زیباترین هتلهای زیر آبی جهان که بیست فوت زیر دریا قرار گرفته‌اند با مناظری جذاب و دیدنی که هر مسافری را به تحسین وا می‌دارد و هر کسی وسوسه یک بار تجربه کردن آن را دارد.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : جزیره رنگالی مالدیوزیباترین هتلهای زیر آبی جهان

این جزیره پر رفت و آمد که به خاطر هتل زیردریایی خود به نام ایتا بسیار مشهور است، اولین هتل زیر آبی جهان است که به طور کامل زیر آب غوطه ور است. همچنین تنها مکان در دنیا که شما نباید از کوسه‌هایی که به شما خیره می‌شوند، بترسید. در بالای زمین، جزیره رنگالی مالدیو چشم اندازهای زیبایی از اقیانوس هند فراهم می‌کند. اقامت برای یک ماساژ منحصر به فرد در سالنهای زیبایی زیر آب، اتاق خوابهای سبک تیکی هات با سقفهای شیشه‌ای که به شما اجازه می‌دهد که در طول درمان، ماهی‌های رنگارنگ را که بالای سر شما شنا می‌کنند را تماشا کنید.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : جزیره پمبا، ساحل تانزانیازیباترین هتلهای زیر آبی جهان در جزیره پمبای فیجی

هیجان انگیزترین بخش این هتل متصل به هتل نیست. آن بخش اتاق زیر آبی نامیده می‌شود، جزیره شخصی شناور شما است که می‌توانید در زیر دریا یا ستارگان بخوابید. یک قایق کوچک شما را از بخش اصلی به یک بهشت کوچک می‌برد. عرشه فرود با یک محوطه سالن و حمام در سطح دریا است. بالا رفتن با نردبان برای حمام آفتاب گرفتن یا رفتن به پشت بام و یا رفتن به زیر عرشه در اتاق خواب با مناظری ۳۶۰ درجه از زندگی زیر آب در این اتاق اختصاصی امکان پذیر است. آماده دیدن ماهی‌های عجیب و غریب، ماهی مرکب و حتی هشت پا در طول اقامت خود در اتاق زیر آب باشید.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : هتل نخل آتلانتیس، امارات متحده عربیهتل نخل آتلانتیس دبی

برخی از جزایر گردشگری نیازی به ارائه گذرنامه ندارند، یعنی این جزایر نخل آتلانتیس جزو این جزایر نیستند اما نمایش مناظر زیبایی از خلیج فارس ارزش سفر کردن دارد. این نخستین جزیره گردشگری ساخته دست انسان است و بزرگترین جزیره دست ساخت جهان که در نخل جُمیرا واقع شده است که واقعا شبیه به یک نخل به نظر می‌رسد. در هتل آتلانتیس پالم از سقف تا دریا، مناظر دریا را در سوئیت‌های زیر آب، حتی در حمامها به معرض نمایش می‌گذارد. مهمانان می‌توانند وعده غذای خود را در یکی از دو رستوران زیر آب میل کنند. رستوران دوم یا اوسیانو (خدای دریا) به خاطر غذاهای دریایی آن مشهور است، هر چند ممکن است حس نگرانی به شما دست بدهد که ببنید همان موجوداتی که اطراف شما شنا می‌کننند در بشقاب غذای شما هستند.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : جزیره سنتوزای سنگاپورهتل سنتوزای سنگاپور

اگر بخواهید در این هتل عکس زیر آبی بگیرید، نیازی نیست که دوربین ضد آب داشته باشید. سوئیتها در هتل سنتوزا شبیه به خانه‌های دو طبقه است. قسمت بالای آن یک پاسیو بالای سطح زمین با جکوزی و در بخش پایین‌تر سوئیت زیر آبی که در زیر اعماق آبهای سنگاپور است. مهمان می‌تواند بیش از ۴۰ هزار نوع ماهی را در حالی که روی تخت خود دراز کشیده، تماشا کند. به علاوه با هفت هتل، چهار پارک تفریحی، یک موزه، یک کشتی کروز و یک کازینو که همگی در این منطقه گردشگری قرار گرفته است، می‌توان گفت که این محل همه چیز را برای یک تعطیلات عالی دارد.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : جزیره سیاره‌ای کی وستهتل سیاره ای کی وست

اگر در فلوریدا هستید که بهترین سواحل آمریکا را دارد، بهتر است به سمت کیو وست، خانه‌ای از هتل زیر دریایی سیاره اقیانوسی بروید. در عمق ۹۰ متری از سطح زمین، ۱۲ اتاق خواب هتل از طریق یک آسانسور شیشه‌ای قابل دسترسی است و یک منظره پانوراما از زندگی آبی را ایجاد می‌کند. اما در اینجا، فقط ۹۰ گروه (همراه با ۱۲ زوج) قادر خواهند بود در محل کی وست از زمان افتتاح رسمی آن اقامت کنند. پس از آن هتل به نقاط دیگر سفر خواهد کرد؛ اوکیناوای ژاپن، سنگاپور و تایلند در وب سایت هتل فهرست شده است تا این تجربه را به شهروندان دیگر جهان ارائه دهد.

