فصل تابستان در راه است و در این فصل همه به دنبال سرگرمی و شادتر کردن زندگی خود هستند. استفاده از یک مانیکور شاد برای تزئین و آرایش ناخن‌ها هم یکی از روش‌هایی است که می‌تواند شما را با فصل جدید هماهنگ کرده و برای شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی آماده کند. واضح است که هر فصلی رنگ‌های لاک مخصوص به خود را دارد اما مساله مهم، نحوه استفاده از این رنگ‌ها برای ایجاد یک مانیکور شاد و زیبا است طوری که چشم هر بیننده‌ای را خیره کند و با لباس‌های رنگارنگ و غذاها و حال و هوای این فصل هماهنگی کاملی داشته باشد. اگر در انتخاب یک مانیکور شاد و زیبا برای تابستان مردد هستید نگران نباشید ما در این مقاله اختصاصی از  مجله قرمز چندین مدل آرایش ناخن و مانیکور شاد را که در روزهای گرم و دلپذیر تابستانی می‌توانید امتحان کنید معرفی خواهیم کرد.

طرح نگین و پروانه روی ناخن‌ها

خانم‌هایی که از رنگ کردن ناخن‌ها و لاک زدن خوششان نمی‌آید هم می‌توانند یک مانیکور شاد و زیبا داشته باشند. این که دلتان نخواهد رنگ‌های مختلف لاک را روی ناخن‌ها بزنید قابل درک است چون بیشتر خانم‌ها وقت پاک کردن لاک ناخن خود را ندارند و یا نمی‌خواهند از مواد شیمیایی مضر روی ناخن‌های خود استفاده کنند. در این شرایط یک طرح مانیکور جذاب با کمک استیکرها و نگین‌های دلخواه می‌تواند زیبایی خاصی به دستان شما بدهد. شما می‌توانید برای این کار از نگین‌های ریز در اندازه‌های مختلف و استیکرهای محبوب خود مانند تصویر برای آرایش ناخن‌ها بهره ببرید.

مانیکور شاد

مانیکور شاد مینیمال

سبک مینیمال همیشه طرفداران خود را دارد و با بهره گیری از این سبک در فصل تابستان هم می‌توان با انتخاب رنگ‌های مناسب مانیکورهایی زیبا و شاد به وجود آورد. این سبک به خصوص برای خانم‌هایی که از ناخن‌های اکلیلی و نگین‌های درخشان خوششان نمی‌آید بهترین گزینه است و آرایش ناخن به این سبک هزینه و زمان زیادی را نیز هدر نمی‌دهد. شما برای داشتن یک مانیکور شاد مینیمال به دو رنگ لاک که یکی شاد و دیگری خنثی باشد نیاز دارید و با کمک این رنگ‌ها می‌توانید فرم هندسی و ساده دلخواه خود را روی ناخن‌ها پیاده کنید.

مانیکور شاد

لاک سایه روشن با رنگ‌های شاد

ناخن‌های اومبره یا سایه روشن این روزها جزو محبوب‌ترین مدل‌ها برای آرایش ناخن به شمار می‌روند چون هم اجرا کردن آن‌ها بسیار ساده است و هم عمق و زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌دهند. اگر به این مدل لاک زدن علاقه دارید و در انجام آن مهارت دارید کافی است دو رنگ شاد و مناسب تابستان مثل قرمز و زرد یا نارنجی و زرد و … را در کنار هم به کار ببرید تا ناخن‌های شما ظاهری شاد و جذاب پیدا کنند و برای مناسبت‌های تابستانی آماده شوند.

