قلب های سفارشی توییتر در واقع ویژگی جدیدی است که توییتر (Twitter) به پریسکوپ (Periscope) افزوده. این ویژگی به برندها امکان سفارشی سازی قلب را برای افزودن در اپلیکیشن ویدئوی پخش زنده ارائه می‌دهد. قلب های سفارشی توییتر به صورت رندوم در کنار قلب‌های رنگینی که در کنار صفحه با فشردن دکمه لایک نشان داده می‌شوند، ظاهر خواهد شد. با مجله قرمز همراه باشید تا در این مورد، بیشتر مطالعه نمائید.

قلب هایی که در ویدئوهای زنده می‌فرستید تا به سازنده ویدئو نشان دهید که از محتوای آن‌ها لذت می‌برید، ممکن است در آینده در توییتر اندکی متفاوت باشد. توئیتر اعلام کرده است که راهی جدید برای برندها وجود دارد تا هوادارن خود را از طریق ویدئوهای زنده، بیشتر به تعامل وادارند و حال، به آن‌ها امکان ایجاد “قلب های سفارشی سازی شده” را برای استفاده در ویدئوهای زنده پریسکوپ می‌دهد.

قلب های سفارشی توییتر برای برندها

شروع استفاده از قلب های سفارشی توییتر

اولین کمپینی که قلب های سفارشی توییتر را به دست آورده بودند، ویدئوی زنده‌ای را منتشر کردند و NBC Universal مشتری آغازگر این فرایند بود. این استودیو از گرافیک‌های خود در کمپین تبلیغاتی برای فیلم جدید خود، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشن) استفاده نمود که شامل یک قلب سفارشی به شکل F8 برای هوادارن بود که به جای قلب‌های عادی، در کنار صفحه نمایش ظاهر می‌شد. این قلب‌های جدید در ویدئوهای برند هم به صورت آنلاین و هم در پریسکوپ (Periscope) چه به صورت زنده و چه درحال بازپخش، نمایش داده خواهد شد. این قلب های سفارشی توییتر در کنار قلب‌های رنگین عادی نمایش داده خواهد شد که قبلاً هم مشاهده کرده بودید. این تغییر در شکل قلب‌ها می‌تواند کاربران را ترغیب کند تا بیشتر بر روی آن‌ها بزنند و شاید برای مبلغان برند، به عنوان مقیاسی برای افزایش تعامل کاربران به کار برود.

قلب های سفارشی توییتر برای فیلم سرنوشت خشن

برندها نمی‌توانند هرچه می‌خواهند به جای قلب قرار دهند؛ توئیتر در مصاحبه‌ای با سایت TechCrunch اذعان داشت که لایک‌های سفارشی (قلب های سفارشی توییتر) با همکاری شرکت‌ها ساخته خواهد شد و به توییتر این امکان را خواهد داد تا سطح کیفیتی این تصاویر را تائید نماید. این فرایند همکاری علاوه بر اطمینان از کیفیت تصاویر، توییتر را قادر به اطمینان از این مورد خواهد نمود که از طریق قلب های سفارشی، تصاویری که مورد دارند، منتشر نشوند.

با وجود اینکه برندها تمایل دارند از طریق ویژگی قلب های سفارشی توییتر، در میان کاربران تبلیغ کنند، احتمال اندکی دارد که تمایل به استفاده از قلب های سفارشی بحث برانگیزی شوند که اعتبار برند را زیر سوال ببرد. اما هیچگاه نمی‌شود از این موضوع مطمئن بود. سیستم دست – در – دست توییتر برای ایجاد گرافیک‌ها، به شرکت کنترل بیشتری بر روی تولید نهایی خواهد داد.

با بیان این موارد، توییتر درمورد فرایند تولید قلب های سفارشی توییتر و هزینه آن، سخنی به میان نیاورده است. البته احتمالاً شبیه فرایند تولید ویژگی ایموجی هشتگ سفارشی سازی شده خواهد بود.

  • آیا به نظر شما قلب های سفارشی توییتر برای افزایش تعامل میان مشتریان و برندها مفید خواهد بود؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Chaim Gartenberg و Sarah Perez

منبع: theverge و techcrunch