جدیدترین مدل‌ها و ایده‌ها برای لاک ناخن در تابستان


به زودی فصل تابستان آغاز می‌شود و شما باید از هم اکنون برای این فصل آماده شده باشید و لباس‌ها و آرایش و رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی را نیز برای خود انتخاب کرده باشید. اما رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی چه ویژگی‌هایی دارد؟ شما از چه مدل‌هایی می‌توانید برای آرایش ناخن خود در این فصل بهره بگیرید؟ استفاده از کدام رنگ‌ها بهتر و مناسب‌تر است؟

واضح است که آرایش ناخن هم مانند لباس و آرایش چهره شما با فصل جدید هماهنگی داشته باشد تا بتوانید خودتان را یک فرد شیک و مسلط به مد و زیبایی قلمداد کنید.

اگر هنوز مدل های لاک ناخن تابستانی خود را انتخاب نکرده‌اید نگران نباشید در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما شما را با جدیدترین مدل‌ها و رنگ‌ها برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی آشنا خواهیم کرد و شما با ایده گرفتن از آن‌ها می‌توانید مانیکور تابستانی مخصوص خود را بسازید.

جدیدترین مدل ها برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

وقتی چندین رنگ لاک ناخن در منزل دارید همیشه با این سوال مواجه می‌شوید که چطور باید از این رنگ‌ها برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید. داشتن یک ایده جالب و جذاب که مناسب فصل هم باشد می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب مدل رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی باشد. در ادامه شما با تعدادی از این ایده‌ها و طرح‌ها که مناسب فصل تابستان هستند آشنا خواهید شد.

مدل آب نباتی: اگر تعداد زیادی لاک رنگارنگ در اختیار دارید می‌توانید با طرح‌های نقطه نقطه و نامنظم از آن‌ها برای یک طرح جذاب و رنگارنگ استفاده کنید. چنین طرحی یادآور یک بسته آب نبات رنگارنگ است که روی ناخن‌های شما شکل گرفته‌اند.

لاک ناخن

سبک مینیمال دو رنگ: رنگ‌های هم خانواده مثل قرمز و صورتی، زرد و نارنجی، نارنجی و قهوه‌ای و … را می‌توان با یک طرح مینیمال هندسی مانند تصویر در کنار هم به کار برد و یک طراحی ساده و شیک به وجود آورد.

لاک ناخن

ستاره روی ناخن‌ها: ستاره همیشه از طرح‌های محبوب برای تزئین ناخن بوده و هست. شما در فصل تابستان هم می‌توانید از این طرح (به صورت اکلیل یا برچسب) به تعداد کافی برای تزئین ناخن‌های ساده خود استفاده کنید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

طرح‌های فانتزی برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی: تابستان فصل شادی و خلاقیت است و شما در این فصل می‌توانید سراغ ایده‌های آزاد و دلخواه خود برای آرایش ناخن‌ها بروید. شما می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید روی ناخن‌ها بکشید و آن‌ها را جذاب‌تر کنید.

لاک ناخن

تیپ رنگی برای ناخن‌ها: مدل فرنچ از مدل‌های کلاسیک و محبوب آرایش ناخن است اما اگر می‌خواهید این مدل را برای تابستان به کار ببرید توصیه می‌کنیم به جای رنگ سفید برای تیپ ناخن از رنگ‌های شادتر و روشن‌تر استفاده کنید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

تزئین با طرح گل و برگ: اگر طرفدار طرح‌های ساده و ظریف هستید می‌توانید از زمینه ناخن را ساده بگذارید و برای تزئین آن از برچسب‌هایی با طرح دلخواه خود استفاده کنید مثلا برچسب با طرح گل و بوته و چیزهایی از این دست که با تابستان هم هماهنگ هستند.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

رنگ‌های نئون برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی: رنگ‌های نئون مثل فسفری، صورتی نئون، نارنجی و زرد نئون جزو رنگ‌های خاص فصل تابستان هستند و استفاده از آن‌ها در هر شکل و طرحی زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن‌های شما خواهد داد.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

طرح رنگین کمانی: اگر از طرفداران لاک‌های رنگارنگ هستید توصیه می‌کنیم این مدل رنگین کمانی جذاب را با کمک چند رنگ اصلی مثل قرمز و زرد و سبز و آبی روی زمینه ساده ناخن‌های خود ایجاد کرده و طرح جذابی به وجود آورید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

خطوط مینیمال رنگی: اگر لاک رنگی را دوست دارید اما نمی‌خواهید ناخن‌های خود را با این رنگ‌ها پوشش دهید این خطوط مینیمال و جذاب رنگارنگ بهترین ترفند برای شما هستند. چون این مدل لاک زدن پردردسر نیست و زیبایی آن چیزی کم از مدل‌های دیگر ندارد.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

طرح راه راه سفید روی ناخن‌ها: بیشتر افراد سادگی را به چیزهای رنگارنگ و چشمگیر ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید توصیه می‌کنیم این مدل ساده و جالب را که می‌تواند با لباس‌های شما هم هماهنگ باشد امتحان کنید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