مانیکور شاد

لاک اکلیلی رنگی با فرم‌های هندسی

لاک اکلیلی لزوما همیشه نباید نقره‌ای یا طلایی و رزگلد و … باشد. لاک اکلیلی می‌تواند رنگ‌های شاد و جذابی مثل صورتی، بنفش و … را هم شامل شود و به عنوان جزء اصلی مانیکور شاد و تابستانی شما به کار رود. اما برای جلوه بیشتر به جای پوشش دادن تمام ناخن با لاک اکلیلی می‌توانید بخشی از ناخن را خالی بگذارید. برای این کار شما به یک تکه چسب برش خورده در اشکال مورد نظر نیاز دارید. این چسب‌ها را روی نقاط دلخواه بچسبانید و پس از پوشش دادن ناخن آن‌ها را جدا کنید، به این ترتیب مانیکور شاد اکلیلی شما آماده است.

مانیکور شاد

لوگو و طرح‌های شاد روی ناخن‌ها

لوگوها همیشه جایگاه خاصی در آرایش ناخن‌ها دارند و اگر به استیکرها و برچسب‌های ناخن موجود در بازار توجه کنید خواهید دید که لوگوهای برندها، گروه‌های موسیقی و … در بین آن‌ها به وفور مشاهده می‌شود. برخی از این لوگوها رنگ و فرم شادی دارند و می‌توانند برای یک مانیکور شاد تابستانی مورد استفاده قرار بگیرند مثل لوگوی گروه موسیقی رولینگ استونز که با رنگ قرمز خود می‌تواند ظاهری شاد و جذاب روی زمینه سفید یا مشکی ناخن‌ها به وجود آورد.

مانیکور شاد

لاک متالیک ساده و اکلیلی با طرح‌های جذاب

لاک‌های متالیک اکلیلی یا غیر اکلیلی کاربرد زیادی در آرایش ناخن‌ها دارند و حالتی سطح بالا اما شاد و جذاب به ناخن‌ها می‌دهند. اگر طرفدار مدل‌های کلاسیک اما خاص برای آرایش ناخن‌های خود هستید توصیه می‌کنیم در فصل تبستان از لاک متالیک و اکلیلی برای این کار استفاده کنید. برای جذابیت و زیبایی بیشتر هم توصیه می‌کنیم آن‌ها را ساده و معمولی رها نکنید و فرم‌هایی را که دوست دارید مثل شکل یک الماس و یا چیزهایی مانند آن روی ناخن‌ها بکشید.

مانیکور شاد

پروانه رنگی روی زمینه ساده

همان طور که می‌دانید طرح پروانه از طرح‌های محبوب در دنیای مد و زیبایی به شمار می‌رود که جایگاه خاصی در آرایش ناخن به خصوص مانیکور شاد نیز دارد. شما می‌توانید طرح پروانه را با رنگ‌های شاد و روشن به سادگی بدون نیاز به طراحی‌های پرهزینه و زمان‌بر و یا استفاده از استیکر روی ناخن‌ها بکشید و برای این کار به دو سه رنگ لاک زیبا مثل زرد و بنفش و سبز روی زمینه سفید ساده و کمی حوصله  نیاز دارید. استفاده از رنگ‌های اکلیلی هم می‌تواند زیبایی آرایش ناخن شما را در این طرح افزایش دهد.

مانیکور شاد

مانیکور شاد با رنگ‌های پاستل و تابستانی

همه ما این تجربه را داشته‌ایم که در مواجهه با یک قفسه پر از لاک‌های رنگارنگ در فروشگاه‌ها سردرگم شده‌ایم و نتوانسته‌ایم لاک لخواه خود را انتخاب کنیم. اما اگر قصد دارید برای یک مانیکور شاد تابستانی آماده شوید باید بدانید که انتخاب‌های پیش روی شما می‌تواند مشخص و از پیش تعیین شده باشد. به طور مثال رنگ‌های پاستل و رنگ‌های سرد روشن مثل آبی و بنفش و  خانواده این رنگ‌های می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای آرایش ناخن خود نیاز دارید. شما می‌توانید این رنگ‌ها را با روش‌ها ترکیب‌های خلاقانه به کار ببرید و مانیکور زیبای خود را بسازید.

