لباس‌های زنانه انواع مختلف دارند، در رنگ‌ها و طرح‌ها و اشکال مختلف برای سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف که خانم‌ها می‌توانند در میان آن‌ها مدل مناسب خود را انتخاب کنند. همیشه گفته می‌شود که خانم‌ها باید بر اساس خواست و دلخواه خود لباس بپوشند و طوری لباس بپوشند که نظر بقیه خانم‌ها را جلب کند و کاری به آقایان نداشته باشند و برای جلب توجه آن‌ها لباس نپوشند. اما همیشه لباس‌هایی هست که بیش از بقیه لباس‌ها نظر آقایان را جلب می‌کند و آن‌ها علاقه خاصی به این لباس‌ها دارند و ترجیح می‌دهند همسرانشان این لباس‌ها را بپوشند. اما این لباس‌های زنانه کدامند؟ چرا آقایان این لباس‌ها را ترجیح می‌دهند؟ در این مقاله با این لباس‌های زنانه آشنا شوید و اگر دوست دارید مورد قبول آقایان باشید این لباس‌ها را انتخاب کنید.

هرچند آقایان همگی مانند هم نیستند و سلیقه‌های متنوع و متفاوتی دارند و نمی‌توان انتظار داشت همه در این مورد با هم مشترک باشند. اما طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌هایی که توسط نویسندگان سایت WhoWhatWear در فیسبوک صورت گرفته است این لباس‌های زنانه طرفدار بیشتری میان آقایان دارند و زیرمجموعه مشترک لباس‌های مورد علاقه آقایان هستند. پس لباس‌های دیگری هم می‌توانند در این مجموعه قرار بگیرند که بر اساس سلیقه آقایان متفاوت است. باز هم تاکید می‌کنیم که هدف شما از لباس پوشیدن نباید جلب توجه و نظر آقایان باشد و حتی دوستان مونث شما نیز نباید تعیین کننده لباس‌هایی که می‌پوشید باشند. شما قبل از هرچیز باید سبک، شرایط ظاهری، سلیقه و علاقه خاص خودتان را در نظر بگیرید و لباس‌های خود را برای شرایط مختلف انتخاب کنید.

بلوز ساده

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

ساده بودن همیشه باعث می‌شود خود واقعی شما مورد توجه قرار بگیرد و نه ظاهر شما، که می‌تواند علت اصلی محبوب بودن بلوز ساده باشد. این گزینه طبق نظرسنجی‌ها پرطرفدارترین لباس زنانه در میان لباس‌های مورد علاقه آقایان است یعنی بیشتر آقایان این گزینه را انتخاب کرده‌اند. یک بلوز ساده در رنگ‌های مختلف از سفید یا خاکستری گرفته تا سرمه‌ای و مشکی. در مورد مدل بلوز هم محدودیتی وجود ندارد و انواع مختلف بلوز از جمله تیشرت ساده آستین بلند یا آستین کوتاه، تیشرت آستین حلقه‌ای، رکابی، بلوز شانه افتاده و حتی جلیقه هم در این مجموعه قرار می‌گیرند و نقطه مشترک این مجموعه در ساده بودن این لباس‌ها و اندازه بودن آن‌ها است و اگر این شرایط را دارا باشند جزو لباس های زنانه محبوب آقایان قرار می‌گیرند. نکته مثبت در مورد این لباس این است که در بیشتر مواقع می‌توانید از آن استفاده کنید و بسیار راحت و تطبیق پذیر هم هستند.

ژاکت چرم

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

این لباس هرچند اکنون یگر جزو لباس‌های کلاسیک زنانه محسوب می‌شود ولی تا مدتی قبل جزو لباس‌های مردانه به شمار می‌رفت و لباس مخصوص موتورسواران و خوانندگان راک بود. با این وجود ژاکت چرم طبق نظرسنجی‌ها جزو لباس‌های محبوب آقایان برای خانم‌ها است. این لباس را می‌توانید روی مانتو و همراه شلوار جین بپوشید و به جذابیت خود اضافه کنید و یا ترکیبی مخصوص به خودتان به وجود آورید. هرچند این لباس اساسا جزو لباس‌های سبک راک است ولی ژاکت چرم تنها یک مدل و یک رنگ نیست و در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی موجود است پس با هر تیپ و سبکی می‌توانید از انواع مختلف این نوع ژاکت استفاده کنید و نگران سبک و سلیقه خود نباشید.

