ماشین عروسی ها همواره برای ما خاص و خاطره ساز بوده اند.

ازدواج کردن یکی از تصمیماتی است که زندگی را تغییر می‌دهد. بنابراین افرادی که می‌خواهند این قدم را بردارند معمولاً دوست دارند جشن عروسی‌شان را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل کنند. باید این را بدانید که تمام جزئیات مهم هستند. انتقال از محل برگزاری عروسی به محل دیگر درصورتی‌که ماشین عروسی کرایه نکرده باشید ممکن است به یک مشکل تبدیل شود. پس به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با بهترین خودروهای کلاسیک عروسی آشنا شوید که چشم‌ها را خیره کرده‌اند و حضار را به هیجان آورده‌اند.

کدام ماشین عروسی را باید انتخاب کنید؟

اول از همه باید یک چیز را روشن کنیم؛ یک عقیده پرطرفدار وجود دارد که ماشین عروسی باید لوکس باشد. به یاد داشته باشید این عروسی شماست نه عروسی والدینتان. اگر روشن‌فکر هستید و می‌خواهید آزادی بیانتان را تجربه کنید خودرویی انتخاب کنید که تمام قوانین عروسی را می‌شکند. در زیر ما برخی از مدل‌های کلاسیک که در دیگر کشورها موجود است را به شما معرفی می‌کنیم.

در دنیا تعداد بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند که ماشین عروسی کرایه می‌دهند. برخی از آنها محصولات فوق العاده عروسی را به شما پیشنهاد می‌دهند که مهمانان شمارا به تحسین از وفور و توانگری و طراحی خارجی آن وا می‌دارد. در اینجا چند مدل بسیار متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم.

 Rolls Royce Phantom

ماشین های عروسی محبوب

Rolls Royce Ghost

ماشین های عروسی محبوب

Rolls Royce Silver Cloud

ماشین های عروسی محبوب

Chrysler 300c Limo

ماشین های عروسی محبوب

Bramwith

ماشین های عروسی محبوب

وقتی به خودروی عروسی نگاه می‌کنید چیز زیادی برای گفتن نیست، چون بیشتر محصولات مجبورند بر روی طراحی تمرکز کنند. این‌طور نیست که شما با این خودرو در بزرگراه مسابقه دهید، آنها را تنها به مدت کوتاهی در مراسم عروسی خود می‌خواهید. پس در این باره مسائل فنی چیز زیادی برای اهمیت دادن ندارند. مطمئناً شما نمی‌خواهید در خودرویی رانندگی کنید که متوقف می‌شود اما به خاطر داشته باشید در این روز خاص زیبایی بسیار مهم‌تر عملکرد است.

در اینجا ۵ خودروی کلاسیک جالب دیگر را برای شما آورده‌ایم:

۱۹۴۰s Austin Princess

ماشین های عروسی محبوب

Bentley Arnage

ماشین های عروسی محبوب

Aston Martin

ماشین های عروسی محبوب

Beauford – ۱۹۳۰s Open Tourer

ماشین های عروسی محبوب

A simple horse and carriage

ماشین های عروسی محبوب

این خودروها برای کرایه کردن واقعاً گران هستند اما چون تنها یک‌بار خرج می‌شود پس ارزشش را دارد. برای شاهزاده‌ی اتریشی شما باید نزدیک ۷۲۰ دلار از جیب خرج کنید که تقریباً برابر با همان مقداری است که باید برای ۳ ساعت استفاده از Bentley Arnage   و  Beauford بپردازید. کرایه یک Aston Martin به‌طور سرسام‌آوری گران است که باقیمت ۸۰۰ دلار شروع می‌شود. به شکل مسخره‌ای گران‌قیمت‌ترین گزینه اسب و کالسکه است. مطمئناً این گزینه یک شکل زیبا و خاطره ساز از نقل و  انتقال است اما چه کسی حاضر می‌شود بیش از ۹۰۰ دلار برای آن هزینه کند.

خودروهایی هم هستند که خیلی سنتی نیستند

ما در اینجا به شاخه‌ای خارجی می‌رویم که پیشنهاد می‌دهد اگر شما یک آمریکایی هستید یک خودروی اروپایی را امتحان کنید. نمی‌گوییم که میهن‌پرستی خود را کنار بگذارید، اما حدس می‌زنیم اگر در این روزبه خصوص یک خودروی خارجی را امتحان کنید به‌جایی برنمی‌خورد. بنابراین اگر واقعاً قصد دارید که میهمان‌های خود را شگفت‌زده کنید دید خود را نسبت به این موضوع تغییر دهید. به لیست زیر نگای بیندازید.

Karmann Ghia

ماشین های عروسی محبوب

این مدل به معنای واقعی یک مدل کمیاب است. Karmann شرکت باستانی خودروسازی است که در حدود اواسط قرن بیستم به فولکس واگن فروخته شد. Ghia در میان تحسین‌شده‌ترین خودروهای دوران خود قرار داشت ( ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۴) و به‌طور شگفت‌آوری به مهم‌ترین مدل خودروی ایلات متحده تبدیل شد.

Mini Cooper

ماشین های عروسی محبوب

واقعاً اهمیت ندارد که شما مدل‌های ۱۹۶۰ یا مدل‌های جدیدتر را انتخاب کنید. چون Mini هرگز از مد خارج نمی‌شود. این خودرو کاملاً از بریتانیا واردشده است. ممکن است که خیلی قدرتمند نباشد اما همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم ما تنها می‌توانیم فرض کنیم که به یک خودروی پرسرعت نیاز ندارید. مگر اینکه عروسی دامادی باشید که اهل سرعت هستند.

Volkswagen Beetle

ماشین های عروسی محبوب

وا حالا یکی دیگر از محصولات ارزشمند آلمان، Beetle خودرویی بود که نزدیک به نیم‌قرن خودروی مورد علاقه‌ی تمام جهان بود. عروس مطمئناً درباره‌ی آن خوشحال می‌شود.

Lamborghini Gallardo

ماشین های عروسی محبوب

لامبورگینی سهم خود از محبوبیت را در سال‌های ۱۹۸۰ داشت. امروزه این شرکت بیشتر بر روی خودروهای پرسرعت تمرکز کرده است. به این فکر کنید که توری همسر شما از پنجره‌ی این مدل بیرون زده و تکان می‌خورد در حالی که بیش از ۱۰۰ مایل بر ساعت سرعت دارید.

هر کدام از مدل‌های Ferrari

ماشین عروسی محبوب

آنها قرمز هستند. آنها وحشی و تا حد امکان کمیاب می‌باشند. به‌علاوه فراری با زبان شکیبایی و شعر سخن می‌گوید: ایتالیایی. آیا می‌خواهید احساس کنید که در بهترین های زمان خود رانندگی می‌کنید؟ چند تا از آهنگ‌های Puccini ایتالیایی را در این خودروی باکلاس پخش کنید.

اینها محبوب‌ترین خودروهای عروسی بودند. اگر شما بیشتر طرفدار خودروهای سنتی هستید نگاهی به مدل‌هایی که در ابتدای این پست اشاره کردیم بیندازید. اما اگر می‌خواهید توجه‌ها را به خاطر اصالت خود جلب کنید نگاهی به ۵ مدل پایانی بیندازید. آرزو می‌کنیم بهترین عروسی را داشته باشید.

منبع: globalcarsbrands

این مقاله توسط تیم ترجمه مجله قرمز ترجمه شده است.

برای دیدن دیگر مقالات ما به بخش خودرو مراجعه کنید.