وقتی صحبت از مانیکور و لاک زدن و آرایش ناخن می‌شود همه به طرح‌هایی دراماتیک و رنگارنگ فکر می‌کنند که با آثار هنری برابری می‌کنند و وقت زیادی برای شکل دادن به آن‌ها صرف شده است. اما آرایش ناخن مینیمال هم از سبک‌های محبوب و پرطرفدار در آرایش ناخن است که اگر درست و اصولی انجام شود می‌تواند به اندازه آثار هنری زیبا و جذاب باشد. آرایش ناخن مینیمال برخلاف مدل‌های دیگر نیاز به تعداد رنگ کمتری دارد و شما در صورت داشتن مهارت کافی می‌توانید در کمترین زمان آن را انجام دهید. اگر هنوز مدل‌های مناسبی برای آرایش ناخن مینیمال نمی‌شناسید نگران نباشید شما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال که برای خانم‌های ساده پسند بسیار مناسب هستند آشنا خواهید شد.

مدل فرنچ دو رنگ و ساده

این مدل لاک در نگاه اول شاید مثل یک مانیکور فرنچ ساده و کلاسیک به نظر برسد اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید خواهید دید که یک خط متالیک نقره‌ای زیر پوشش سفید لاک قرار گرفته است و حالتی به آن داده که از مدل فرنچ جذاب‌تر و سه بعدی‌تر است. بنابراین اگر طرفدار مدل فرنچ هستید اما می‌خواهید سبک مدرن‌تری برای آرایش ناخن‌های خود داشته باشید این مدل فرنچ دو رنگ و ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

آرایش ناخن مینیمال با فرم‌های هندسی

دنیای اشکال هندسی دنیای زیبایی‌های کشف نشده است و شما می‌توانید از این فرم‌ها برای زیباتر کردن ناخن‌های خود بهره ببرید. رنگ آبی روشن از رنگ‌های مورد تایید در سبک مینیمال است که در لاک بهاری و زمستانی هم کاربرد زیادی دارد. حال شما می‌توانید با استفاده از این رنگ (دو رنگ آبی نزدیک به هم در تصویر) و ایجاد فرم‌های هندسی تمیز و زیبا ناخن‌های خود را به سبک مینیمال آرایش کنید. برای ایجاد این فرم‌های هندسی تمیز بهتر است از چسب‌های برش داده شده کمک بگیرید و آن‌ها را روی فضای خالی ناخن بچسبانید و پس از پوشش دادن ناخن‌ها آن‌ها را جدا کنید. در انتها نیز تاپ کوت بزنید.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

مدل سایه روشن ساده و دراماتیک

شاید این مدل چندان با معیارهای سبک مینیمال هماهنگی نداشته باشد اما خانم‌هایی که طرفدار سبک مینیمال برای آرایش ناخن هستند و از طرف دیگر می‌خواهند آرایش ناخن آن‌ها دراماتیک و مناسب مجالس و مهمانی‌ها باشد می‌توانند سبک سایه روشن را برای این کار انتخاب کنند. البته دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید ناخن‌های سایه روشن ساده داشته باشید بهتر است رنگ‌های سایه روشن را نزدیک به هم انتخاب کنید مثل صورتی و بنفش و یا آبی روشن و آبی متوسط.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

تزئین ناخن‌ها با اعداد و حروف

اگر به دنبال یک مدل خلاقانه و متفاوت برای تزئین ناخن‌های خود هستید که انجام دادن آن هم نیاز به وقت و زحمت زیادی نداشته باشد استفاده از اعداد و حروف را برای این کار توصیه می‌کنیم. این اعداد و حروف نه تنها ساده و کاربردی هستند بلکه با یک برچسب به سادگی روی ناخن‌های شما می‌چسبند و فقط به یک تاپ کوت نیاز دارند. این اعداد و حروف می‌توانند معنای خاصی هم داشته باشند مثل نام و تاریخ تولد و چیزهایی از این قبیل.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

خطوط ساده روی زمینه رنگی

مدلی که در تصویر می‌بینید قطعا یکی از زیباترین مدل‌های آرایش ناخن به سبک مینیمال است که جذابیت زیادی روی ناخن‌ها به وجود آورده است، از رنگ زیبای زمینه گرفته تا خطوطی که با نهایت هماهنگی روی آن شکل گرفته اند. شما برای اجرای این مدل به یک رنگ آبی-بنفش و یک رنگ آبی لاجوردی و یک رنگ زرشکی نیاز دارید که باید به شکلی تر و تمیز از آن‌ها برای تزئین ناخن استفاده کنید.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

