فصل یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در سبک و رنگ آرایش است و کارشناسان آرایش و زیبایی همیشه توصیه می‌کنند که آرایش خود را بر اساس فصلی که در آن هستید انتخاب کنید. بهار هم به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین فصل‌های سال سبک‌ها آرایشی خاص خود را دارد و لاک ناخن هم از این اصل مستثنی نیست. لاک ناخن بهاری معمولا رنگ‌های شاد و ملایمی دارد و از طرح‌های زیبای بهاری مثل گل و برگ و … در آن استفاده می‌شود. اگر در انتخاب مدل لاک ناخن بهاری خود مردد هستید در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری را که می‌توانید در این روزهای زیبای فصل بهار امتحان کنید به شما معرفی می‌کنیم.

مدل لاک کفشدوزک

کفشدوزک شاید محبوب‌ترین حشره در میان حشرات مختلف باشد. این موجود اگرچه با سوسک هم خانواده است اما به خاطر رنگ و شکل زیبای خود نه تنها کسی از آن نمی‌ترسد بلکه طرح آن برای تزئین اشیای مختلف حتی ناخن‌ها هم به کار می‌رود. این حشره زیبا در فصل بهار بیش از هر زمان دیگری در طبیعت یافت می‌شود در نتیجه طرح آن می‌تواند زینت بخش ناخن‌های شما هم باشد. برای این کار شما تنها به دو رنگ قرمز و مشکی نیاز دارید و با یک قلم ظریف می‌توانید طرح کفشدوزک را روی ناخن‌ها بکشید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل زر ورقی آبی سبز

رنگ آبی سبز از زیباترین رنگ‌ها است که حال و هوای بهاری هم در خود دارد، اگر این رنگ متالیک هم باشد زیبایی آن چند برابر خواهد شد. البته اگر رنگ سبز آبی متالیک در اختیار ندارید نگران نباشید، شما با یک تکه زرورق آبی سبز می‌توانید ناخن‌های خود را تزئین کنید. ابتدا ناخن‌ها را لاک بزنید سپس زرورق را روی ناخن‌ها بچسبانید و فشار دهید سپس جدا کنید تا قسمت متالیک آن روی ناخن بچسبد سپس تاپ کوت بزنید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

طرح دسته گل برای لاک ناخن بهاری

اگر برای فصل بهار خیلی ذوق دارید و علاقه خاصی به گل‌های رنگارنگ و زیبای بهاری دارید می‌توانید این ذوق خود را در ناخن‌های خود نشان دهید. البته بهتر است بدانید که این مدل لاک ناخن بهاری روی ناخن‌های بلند و کشیده منظره بهتری دارد. ابتدا ناخن‌ها را را با لاک همرنگ ناخن بپوشانید تا یکدست شود سپس با رنگ‌های متنوع مثل آبی و قرمز و زرد و نارنجی و … طرح گلبرگ‌ها را بکشید و در آخر با رنگ‌های سبز و قهوه‌ای برگ‌ها و شاخه‌ها را کامل کنید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل ساده با یک گل زیبا

اگر اهل کشیدن یک دسته گل رنگارنگ روی ناخن‌های خود نیستید (از طرح‌های شلوغ خوشتان نمی‌آید و یا وقت زیادی برای کار روی ناخن ندارید) می‌توانید با یک گل خاص و زیبا کار خود را تمام کنید. ابتدا ناخن‌ها را با یک رنگ ملایمو خنثی مانند تصویر پوشش دهید سپس روی یکی از ناخن‌ها با رنگ دلخواه خود مثل زرد و نارنجی یا رنگ‌های دیگر گل بکشید. در انتها نیز با تاپ کوت تمام ناخن‌ها را بپوشانید تا طرح زیبای لاک شما ماندگار شود.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل سفید رنگین کمانی

فصل بهار فصل بارش‌های غیرمنتظره باران و رنگین کمان‌های زیبایی است که پس از آن در آسمان پیدا می‌شوند. بنابراین طرح رنگین کمان می‌تواند بهترین انتخاب برای تزئین ناخن در فصل بهار باشد. شما می‌توانید این پدیده زیبا را به روش‌های مختلف روی ناخن‌ها ترسیم کنید اما اگر به دنبال یک مدل ساده که زیاد توی چشم نباشد هستید این مدل را که در تصویر می‌بینید امتحان کنید، ابتدا ناخن‌ها را با لاک سفید بپوشانید سپس روی یک ناخن با ۴ رنگ آبی و سبز و زرد و قرمز رنگین کمان بسازید. برای زیبایی بیشتر روی یکی دیگر از ناخن‌ها را با کمی اکلیل نقره‌ای تزئین کنید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل کاکتوس برای لاک ناخن بهاری