مانیکور شاد

لاک متالیک روی زمینه ساده

مزیت اصلی فصل تابستان این است که شما می‌توانید در آن از هر رنگ شاد و روشنی که دوست دارید استفاده کنید و در این انتخاب محدویتی نخواهید داشت. حتی کسانی که به رنگ‌های تند و روشن علاقه ندارند هم دستشان در انتخاب رنگ برای این فصل باز است و می‌توانند از رنگ‌های ملایم و ساده مثل آبی-بنفش کمرنگ برای زمینه ناخن‌ها استفاده کنند. اما توصیه می‌شود در صورت چنین انتخابی یک رنگ متالیک و جذاب مثل نقره‌ای را هم برای تزئین ناخن‌ها به کار ببرید تا از حالت ساده معمولی خارج شود.

مانیکور شاد

مانیکور شاد رنگارنگ روی زمینه ساده

رنگ‌های شاد و روشن همیشه جایگاه خاصی در مانیکور تابستانی دارند اما ضرورتی ندارد که این رنگ‌ها همه سطح ناخن‌های شما را پوشش دهند و نگاه‌ها را به دستان شما خیره کنند. شما می‌توانید از رنگ‌های شاد و تند به شکل هوشمندانه‌ای استفاده کنید، ابتدا سطح ناخن‌ها را با یک رنگ لاک که همرنگ ناخن‌های شما باشد بپوشانید تا یکدست شود. سپس یک یا دو ناخن از هر دست یا با نقاط ریز رنگارنگ مانند تصویر تزئین کنید تا فرم دلخواه شما روی ناخن‌ها شکل بگیرد و حالتی مثل گل‌های ریز و نگین‌های رنگارنگ را ایجاد کند.

مانیکور شاد

طرح ساحل و دریا روی ناخن‌ها

فصل تابستان برای همه یادآور دریا و ساحل و درختان زیبا است و بیشتر مهمانی‌ها و جشن‌های تابستانی هم در چنین فضاهایی برگزار می‌شود. پس الهام گرفتن از این منظره‌های دریا و ساحل می‌تواند بهترین ایده برای آرایش ناخن‌ها باشد. اگر به دنبال یک سبک مانیکور شاد و مناسب تابستان هستید کافی است ناخن‌ها را با لاکی به رنگ دریا و آسمان پوشش دهید سپس فرم درخت نخل را که نماد ساحل است روی یک یا دو عدد از ناخن‌های خود بکشید.

مانیکور شاد

مانیکور شاد با طرح‌های فانتزی و جذاب

وقتی به فصل تابستان فکر می‌کنید چه چیزهایی در ذهن شما تداعی می‌شود؟ مسافرت؟ دریا؟ بستنی خوردن؟ همین بستنی مهم‌ترین نماد فصل تابستان است که خوراکی محبوب همه بچه‌ها و بزرگسالان هم هست. حال  اگر عاشق بستنی هستید می‌توانید فرم بستنی قیفی رنگارنگ را روی ناخن‌های خود بکشید و آن را با رنگ‌های پاستل و اکلیلی مثل صورتی همراه کنید تا زیبایی مانیکور شاد شما چندین برابر شود و حس نوستالژیک تابستانی را در شما زنده کند.

مانیکور شاد

لاک طرح پلنگی با رنگ‌های متفاوت

طرح پلنگی از طرح‌های محبوب در دنیای مد است که زیبایی آن در آرایش ناخن هم امتحان پس داده است. اما طرح پلنگی کلاسیک بیشتر یادآور فصل‌های سرد سال و پالتو و پوتین پلنگی است و اگر قصد دارید این طرح زیبا را روی ناخن‌های تابستانی خود امتحان کنید توصیه می‌کنیم از رنگ‌های غیرمنتظره مثل آبی، صورتی، سبز و … استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از برچسب‌های آماده استفاده کنید و یا با رنگ‌های لاک مناسب طرح پلنگی را روی ناخن‌های خود به وجود آورید.

مانیکور شاد

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)