زیباترین هتلهای زیر آبی جهان : مسافرخانه واستراس سوئدهتل واستراس سوئد

ما این هتل را یکی از عجیب‌ترین هتلهای زیر آبی می‌دانیم که همیشه می‌تواند بازدید کنید، اما از لحاظ فنی، حتی یک هتل هم نیست. این یک پروژه هنری است که توسط هنرمند و مجسمه ساز مایکل ژنبرگ طراحی شده است که به راحتی به عنوان اتاق هتل دو برابر می‌شود. مهمانها را از طریق یک خانه قرمز سوئدی که در آب شناور است وارد یک مهمانخانه می‌کنند و سپس  از طریق یک دریچه وارد ساختمان اصلی می‌شوند: اتاق خواب زیر آب بوسیله پنجره‌هایی رو به دریاچه مالارِن سوئد احاطه شده است.

هتل المهارا در برج العرب اماراتهتل المهارا در برج العرب

این هتل به درستی جای خود را به عنوان یکی از بی نظیرترین استراحتگاه‌های جهان بدست آورده است. معماری بلندپروازانه آن شباهت به یک بادبان که باد در حال وزیدن در آن است، دارد. هر اتاق هتل دارای امکانات پیشرفته است و لاک پشت‌های منقار عقابی در محل رفت و آمد می‌کنند. رستوران در المهارا بخاطر سرو بهترین غذاهای دریایی مشهور است و آکواریوم از کف تا سقف به شما تجربه ناهار خوردن در زیر آب را بدون رفتن در زیر دریا می‌دهد.

هتل زیرآبی پاسِیدون، جزیره کاتافانگای فیجیهتل پاسیدون جزیره کاتافانگای فیجی

در بعضی فرهنگها، باریدن باران در روز عروسی را نشانه خوشبختی و موفق بودن آن ازدواج می‌دانند. اما ازدواج زیر آب چی؟ در هتل پاسیدون می‌توان جشنهای ازدواج و نامزدی را در کلیسای زیر آبی آن که دارای یک دیوار شفاف و صخره مرجانی است، برگزار کرد. ما مطمئن نیستیم که ازدواج به سبک پریان دریایی موفق و شاد خواهد بود یا نه اما حداقل مناظر زیبایی را به ارمغان می‌آورد. هتل تفریجی پنج ستاره فقط از طریق یک زیردریایی قابل دسترسی است که در صورت تمایل می‌توانید راندن آن را یاد بگیرید.

عاشقان آبهای عمیق دریا از اولیور تراولزهتل اولیور تراولز

پس از عروسی دریایی، لذت زیر آبی خود را با رفتن به این هتل کاملا زیردریایی ادامه دهید. سازندگان این هتل اعلام کرده‌اند باشگاه در زیر دریا به شیوه‌ای که شما بخواهید در دسترس است. در هتل عاشقان زیر دریای عمیق الیور تراولز می‌توانید هر جا که شما بخواهید هتل شبانه روزی خود را برپا کنید. یک سرآشپز تخصصی منوی مورد علاقه شما را طراحی خواهد کرد. سایر خدمات انتخابی شامل سرویس حمام عالی سم زدا و صبحانه در رختخواب است. همه این چیزها به نظر عالی می‌آید. هر شب اقامت در این هتل، ۲۹۲۰۰۰ دلار است.

سابسیکس در جزیره شخصی نیامای مالدیوهتل سابسیکس در مالدیو

شما قطعا نمی‌خواهید از خوردن غذای مناسب در این رستوران لوکس که صبحانه، ناهار خوشمزه و شام لذیذ را در عمق ۲۰ فوتی اقیانوس هند سرو می کند، چشم پوشی کنید. رفتن به سابسیکس یعنی قایق سواری و پایین رفتن از پله طنابی است؛ بدون شک شما احساس جیمز باند بودن را در حین این کارها خواهید داشت. سابسیکس، به عنوان اولین باشگاه زیر آب جهان، دو بار در هفته مهمانی‌های درخشان دارد تا شما بتوانید با عروس‌های دریایی و لاک پشت‌ها در تمام طول شب به رقص بپردازید.

هتل هیدروپولیس دبی اماراتهتل هیدروپولیس دبی

این هتل فوق العاده اگر باز شود، می‌تواند در لیست گرانترین استراحتگاه‌های جهان قرار گیرد. هیدروپولیس از سال ۲۰۰۵ کار ساخت آن آغاز شده و قرار بود در سال ۲۰۰۹ افتتاح شود ولی اکنون در سال ۲۰۱۷ هنوز ناقص است. این پروژه به علت هزینه‌ها (۵۵۰ میلیون دلار) تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاده است و همچنین به دلیل تاثیر این ساختمان بر زندگی دریایی، اما این بازنویسی هنری از آنچه که به نظر می‌رسد، جذاب تر است. قسمت بالای زمین به نظر می‌رسد چیزی فراتر از هتلهای دیگر است و بخش زیرین آن شامل ۲۲۰ مجموعه لوکس طراحی شده با دیوارهای شفاف است. کسانی که در هیدروپولیس کار می‌کنند، آن را یک هتل ۱۰ ستاره می‌دانند. ما باید منتظر بمانیم تا موقعی که باز شود که آیا همان چیزی است که ادعا می‌شود.

ترجمه و تالیف اختصاصی توسط مجله قرمز

منبع: ریدرز دایجست