربردی کاملا تزئینی و فشن دارد (البته اگر روی این انگشتر نشان خانوادگی یا نام خود را حک کنید برای این منظور هم می‌توانید آن را به کار ببرید) . نشانی که روی این انگشترهای خاتم نقش بسته هم اهمیت دارد و می‌توانید آن را بر اساس سلیقه و علایق خودتان انتخاب کنید مثل نام یا نشان سریال مورد علاقه که روی همه انگشت‌ها قابل استفاده است.

فلزهای براق از مدل‌های جدید جواهرات

مدل‌های جدید جواهرات

البته جواهرات  فلزی زیرخاکی همیشه جزو مدل‌های محبوب میان خانم‌ها بوده‌اند اما اگر هفته‌های مد و تیپ های خیابانی را دنبال کرده باشد خواهید دید که جواهرات فلزی براق بزرگ با رنگ‌های تند و روشن بیش از هر مدل دیگری خودنمایی می‌کند. فرقی نمی‌کند این جواهرات از جنس طلا باشند یا نقره یا فلزات دیگر، همین که انعکاس آینه‌ای داشته باشند و نور را به خوبی بازتاب دهند مد روز محسوب می‌شوند. پس وقت آن رسیده که با خرید یکی از این مدل‌های زیبا ورود خود را به مهمانی‌ها قبل از همه با درخشش نور جواهرات خود اعلام کنید.

جواهرات کریستالی

مدل‌های جدید جواهرات

اگر زندایا ستاره سینما و موسیقی که این روزها حسابی جای خود را در میان چهره‌های موثر دنیای مد بازکرده است می‌تواند با یک جفت گوشواره آویز کریستالی زیبایی خود را چند برابر کند پس شما هم می‌توانید. اگر اهل مهمانی و تفریح و درخشیدن در میان دوستان خود هستید جواهرات کریستالی بهترین انتخاب برای شما هستند. لازم نیست ولخرجی کنید و مدل‌های برلیان و گران تهیه کنید، همین مدل‌های کریستال بدلی هم به اندازه کافی زیبا و مد روز هستند و با درخشش خود دهه هشتاد را تداعی می‌کنند. به یاد داشته باشید مدل‌های درشت و فرم‌های هندسی و گرافیکی در اولویت هستند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)