آبی یکی از زیباترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و طبق آمار این رنگ محبوب‌ترین رنگ میان مردم است. رنگ آبی یک رنگ سرد و آرامش بخش است که به بیشتر افراد می‌آید و در لباس‌ها و آرایش هم کاربرد زیادی دارد و هرکسی حتی اگر رنگ آبی را هم دوست نداشته باشد یک شلوار جین به این رنگ دارد. لاک آبی هم از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لاک است که تطبیق پذیری بالایی دارد و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند ناخن‌های خود را به این رنگ آرایش کنند. همان طور که می‌دانید رنگ آبی تنها یک رنگ و طیف نیست و لاک آبی شما می‌تواند در طیف‌های متنوعی باشد از آبی آسمانی گرفته تا لاجوردی و فیروزه‌ای و …، اما کدام یک از این طیف‌های لاک آبی برای شما مناسب است؟ شما می‌توانید بر اساس ماه تولد خود لاک آبی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

 

لاک آبی برای متولدین فروردین

لاک آبی

متولدین فروردین بلندپروازند و برای رسیدن به اهداف بزرگ خود مدام در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند و سعی می‌کنند پول و وقت خود را با دقت و عاقلانه صرف کنند. اما همیشه کمی وقت برای سرگرمی و کارهای دلخواه هم باقی می‌ماند که باید برای ارتباط با دوستان و حضور در اجتماع صرف شود اما این حضور هم باید منعکس کننده شخصیت کمال گرا و بلندپرواز شما باشد. به همین دلیل طیف‌های جذاب، پرانرژی و چشمگیر رنگ آبی مثل لاجوردی روشن (که به آن آبی الکتریکی هم می‌گویند) گزینه بهتری نسبت به رنگ آبی معمولی است چون شما یک فرد معمولی نیستید.

 

لاک آبی برای متولدین اردیبهشت

لاک آبی

زندگی در نوسان است و زندگی حرفه‌ای و شغل شما هم می‌توان در نوسان باشد پس شما باید به یک منبع انرژی ثابت و بدون تغییر متصل باشید تا این نوسانات نتواند روی روح و جسم شما اثر منفی بگذارد. همه به رویاپردازی نیاز دارند و این رویا پردازی‌ها می‌تواند آن‌ها را از فشار زندگی روزمره برهاند تا زمانی که نتیجه کار خود را ببینید و روزهای خوب فرا برسند. برای متولدین اردیبهشت لاک آبی کمرنگ مایل به خاکستری بهترین گزینه است چون با روح و روان حساس و رویاپرداز آنان هماهنگی دارد.

 

لاک آبی برای متولدین خرداد

لاک آبی

برای متولدین خرداد ذهن بر جسم اولویت دارد و آنان به افکار جدید و انقلابی خود اهمیت زیادی می‌دهند. وقت آن رسیده است که در افکار خود غرق شوید و از آن‌ها ایده‌های جدید بگیرید. شما همیشه دوست دارید برترین باشید و در روابط خود موفق باشید بدون آن که توجه زیادی به ظاهر خود داشته باشید، چون بیشتر وقت شما در میان افکار و ذهن پیچیده‌تان می‌گذرد. به همین دلیل بهترین رنگ آبی در میان طیف‌های این رنگ آبی خیلی روشن یا آبی پاستل است که حسی از برتری و ارتباط را ایجاد می‌کند.

 

لاک آبی برای متولدین تیر

لاک آبی

متولدین تیر همیشه حسی عمیق اما ملایم نسبت به پدیده‌ها دارند، آن‌ها همیشه دوست دارند از نظر عاطفی و مالی در امنیت به سر ببرند و وقتی این امنیت خدشه دار می‌شود آن‌ها حس ناخوشایند و پرخاشگری پیدا می‌کنند بنابراین لازم است که این افراد در موقعیت‌ها و تصمیم‌های مالی خود ذهن باز و آگاهی داشته باشند. رنگ آبی برای متولدین تیر مثل یک آهن ربا عمل می‌کند که موقعیت‌های رمزآلود را به سمت آن‌ها جذب می‌کند و شاید آبی ساده برای آن‌ها کافی نباشد به همین دلیل آبی متالیک تیره را به آن‌ها توصیه می‌کنیم.

 

لاک آبی برای متولدین مرداد

لاک آبی

متولدین مرداد با تعادل کاری ندارند، یا همه را می‌خواهند و یا هیچ. اما پافشاری روی این طرز فکر ممکن است به عدم تعادل در بخش‌های مختلف زندگی مثل بخش‌های عاطفی، مالی و اجتماعی منجر شود، در این شرایط است که رنگ آبی با آرامش و تعادل خود به سراغ شما می‌آید، پس برای متعادل کردن زندگی خود و دست یافتن به آرامش و زیبایی، بهتر است از یک رنگ لاک آبی نیمه مات روشن که کمی هم خاکستری درون خود دارد استفاده کنید.

