سریال بازی تاج و تخت این روزها به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در جهان تبدیل شده است و قابل انکار نیست که این سریال در فرهنگ عمومی مردم از جمله سبک لباس پوشیدن، توریسم و … اثرگذار بوده است. اما این تاثیرات محدود به دنیای گردشگری و مد نبوده است و عطرهایی هم با الهام از این سریال ساخته شده و به عطر مورد علاقه بسیاری از افراد به خصوص علاقمندان جدی این سریال تبدیل شده است. اما در این مقاله ما از دیدگاهی متفاوت به این موضوع خواهیم پرداخت. بازیگرانی که در این سیال ایفای نقش کرده‌اند در مدت کوتاه به ستارگان معروف و محبوب میان مردم تبدیل شده‌اند و همه دوست دارند بدانند که آن‌ها از چه عطرهایی استفاده می‌کنند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز خواهید خواند که عطر مورد علاقه ستارگان سریال بازی تاج و تخت چیست، چون زمستان رسیده است.

حرکت با موج‌های مردمی برای کسانی که قصد دارند دنیای مد و زیبایی را به شکلی ماندگار و کلاسیک درک کنند شاید ایده جالبی نباشد و از آنجایی که سریال بازی تاج و تخت هم یک موج در فرهنگ مردمی است که مثل موج‌های دیگر پس از چند سال از بین خواهد رفت. اما شناخت این موج‌ها و حرکت‌ها در پیش بینی ترندها و روندهای دنیای مد و زیبایی نقش اساسی دارد پس حتی دانستن عطرهای مورد علاقه ستارگان سینما و تلویزیون هم خالی از لطف نیست و جذابیت‌های خاص خود را دارد. این شما و این هم عطرهای محبوب پنج تن از بازیگران سریال بازی تاج و تخت که به نحوی با شخصیتی که آن را بازی کرده‌اند هم ارتباط دارد.

عطر مورد علاقه امیلیا کلارک ایفاگر نقش دنریس تارگرین

عطر مورد علاقه ستارگان

هم امیلیا کلارک و هم دنریس تارگرین را همه دوست دارند، امیلیا کلارک بازیگر جوان بریتانیایی اولین حضور جدی خود را در تلویزیون با سریال بازی تاج و تخت و در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقش‌های آن یعنی نقش دنریس تارگرین آغاز کرد. هرچند ویژگی‌های ظاهری امیلیا با دنریس تارگرین در کتاب نغمه یخ و آتش تفاوت‌های اساسی دارد (دنریس دختری بلوند و قدبلند با چشمان بنفش است در حالی که امیلیا قد کوتاه، موهای قهوه‌ای و چشمان سبز دارد) با این وجود زیبایی طبیعی او از ابتدای حضورش در این سریال مورد توجه رسانه‌ها و البته برندهای مد و زیبایی قرار گرفته است و در کنار حرفه بازیگری در کمپین‌های تبلیغاتی برندهای مختلفی هم شرکت داشته است که جدیدترین آن حضور در کمپین عطر برند دولچه و گابانا (عطر زنانه The One با همراهی کیت هرینگتون) بوده است. امیلیا که به تازگی ۳۱ ساله شده است به ندرت درباره زندگی شخصی و علایق شخصی خود سخن می‌گوید اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند که عطر مورد علاقه امیلیا کلارک L’Instant de Guerlain از برند گرلان است. این عطر عطری نیست که هر زنی به آن علاقه داشته باشد و تنها خانم‌های با استایل کلاسیک و سطح بالا به رایحه شیک و فوق‌العاده آن علاقمند می‌شوند. زنانی که دوست دارند قدرت و حضور خود را به همه اعلام کنند از این عطر استفاده می‌کنند و امیلیا کلارک (و البته دنریس تارگرین) هم جزو این زنان است.

