چگونه با موبایل سایت درست کنیم؟


اپلیکیشن Universe یکی از شیوه‌هایی است که می‌توان برای ساخت وب سایت استفاده نمود. امروزه راه‌های بسیاری برای ساخت یک وب سایت وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توان به سرویس‌های Wix، Squarespace، WordPress و سایت‌های هاست دیگری اشاره کرد. Universe نیز یک استارت آپ جدید است که به دنبال ساده‌تر کردن فرایند ساخت وب سایت است. پلت فرم این اپلیکیشن کاملاً بر اساس اپلیکیشن آیفون ایجاد شده است و تضمین می‌دهد که در زیر ۱ دقیقه می‌توانید وب سایت بسازید. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد این اپلیکیشن جذاب، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن Universe برای ساخت وب سایت

برای ساخت یک وب سایت توسط اپلیکیشن Universe، کاربران باید ابتدا یک نام دامنه انتخاب کنند که به عنوان مثال، می‌تواند از قالب “name.onuniverse.com” پیروی نماید. دامنه‌هایی که شامل URL اپلیکیشن Universe هستند، رایگانند؛ اما دامنه‌های سفارشی را می‌توانید با پرداخت هزینه به دست آورید. این دامنه‌های سفارشی برای خرید از طریق اپلیکیشن با قیمت ۲٫۹۹ دلار در ماه وجود دارند. پس از انتخاب نام دامنه، اپلیکیشن Universe مجموعه‌ای از قالب‌ها را بر اساس شبکه ۵ x 3 به همراه تعداد متنوعی دسته بندی ارائه می‌دهد که شامل یک صفحه اصلی شخصی برای لینک‌های رسانه‌های اجتماعی، دعوت نامه‌های مهمانی و سایتی ساده برای لیست نمودن یک آدرس کسب و کار و ساعت‌های آن‌ها است. بعد از انتخاب نیز می‌توانید آن‌ها را با متن، لینک، آیکون و یا پس زمینه‌های سفارشی، شخصی سازی نمائید.

طراحی سایت با اپلیکیشن Universe

با استفاده از اپلیکیشن Universe متوجه خواهید شد که حقیقتاً در کمتر از ۱ دقیقه وب سایت را برای شما خواهد ساخت. ما در دوره‌ی امتحانی خود، توانستیم در کمتر از ۱ دقیقه وب سایتی برای یافتن اکانت توئیتر، اینستاگرام و اسنپ چت خود بدون هیچ زحمتی ایجاد کنیم.

طراحی سایت با اپلیکیشن Universe

چرا باید اپلیکیشن Universe را به دیگر اپلیکیشن‌های ساخت وب سایت ترجیح داد؟

رابط کاربری اپلیکیشن Universe بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی در عملکرد فراتر از متن و لینک‌ها ندارد. این اپلیکیشن برای افرادی که مهارتی در طراحی وب سایت ندارند، بسیار مناسب و کاربردی است زیرا تنها یک فرمت شبکه برای استفاده دارد و افزودن یا حذف موردی در صفحه، تنها با درگ و دراپ صورت می‌گیرد و احتیاجی به کد نویسی نخواهید داشت.

این درحالی است که دیگر کمپانی‌های ساخت وب سایت همانند Wix و Squarespace نیازمند مقادیری انتخاب تم و صفحات سفارشی سازی شده به همراه گزینه‌های متفاوت است، اما اپلیکیشن Universe این فرایند را در ساده‌ترین سطح ممکن ارائه می‌دهد که سبب برتری آن نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های موجود در بازار است.

طراحی سایت با اپلیکیشن Universe

البته فعلاً سایت‌هایی که طراحی می‌کنید، چندان قوی نیستند و صفحات “درباره من” ساده‌ای هستند؛ اما ایده این اپلیکیشن که ایجاد سایتی سریع و ساده است، ایده‌ای جذاب و جالب بوده که مناسب افرادی است که نیاز به ایجاد سایتی سریع هستند.

اپلیکیشن Universe برای iOS قابل استفاده است و جز با دستگاه اپل، نمی‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. جالب است بدانید که دانلود این برنامه، فعلاً رایگان است.


طراحی سایت

سایتی که ساخته می شود بر اساس درخواست مشتری باید منصفانه دریافت گردد و در قبال آن مبلغ سایت را به خوبی و پشتیبانی عالی هدایت نماید. طراحی سایت در مجموعه نمای من با توجه به سیاست های کاری خود توانسته است قیمت های مناسبی را عرضه نماید. که یکی از این دلایل می توان به فعالیت از راه دور می باشد.

طراحی سایت قیمت مناسب به منزله ایجاد سایت با کارایی پایین نمی باشد. در برخی موارد هزینه ها منجرب می شود که یک شرکت اقدام به افزایش نرخ های طراحی سایت خود نماید. از این سو پایین آوردن هزینه ها منجرب افزایش رضایت مشتری خواهد شد. این موضوع قابل گفتن است که پشتیبانی سایت بعد از انجام یک پروژه بسیار حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه داشت.

موضوع دیگر در افزایش قیمت سایت می تواند وجود امکانات سایت باشد ، در مجموعه برای دریافت قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا بتوانید با قیمت مناسب یک سایت برای خود داشته باشید که بتوانید از آن منافعی را جذب نمایید. گروه طراحی سایت نمای من توانسته است در دسته های مختلف نمونه های خوبی را ارائه نماید. در دسته طراحی سایت املاک چندین نوع نمونه سایت مسکن قرار داده است تا بر اساس تفاوت ها مشتری بتواند قیمت مناسب خود را بیابد و با خیال آسوده اقدام به پرداخت مبلغ نماید.


آیا تاکنون از اپلیکیشن Universe استفاده کرده‌اید؟ تجربیات و دیدگاه‌های خود را با قسمت فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌‌ی Chaim Gartenberg

منبع: theverge