 

لاک آبی برای متولدین شهریور

لاک آبی

سلامتی در زندگی اهمیت فوق العاده‌ای دارد و متولدین شهریور بیش از هر فرد دیگری از این مساله آگاه هستند، آن‌ها تقریبا در همه چیز ماهر هستند و می‌توانند کارهای مختلف را به شکل حرفه‌ای و عالی انجام دهند و در این مورد به کارهایی که سلامت روزمره را تحت تاثیر قرار می‌دهد مثل ورزش و رژیم غذایی توجه خاصی دارند. در واقع آن‌ها در حدی خود را قدرتمند می‌دانند که می‌توانند کوه‌ها را جابجا کنند و از این قدرت به دقت مراقبت می‌کنند. رنگ آبی نقره‌ای نشانه‌ای از این قدرت و تعمق است که بهترین رنگ لاک آبی برای متولدین شهریور است.

 

لاک آبی برای متولدین مهر

لاک آبی

متولدین مهر همیشه درگیر پذیرش اجتماعی و اخلاقی بودن هستند اما خلاقیت، وسواسی بودن و خیالبافی از ویژگی‌های شاخص آن‌ها است که کمتر در شخصیت آن‌ها نمود پیدا می‌کند اما صدایی همیشه درون آن‌ها هست که آنان را به کارهای جدید و خلاقانه دعوت می‌کند. حال وقت آن رسیده است که به این ندا پاسخ دهید و کمی بیانگرتر باشید و جنبه‌های خلاقانه شخصیت خود را به رخ بکشید، مطمئن باشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. رنگ آبی آسمانی کلاسیک بهترین رنگ برای متولدین مهر است تا بتوانند خلاق‌تر و خیالباف‌تر باشند.

 

لاک آبی برای متولدین آبان

لاک آبی

وقت آن رسیده است که بیشتر در مورد ضعف‌ها و نقاط حساس شخصیت خود آگاه باشید و سعی کنید با مهار کردن این کاستی‌ها به شخصیتی آرام‌تر و باثبات‌تر دست پیدا کنید. فراموش نکنید که خانواده شما و خانه فیزیکی شما نیاز به توجه دارد و با کمک و اتصال به آن‌ها است که می‌توانید به آرامش دست یابید. رنگ آبی بهترین گزینه برای دست یافتن به این نوع آرامش است و هرچه طیف آبی مورد استفاده شما تیره‌تر باشد اثر بهتری خواهد داشت مثل این آبی تیره نیمه شب.

 

لاک آبی برای متولدین آذر

لاک آبی

برا متولدین آذر کشف کردن خودشان از هرچیزی مهم‌تر است و فارغ از سن و دوره خاص، همیشه به نظر می‌رسد که آنان در مرحله بلوغ شخصیتی به سر می‌برند. تعادل برقرار کردن بین علایق شخصی و ضرورت‌های اجتماعی همیشه یک دغدغه مهم برای متولدین آذر است، آن‌ها شاید فکر کنند همه چیز را می‌دانند اما تنها در ارتباط با دیگران است که می‌توانند به دانش خود بیفزایند. طیف‌های آبی سبز تیره بهترین انتخاب برای این افراد است تا هم به آرامش درونی دست یابند و هم ارتباطات موفقی داشته باشند.

 

لاک آبی برای متولدین دی

لاک آبی

متولدین دی جاه طلب هستند و از نظر آن‌ها پول بیشتر به معنای آزادی بیشتر است. آن‌ها دوست دارند رد پای خود را بر جهان به جا بگذارند که این توقع می‌تواند واقع بینانه هم باشد و لازم است که به این احساس خود ارزش دهند و در راستای آن حرکت کنند. همیشه به آینده فکر کنید و خودتان را در مراحل بعدی اهداف خود تصور کنید، بزرگ فکر کنید و بزرگ عمل کنید. برای این افراد رنگ لاکی مناسب است که مات و تیره باشد. لاک آبی-بنفش مات با طیف تیره بهترین انتخاب برای متولدین دی است.

 

لاک آبی برای متولدین بهمن

لاک آبی

متولدین بهمن نقطه درخشش در مهمانی‌ها هستند و همیشه با جذابیت و فریبندگی خود همه چشم‌ها را به سمت خود می‌گردانند. برای متولدین بهمن زیبایی و درخشش از هر چیزی مهم‌تر است و آنان همیشه دوست دارند در بهترین شکل خود به نظر برسند. برای متولدین بهمن بهترین رنگ آبی برای لاک رنگ‌های متالیک روشن و درخشان است که با کمک آن می‌توانند شخصیت واقعی خود را به نمایش بگذارند و به جذابیت ظاهری خود بیفزایند.

 

لاک آبی برای متولدین اسفند

متولدین اسفند در جهان واقعی احساس خارجی بودن دارند چون ذات هنرمند و خلاق آن‌ها با محدودیت‌های این جهان هماهنگی ندارد و آن‌ها همیشه مجبورند رضایت دیگران و جامعه را بر خواست‌های خود مقدم بدارند. اما توجه به ریشه‌ها و طبیعت خلاقانه شخصیت شما می‌تواند به تعادل در زندگی و دست یابی به احساس بهتر و آرامش منجر شود. بهترین رنگ آبی برای لاک متولدین اسفند رنگ آبی کرومی متالیک است که درخششی چندرنگ دارد و هر روح هنرمندانه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

لاک آبی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)