عطر مورد علاقه نیکلای کاستر والدو ایفاگر نقش جیمی لنیستر

عطر مورد علاقه ستارگان

نیکلای کاستر والدو بازیگر دانمارکی سریال بازی تاج و تخت است که نقش جیمی لنیستر برادر ملکه سرسی را بازی می‌کند. شخصیتی که از یک موجود منفور در اوایل سریال به یکی از شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی در فصل‌های اخیر تبدیل شده است و طرفداران نوعی رابطه عشق و نفرت با این شخصیت جذاب و چندوجهی دارند. در هر حال نیکلای که اکنون ۴۷ سال دارد اعلام کرده است که عطر مورد علاقه او اودو تویلت از برند تام فورد است و ما از این انتخاب او تعجب نمی‌کنیم. این عطر حاوی رایحه‌های تند عنبر و ترکیبی از روغن‌های معطر طبیعی و دلپذیر مثل رایحه مرکبات است و از این نظر می‌تواند بهترین انتخاب برای “شاه کش” باشد. این عطر برای آقایانی ساخته شده است که می‌خواهند در نظر خانم‌ها جذاب و فریبنده باشند و مردی مثل جیمی که ترکیبی از خیانت و جذابیت است قطعا به چنین عطری نیاز دارد.

عطر مورد علاقه ناتالی دورمر بازیگر نقش ملکه مارجری

عطر مورد علاقه ستارگان

ملکه مارجری تایرل قطعا یکی از زیباترین زنان وسترس بود که هرچند سرنوشتی غم انگیز داشت اما طرفداران سریال هرگز او و شخصیت جذاب او را فراموش نخواهند کرد. ناتالی دورمر بازیگر ۳۵ ساله بریتانیایی ایفاگر نقش مارجری هم زیبایی و جذابیت خاصی دارد که او را به نماد زنانگی، فریبندگی و قدرت تبدیل کرده است و شاید از این حیث بهترین انتخاب برای نقش ملکه مارجری بوده است. عطر مورد علاقه ناتالی دورمر او دو پرفیوم گوچی از برند گوچی است که حاوی رایحه‌های گیاهی متنوع و دلپذیری است که شما و اطرافیان شما را افسون می‌کند و ردی از حضور شما در فضا برجای می‌گذارد، همان طور که مارجری این کار را به بهترین شکل انجام می‌داد.

عطر مورد علاقه جیسون موموا بازیگر نقش کال دروگو

عطر مورد علاقه ستارگان

جیسون موموآ تنها بازیگر آمریکایی این مجموعه است که در نقش کال دروگو ظاهر شد و به خاطر ایفای نقش آکوامن در فیلم‌های ابرقهرمانی هم شناخته می‌شود. کال دروگو نماد قدرت و مردانگی و جذابیت از نوع مردانه است و آکوامن موجودی است که قدرت خود را از آب دریا می‌گیرد پس باید عطر او هم به نحوی بیانگر این ویژگی‌ها باشد. جیسون  موموآ که اکنون ۳۸ سال دارد مدتی پیش به عنوان سفیر برند عطر دیویدف انتخاب شد و غیرعادی نیست که او یکی از عطرهای این برند را به عنوان عطر مورد علاقه خود انتخاب کند. عطر محبوب جیسون موموآ Davidoff Cool Water است که رایحه‌ای قوی و تند اما تروتازه و شبیه به دریای طوفانی و خروشان دارد.

عطر مورد علاقه کیت هینگتون بازیگر نقش جان اسنو

عطر مورد علاقه ستارگان

جان اسنو با وجود این که چیزی نمی‌داند اما قطعا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مردان در سرتاسر وستروس است. کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو کار جدی خود را پس از تئاتر با حضور در مجموعه بازی تاج و تخت آغاز کرد و از همان ابتدای حضورش مورد توجه برندهای پوشاک مردانه و همچنین عطر و ادکلن قرار گرفت و تقریبا به یکی از آیکن‌های استایل مردانه تبدیل شد. اولین کار تبلیغاتی او برای کمپین عطر برند جیمی چو در سال ۲۰۱۳ بود و در سال گذشته نیز یک کمپین تبلیغاتی برای عطر مردانه The One از برند دولچه گابانا را همراه با امیلیا کلارک انجام داد. اما عطر شخصی مورد علاقه کیت هرینگتون عطر Jimmy Choo Man است. این عطر رایحه‌ای جذاب و خاص دارد که در آن می‌توانید آکوردهای رایحه هندوانه، فلفل صورتی، برگ‌های آناناس، اسطوخودوس، پاتچولی و بنفشه را حس کنید، بهترین عطر برای کسی که چیزی نمی‌داند اما می‌داند که می‌خواهد حضوری جذاب و دلپذیر داشته باشد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه عطر و ادکلن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Fragrances.bg (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)