لباس‌های زنانه مجلسی رسمی

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

لباس‌های مجلسی همیشه جزو لباس‌های مورد علاقه آقایان بوده‌اند و همیشه دوست دارند همسرانشان لباس‌های مجلسی زیبا و جذابی بپوشند اما لباس مجلسی زنانه چندین نوع و مدل مختلف دارد که هر نوعی تاثیر متفاوتی روی آقایان دارد. طبق نظرسنجی‌ها لباس مشکی کوتاه زنانه محبوب‌ترین لباس مجلسی در نظر آقایان بوده است در حالی که لباس چسبان (لباسی که معمولا کیم کارداشیان می‌پوشد) مورد علاقه آنان نیست و هیچ یک از آقایان در نظرسنجی به آن رای نداده‌اند. در مورد رنگ‌ها نیز رنگ مشکی و آبی بیشترین محبوبیت را برای لباس مجلسی زنانه داشته است. پس اگر قصد خرید لباس مجلسی را دارید و می‌خواهید نظر همسرتان را با پوشیدن این لباس جلب کنید بهتر است از لباس‌های تنگ و چسبان کشی دوری کنید و یک مدل زیبا و شیک در رنگ مشکی یا آبی تهیه کنید.

کفش‌های زیبا

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

کفش اساسی‌ترین بخش تیپ هر شخص است و خانم‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، کفش ظاهر و اندام شما را شکل می‌دهد و خوشبختانه آقایان هم توجه کافی به این مساله دارند و ترجیح می‌دهند همسرانشان کفش‌های زیبا بپوشند. اما کدام کفش‌ها در نظر آقایان زیباتر است؟ جالب است بدانید نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آقایان کفش‌هایی را که از برندهای شناخته شده تهیه شده و توسط طراحان معروف تهیه شده‌اند را به کفش‌های معمولی ترجیح می‌دهند. به احتمال زیاد آقایان چیزی درباره برندها و طراحان این کفش‌ها نمی‌دانسته‌اند اما این کفش‌های معروف نقاط مشترکی باهم داشته‌اند که ما را به یک نتیجه‌گیری کلی می‌رساند و آن استفاده از رنگ‌های روشن و تند است پس آقایان کفش‌های زیبا با رنگ‌های روشن را به کفش‌های ساده و تیره و خنثی ترجیح می‌دهند مانند این دمپایی جیر از برند پرادا.

لباس‌های زنانه با رنگ روشن

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

در مورد رنگ لباس زنانه نیز پرسش‌هایی از آقایان مطرح شد و آقایان لباس‌ها مورد علاقه خود را انتخاب کردند، بر اساس این نظرسنجی مشخص شد مردان علاقه خاصی به لباس‌های رنگی و روشن دارند (همان طور که در مورد کفش‌ها هم گفته شد) و آن‌ها را به لباس‌های تیره ترجیح می‌دهند هرچند در این مورد استثناهایی هم وجود دارد و یک نمونه مشخص آن ژاکت چرم مشکی است. پس اگر دوست دارید لباسی بپوشید که توجه همسرتان را جلب کند لباس‌های رنگی و براق بهترین انتخاب هستند مثل یک کت رنگی گلدوزی شده یا یک شلوار ابریشم زیبا یا هرچیز دیگری که رنگ روشن و درخشانی دارد مثل مانتو و شال رنگی.

لباس‌های گلدار تابستانی

لباس‌های زنانه محبوب آقایان

نوع خاصی از لباس‌ها همیشه مورد علاقه مردان بوده‌اند و در این نظرسنجی نیز امتیاز بالایی را به دست آوردند. بر این اساس مردان لباس‌هایی را که استایل خانمانه و سبک زنانه دارند به بقیه لباس‌ها ترجیح می‌دهند که لباس‌های گلدار تابستانی هم در این دسته قرار می‌گیرند. لباس‌هایی که بلند باشند و حالتی شناور داشته باشند زیبایی خاصی دارند و حالتی رمانتیک و جذاب به وجود می‌آورند که مورد علاقه بسیاری از آقایان است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)