تابستان و گرمای آن از راه رسیده است و این فصل علاوه بر لباس‌های مناسب آب و هوای گرم لباس‌ها و اکسسوری‌های به روز و مدل جدیدی را نیز می‌طلبد. شما در کنار لباس‌های تابستانی به یک یا چند اکسسوری تابستانی هم نیاز دارید تا بتوانید استایل تابستانی خود را کامل کنید. اما ترندها تنها مخصوص لباس‌ها نیست و اکسسوری ها هم ترندهای خاص خود را دارند مثلا یک اکسسوری تابستانی در هر سال با مدل‌ها و سبک‌های متفاوت و خاصی ارائه می‌شود که مخصوص آن سال است و ممکن است در سال آینده این ترند به فراموش سپرده شده باشد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شش اکسسوری تابستانی مدل جدید امسال را به شما معرفی می‌کنیم و شما با اضافه کردن این اکسسوری‌های زیبا به استایل تابستانی خود می‌توانید شیک‌تر و به روزتر از قبل لباس بپوشید.

گوشواره‌های خاص و جذاب با فرم‌های هندسی زیبا

جواهرات همیشه جزو مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه بوده‌اند. این اکسسوری‌های مهم در همه فصل‌ها کاربرد دارند و در همه شرایط و موقعیت‌ها می‌توان از جواهرات مناسب برای آن موقعیت استفاده کرد مثلا استایل مجلسی به جواهرات مجلسی و استایل روزمره هم به جواهرات ساده و مناسب خود نیاز دارد. به طور کلی نمی‌توان جواهرات را از نظر فصل دسته بندی کرد اما هر فصل سبک و سیاق خاص خود را دارد و سبک طراحی جواهرات نیز بسته به این سبک و شرایط فصل تغییر می‌کند. اگر ترندهای مخصوص گوشواره برای سال ۲۰۱۷ را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که سال گذشته جواهرات ریز و ظریف مد روز بودند اما امسال این گوشواره‌های کوچک و ظریف جای خود به گوشواره‌هایی داده‌اند که فرم‌های هندسی مجسمه وار اما مدرن و مینیمالیستی دارند. این گوشواره‌های ساده و هندسی فرم‌های نسبتا پیچیده و متفاوتی دارند و سایز آن‌ها معمولا بزرگ‌تر از آن چیزی است که شما از یک گوشواره ساده انتظار دارید. بنابراین یک جفت گوشواره طلا یا نقره با فرم‌های هندسی پیچیده و مینیمال همان چیزی است که شما برای تابستان امسال نیاز دارید.

شش اکسسوری تابستانی جدید

عینک آفتابی کوچک یک اکسسوری تابستانی جدید

عینک آفتابی یکی از ضروری‌ترین اکسسوری‌های تابستانی به شمار می‌رود که نه تنها از نظر استایل بلکه از نظر کاربرد و سلامت نیز بسیار حائز اهمیت است. بنابراین همه ما به استفاده از عینک آفتابی نیاز داریم و فارغ از استایل و شیک پوشی باید از آن استفاده کنیم. عینک آفتابی مناسب می‌تواند یک استایل ساده و معمولی را به استایلی شیک تبدیل کند و از این نظر نیز اهمیت فوق العاده‌ای دارد، این اکسسوری جزو اکسسوری‌هایی است که ترندها در آن حرف اول را می‌زنند. سال‌ها بود که عینک‌های آفتابی بزرگ حرف اول را در دنیای اکسسوری‌ها می‌زدند و حتی این عینک‌ها روز به روز در حال بزرگ شدن بودند تا جایی که می‌رفتند تا تمام صورت را در بر بگیرند! اما این روند نه تنها مدتی است که متوقف شده است بلکه عینک‌های آفتابی کوچک و باریک در حال محبوب شدن هستند. این محبوبیت زمانی به اوج خود رسید که چند هفته قبل آنجلینا جولی  ستاره محبوب سینما که جزو آیکن‌های مد هم هست در پشت صحنه قسمت دوم فیلم مالفیسنت با یک عینک آفتابی باریک و تیره رنگ ظاهر شد و مشخص شد که ترند شدن عینک‌های باریک و کوچک شوخی نیست و باید آن را جدی بگیریم. شاید فکر کنید عینک باریک به هر کسی نمی‌آید اما خوشبختانه این عینک‌ها فرم‌های متنوعی دارند و با هر فرم صورت و استایلی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شش اکسسوری تابستانی جدید

