کیبورد جدیدی از مایکروسافت به نام «مدرن کیبورد» منتشر شده است که سنسور اثر انگشت یکپارچه‌ای نیز در آن قرار دارد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد مدرن کیبورد مایکروسافت (Modern Keyboard) اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیبوردهای مجزا، جزئی تقریباً جدایی ناپذیر از لپ تاپ‌ها و کامپیوترها هستند و امروزه وارد دنیای تبلت‌ها هم شده‌اند تا تجربه کاربری بهتری را فراهم کنند. در همین راستا، شرکت‌های بزرگ درحال طراحی بهتر و کاربردی‌تر صفحه کلیدهای خود هستند. در این میان، مایکروسافت چندی پیش صفحه کلیدی به نام سرفیس کیبورد عرضه کرد که در نوع خود، یکی از بهترین‌ها بود. هنوز چندی از انتشار این صفحه کلید نگذشته بود که نوع دیگری از آن به نام مدرن کیبورد توسط مایکروسافت تولید شد. این صفحه کلید، تفاوتی جزئی با مدل پیشین خود دارد. در ادامه، این صفحه کلید را به صورت کلی بررسی خواهیم کرد.

تفاوت مدرن کیبورد با سرفیس کیبورد

مدرن کیبورد مایکروسافت جانشین کیبورد سرفیس (Surface Keyboard) است و ظاهری مشابه آن دارد. تنها تغییر آن در وجود سنسور اثر انگشت و توانایی استفاده از کابل برای اتصالات سیمی به جای اتصالات بی سیم است.

مدرن کیبورد مایکروسافت (Modern Keyboard)

سنسور اثر انگشت این کیبورد در کجای این صفحه کلید است؟

مایکروسافت سنسور اثر انگشت مدرن کیبورد را در دومین دکمه ویندوز در سمت راست صفحه کلید قرار داده است و می‌توان آن را برای وارد شدن به ویندوز ۱۰ یا وب سایت‌هایی که از Windows Hello استفاده می‌کنند، به کار برد. این کیبورد با ویندوز ۱۰، MacOS و آخرین نسخه اندروید سازگاری دارد.

قیمت مدرن کیبورد مایکروسافت

مدرن کیبورد با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. جالب است بدانید که سرفیس کیبورد مایکروسافت که آن نیز تقریباً به تازگی وارد بازار شده بود، تنها ۹۹ دلار قیمت داشت. ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت نسبتاً زیادی برای صفحه کلید است، اما از آنجا که کیبورد مدرن مایکروسافت یکی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار فعلی خواهد بود، ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد.

  • به نظر شما ویژگی‌های مدرن کیبورد ارزش پرداخت ۱۲۹.۹۹ دلار را دارد؟ آیا این صفحه کلید را بهتر از کیبورد سرفیس می‌دانید؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Tom Warren

منبع: theverge