همیشه لازم نیست برای لاک ناخن بهاری خود سراغ گل‌ها و گیاهان کلاسیک بروید، گاهی طرح یک کاکتوس دوست داشتنی روی ناخن‌ها به اندازه گل‌ها زیبا و غیرمنتظره است و ناخن‌های شما کاملا جذاب می‌کند. برای این کار ابتدا ناخن‌ها را با رنگ آبی کمرنگ آسمان پوشش دهید سپس با دو طیف رنگ سبز و رنگ قرمز طرح کاکتوس را مانند تصویر زیر روی ناخن‌ها ترسیم کنید. در انتها نیز تاپ کوت بزنید تا ماندگاری لاک زیبای شما تضمین شود.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل فلامینگو و آناناس در لاک ناخن بهاری

لاک ناخن یکی از بهترین زمینه‌ها را برای خلاقیت و نشان دادن هنر در اختیار شما قرار می‌دهد و شما در این مورد هیچ محدودیتی ندارید. پس اگر از طرفداران هنر هستید و استعداد و ذوق کافی برای طراحی‌های جذاب و خلاقانه را در خود می‌بینید می‌توانید مدل‌هایی مثل مدل فلامینگو و آناناس را که کاملا حس و حال بهاری دارند روی ناخن‌های خود پیاده کنید. ابتدا ناخن‌ها را با رنگ پایه پوشش دهید سپس طرح ساده فلامینگو را با رنگ صورتی پررنگ و مشکی بگشید و در صورت تمایل از چشم‌های عروسکی کوچک برای تزئین آن استفاده کنید. طرح آناناس هم بسیار ساده است و فقط به رنگ‌های زرد و قهوه‌ای و سبز نیاز دارد.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

ترکیب لاک آبی و لیمویی

برای تزئین ناخن‌های خود به سبک بهاری لازم نیست حتما از طرح‌ها و عناصر بهاری مثل گل و گیاه استفاده کنید، گاهی ترکیب دو رنگ خاص می‌تواند حسی از بهار و شکوفایی را ایجاد کند. مثلا رنگ لاک لیمویی که روی زمینه آبی کمرنگ قرار گرفته باشد کاملا یادآور حال و هوای فصل بهار است و نیاز به کارهای پیچیده و طراحی ناخن هم ندارد. این رنگ‌ها را با طرح‌هایی هندسی روی ناخن‌ها مانند تصویر به کار ببرید و آرایش ناخن دلخواه خود را بسازید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

مدل متالیک با شکوفه‌های بهاری

شکوفه‌های گیلاس یکی از زیبایی‌های خاص و چشمگیر فصل بهار هستند که در هیچ فصل دیگری تکرار نمی‌شوند بنابراین اگر ناخن‌هایی کاملا خاص فصل بهار می‌خواهید بهتر است طرح شکوفه گیلاس را روی آن پیاده کنید. برای این کار ابتدا باید زمینه مناسب را بسازید، این کار را با لاک ناخن متالیک نقره‌ای و یا رنگ‌های دیگری که خودتان می‌پسندید انجام دهید سپس طرح شاخه شکوفه را با لاک مشکی، سفید و صورتی با قلم مخصوص طراحی روی ناخن‌ها بکشید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

لاک سفید با برگ‌های سبز

اگر به دنبال یک مدل لاک ناخن بهاری هستید که خیلی تکراری و قابل پیش بینی نباشد طرح برگ را به شما توصیه می‌کنیم. در این مدل ابتدا باید ناخن‌ها را با لاک سفید بپوشانید سپس با لاک سبز و قلم طراحی و یا برچسب‌های آماده ناخن، طرح برگ را روی تعدادی از ناخن‌ها ایجاد کنید. این مدل آرایش ناخن یادآو هوای گرمسیری است و علاوه بر فصل بهار در فصل تابستان هم می‌توانید آن را امتحان کنید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

رنگ‌های پاستل برای لاک ناخن بهاری

رنگ‌های پاستل بهترین انتخاب برای لاک ناخن بهاری شما هستند چون یادآور رنگ‌های گل‌ها و شکوفه‌های بهاری هستند که در این فصل شکوفا می‌شوند. رنگ‌های پاستل شامل رنگ‌هایی مثل صورتی کمرنگ، آبی آسمانی، سبز نعنایی، زرد لیمویی، یاسی و … است که بنا به سلیقه خود می‌توانید تعدادی از این رنگ‌ها را انتخاب و در آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید. برای جذابیت بیشتر می‌توانید ترکیبی از این رنگ‌ها را مانند تصویر در یک ناخن استفاده کنید و حباب‌هایی رنگی و جذاب داشته باشید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

گل سرخ برای لاک ناخن بهاری

گل سرخ یکی از زیباترین گل‌ها است که البته مختص فصل بهار نیست اما زیبایی آن در هر فصلی جذاب و تماشایی است. شما می‌توانید از طرح این گل برای تزئین لاک ناخن بهاری خود استفاده کنید و ناخن‌هایی زیبا و رمانتیک برای خودتان بسازید. ابتدا همه ناخن‌ها را با یک رنگ ملایم مثل صورتی چرک پوشش دهید سپس روی یکی از ناخن‌ها با قلم مخصوص طراحی و رنگ‌های صورتی روشن، قرمز و سبز طرحی از یک گل رز زیبا را ترسیم کنید.

زیباترین مدل‌های لاک ناخن بهاری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)