کیف‌های کمری مدل جدید کیف و اکسسوری تابستانی

کیف‌ها همیشه جزو مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل زنانه بوده‌اند و نقشی تعیین کننده در استایل خانم‌های شیک پوش بازی می‌کنند. استایل  تابستانی هم از این قاعده مستثنی نیست و هر سال تابستان چندین ترند خاص و متفاوت در بخش کیف‌های زنانه معرفی می‌شود که بسیاری از آن‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد. یکی از جدیدترین ترندهای کیف زنانه که اتفاقا مخصوص تابستان هم نیست کیف‌های کمری است. این کیف‌ها سال گذشته معرفی شدند و مورد توجه قرار گرفتند، اگرچه کیف‌های کمری مربوط به دهه ۹۰ میلادی بودند اما این بار با فرم و استایلی متفاوت‌تر بازگشته‌اند و مدرن‌تر و شیک‌تر شده‌اند. کیف کمری هم یک کیف کاربردی و جادار است و هم می‌تواند نقش یک کمربند را در استایل شما ایفا کند و شما با انتخاب کیف کمری در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. شاید بتوان گفت که جایگزین کیف‌های دوشی کوچک برای تابستان امسال کیف‌های کمری هستند اما این به معنای حذف کیف‌های کوچک دوشی و دستی از دنیای مد نیست بلکه گزارش‌ها حاکی از آن است که کیف‌های کوچک همچنان محبوب و مد روز هستند و اگر شما جزو علاقمندان به کیف‌های کمری نیستید و یا به دلایل خاصی نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید می‌توانید همچنان سراغ کیف‌های کوچک دوشی و دستی محبوب خود بروید.

شش اکسسوری تابستانی جدید

دمپایی‌های پاشنه دار مدل جدید اکسسوری تابستانی

قبل از معرفی این ترند باید یک تعریف دقیق از نوع خاصی از کفش‌ها ارائه کنیم که در زبان انگلیسی به آن Mules گفته می‌شود. اگرچه این لغت در انگلیسی به معنای قاطر است اما به نوع خاصی از کفش هم گفته می‌شود که در واقع یک صندل پشت باز است. تفاوت این صندل‌ها با دمپایی در قسمت جلوی آن است، Mules قسمت بیشتری از جلوی پا را می‌پوشاند و از این نظر بسیار راحت‌تر از دمپایی است و محدودیت صندل را هم ندارد و شما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را از پای خود خارج کنید. این کفش‌ها بسیار راحت و شیک هستند و طبق گزارش کارشناسان مدل پاشنه بلند آن‌ها جزو جدیدترین مدل‌های کفش تابستانی هم به شمار می‌روند. شما می‌توانید این کفش‌های راحت و شیک را در هر موقعیتی، از یک پیاده روی ساده گرفته تا یک مهمانی و عروسی مهم تابستانی بپوشید و تیپ خاص و به روز خود را بسازید. البته این کفش‌ها مدل تخت و پاشنه بلند هم دارند که هر یک کاربرد خاصی دارند اما مدل‌هایی که پاشنه کوتاه و متوسط دارند جزو تطبیق پذیرترین مدل‌ها است که به این زودی‌ها هم از مد نخواهد افتاد.

شش اکسسوری تابستانی جدید

صندل رنگ پا مدل جدید صندل و اکسسوری تابستانی

صندل یک کفش کلاسیک و کاربردی برای تابستان است که نه تنها استایل زیبا و متنوعی دارد بلکه خنک هم هست و با خنک نگه داشتن پاها از گرم شدن بدن شما نیز جلوگیری می‌کند. شما در انتخاب صندل با دو گزینه مدل و رنگ مواجه هستید، مدل صندل تنوع خوبی دارد و شما می‌توانید از دمپایی ساده گرفته تا صندل پشت باز یا صندل کلاسیک در مدل‌های تخت یا پاشنه بلند و … هر کدام را که دوست دارید و مد روز است انتخاب کنید. اما رنگ صندل هم ترندهای خاص خود را دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که صندل‌های رنگ پا محبوب‌ترین مدل صندل برای تابستان امسال هستند. با یک صندل رنگ پا (فارغ از مدل آن) پاهای شما کشیده‌تر و قد شما بلندتر به نظر می‌رسد و شما می‌توانید همراه با آن از هر رنگ لباسی که دوست دارید استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که رنگ صندل را هماهنگ با رنگ پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

شش اکسسوری تابستانی جدید

کیف‌های حصیری مدل جدید کیف و اکسسوری تابستانی

همان طور که گفتیم ترند معادل و جایگزین برای کیف‌های کوچک دوشی و دستی کیف‌های کمری زنانه هستند اما در مورد کیف‌های بزرگ چطور؟ شما قطعا نمی‌توانید همه وسایل خود را در یک کیف کمری کوچک جا دهید و برای این منظور به یک کیف بزرگ‌تر نیاز دارید. کیف‌های حصیری کیف‌هایی هستند که جایگزین کیف‌های بزرگ زنانه برای تابستان امسال به شمار می‌روند. اگرچه این کیف‌ها سال گذشته نیز مد بودند و به پرفروش‌ترین مدل کیف تابستانی تبدیل شدند اما به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد حذف این مدل جالب از کیف‌های زنانه باشیم. کیف‌های حصیری در دو نوع فرم‌دار و بافتنی موجود هستند که نوع اول در فرم‌های هندسی و یا اشکال سنتی مثل سبد و … بافته می‌شود اما نوع دوم فرمی شبیه به کیسه و زنبیل دارد. هر دو نوع این کیف‌ها گزینه مناسبی برای استفاده روزمره، گردش در خارج از شهر و پیکنیک به شمار می‌روند و برای علاقمندان به طبیعت که می‌خواهند از لباس‌ها و اکسسوری‌های تهیه شده از مواد طبیعی استفاده کنند بهترین انتخاب هستند.

شش اکسسوری تابستانی جدید

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری و مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)