طرح ناخن با لاک ژلی و اکرلیک: اگر به طرح‌های برجسته روی ناخن‌های خود علاقه دارید می‌توانید عناصر مخصوص تابستان مثل میوه و بستنی و … را با لاک ژلی و اکرلیک روی ناخن‌های خود بسازید و طرحی جذاب و چشمگیر به وجود آورید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

زیباترین رنگ های پاستل برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

شاید مهم‌ترین فاکتور در طراحی ناخن، انتخاب رنگ لاک باشد و رنگ رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی نیز معمولا شرایط خاصی دارد. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در این فصل از رنگ‌های شاد و روشن برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند و بر جذابیت و چشمگیری آن‌ها بیفزایند. اما اگر شما جزو افرادی هستید که رنگ‌های تند و شاد را دوست ندارند می‌توانید از طیف ملایم‌تر آن‌ها که به رنگ‌های پاستل معروف هستند استفاده کنید. در این بخش تعدادی از این رنگ‌ها را که جزو رنگ‌های محبوب و مد روز هستند به شما معرفی می‌کنیم.

لاک به رنگ زرد قناری: لاک زرد جزو رنگ‌هایی است که محبوبیت زیادی ندارد و بیشتر افراد به دلیل جلب توجه بیش از حد این رنگ از آن استفاده نمی‌کنند. اما اگر شما جزو علاقمندان به این رنگ زیبا هستید می‌توانید از این رنگ به عنوان رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی استفاده کنید و ناخن‌های خود را زیباتر کنید. البته توجه داشته باشید که رنگ زرد با پوست‌های تیره و گرم سازگارتر است و افرادی که پوست روشن یا سرد دارند بهتر است از رنگ‌های دیگری برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

رنگ پرتقالی برای رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی: رنگ نارنجی هم جزو رنگ‌هایی است که زیبایی و چشمگیری خاصی دارد و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این رنگ یک رنگ اختصاصی برای فصل تابستان است و شما می‌توانید از طیف‌های مختلف نارنجی مثل پرتقالی و نارنجی پاستل برای تزئین ناخن‌های خود در این فصل استفاده کنید و حال و هوای پرتقالی به ناخن‌های خود بدهید. این رنگ هم جزو رنگ‌های گرم و روشن است که با رنگ پوست گرم و تیره هماهنگی بیشتری دارد.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

لاک پاستل به رنگ یاسی: رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است اما رنگ یاسی به عنوان طیف پاستل این رنگ محبوبیت بیشتری نسبت به بنفش خالص پیدا کرده است و این رنگ زیبا را همه جا می‌توان دید از دنیای مد و زیبایی گرفته تا لاک ناخن. این رنگ لاک زیبا نزدیک به رنگ‌های خنثی است و به همین دلیل تطبیق پذیری بالایی دارد و بیشتر افراد می‌توانند آن را روی ناخن‌های خود به کار ببرند که کسانی که پوست سرد یا روشن دارند و چه کسانی که پوست آن‌ها گرم یا تیره است.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

لاک پاستل به رنگ پسته‌ای: طیف پاستل رنگ سبز را با نام رنگ پسته‌ای می‌شناسیم. این رنگ جذاب و ملایم از رنگ‌های پرطرفدار در لاک ناخن محسوب می‌شود که در فصل تابستان می‌تواند زیبایی خاصی به ناخن‌های شما بدهد. شما می‌توانید این رنگ را به تنهایی و یا همراه با رنگ‌های دیگر برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید و مانیکور تابستانی خود را بسازید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

رنگ صورتی رنگ محبوب رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی: کمتر کسی را می‌توان یافت که رنگ صورتی جزو رنگ‌های محبوب او برای لاک ناخن نباشد. این رنگ ملایم، زنانه و دلپذیر که جزو رنگ‌های پاستل به شمار می‌رود در همه فصل‌ها قابل استفاده است و شما با هر رنگ پوستی می‌توانید از آن برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

لاک آبی آسمانی: آبی محبوب‌ترین رنگ است و طیف پاستل آن یعنی آبی آسمانی هم جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس، آرایش و از جمله آرایش ناخن است. این رنگ بیشتر برای کسانی مناسب است که پوست سرد دارند اما همه افراد حتی کسانی که پوست تیره هم دارند می‌توانند از لاک آبی آسمانی برای تزئین و آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

رنگ‌های قهوه روی ناخن‌های شما: یکی از ایده‌های کاملا جدید و جذاب برای رنگ لاک ناخن، رنگ‌های قهوه است. کمپانی Nails Inc اخیرا با ارائه نسخه محدودی از محصولات جدیدش این ترند را به دنیای لاک‌ها معرفی کرده است. این مجموعه شامل چهار رنگ از خانواده قهوه است که در رنگ‌های قهوه خالص، شیرقهوه، اسپرسو و یک رنگ متالیک جذاب وارد بازار شده است. این رنگ‌ها جزو تطبیق پذیرترین رنگ‌ها برای لاک ناخن هستند و شما در هر موقعیت و هر فصلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)