مدل چهارخانه ساده و مینیمال

مدل چهارخانه با اصول سبک مینیمال همخوانی ندارد اما شما می‌توانید با ساده کردن و خلاصه کردن آن در یک نوار باریک آن را به سبک مینیمال نزدیک کنید. برای این مدل شما به دو رنگ لاک نزدیک به هم نیاز دارید یا این که می‌توانید از لاک‌های نیمه شفاف در دو لایه استفاده کنید. ابتدا لایه اول را به صورت یک خط باریک و تمیز عمودی بکشید سپس لایه دوم را به صورت مربع‌هایی با فاصله مساوی روی این نوارها پیاده کنید.

آرایش ناخن مینیمال

آرایش ناخن مینیمال با نگین‌های مربعی

لاک یکدست ساده با رنگ پایه ناخن اگرچه کاملا ساده و هماهنگ با سبک مینیمال است اما این مدل شاید هیچ جلوه‌ای روی ناخن‌های شما نداشته باشد و هیچ کس متوجه نشود که شما لاک زده‌اید. اگر نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد توصیه می‌کنیم برای زیباتر کردن ناخن‌های خود از نگین‌های رنگی مربع شکل استفاده کنید و آن‌ها را روی مرکز ناخن قرار دهید تا ناخن‌های زیبای شما بیشتر به چشم بیایند.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

آرایش ناخن مینیمال با خطوط متالیک

برای خانم‌هایی که حوصله و وقت زیادی برای لاک زدن ندارند نوارهای طلایی تزئین ناخن یک هدیه عالی هستند. شما می‌توانید این نوارهای باریک طلایی را به اشکال مختلف روی ناخن‌های خود بچسبانید و فرم دلخواه خود را ایجاد کنید سپس با تاپ کوت آن‌ها را در جای خود محکم کنید. البته استافاده از بیس کوت قبل از این کار استحکام لاک ساده و زیبای شما را تضمین می‌کند.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

تزئین ناخن‌ها با طرح چشم ساده

طرح چشم از طرح‌هایی است که این روزها در دنیای مد و زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به دنیای تزئین ناخن‌ها هم راه پیدا کرده است. اگر شما به این طرح عجیب و جذاب و چشمگیر! علاقه دارید می‌توانید آن را روی پایه ناخن‌های خود (با رنگ‌های سفید و مشکی و آبی مانند تصویر) پیاده کنید و بقیه فضای ناخن را خالی نگه دارید، در انتها نیز تاپ کوت بزنید.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

لاک زدن نیمه بالایی ناخن‌ها

برای خانم‌هایی که مدل‌های کلاسیک آرایش ناخن را می‌پسندند و در عین حال می‌خواهند طرح ناخن‌های آن‌ها ساده باشد توصیه می‌کنیم لاک زدن را فقط روی نیمه بالایی ناخن‌ها امتحان کنند. با این کار نه تنها مدل لاک شما ساده و کلاسیک خواهد بود بلکه این کار باعث می‌شود انگشتان شما کشیده‌تر و بلندتر از چیزی که هستند به نظر برسند و بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که انگشتان چاق و کوتاه دارند.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

آرایش پایه ناخن با لاک سیاه و سفید

همان طور که در مقالات قبلی مجله قرمز هم گفتیم لاک ناخن سیاه و سفید جزو مدل‌های کلاسیک و پرطرفدار لاک است که زیبایی خاصی دارد. اما این رنگ‌ها را می‌توان در سبک مینیمال هم به راحتی به کار برد، روش‌های مختلفی برای استفاده از لاک سیاه و سفید در سبک مینیمال وجود دارد اما توصیه ما پوشش دادن پایه ناخن مانند تصویر زیر است که زیبایی ناخن‌ها را چند برابر می‌کند بدون آن که لاک زدن شما چندان مشخص باشد.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

آرایش ناخن مینیمال با نگین‌های ریز

در سبک مینیمال نمی‌توان از رنگ‌های مختلف برای تزئین ناخن‌ها استفاده کرد اما اگر بخواهید این تزئینات را تنها برای یک ناخن انجام دهید محدودیتی نخواهید داشت. یک روش جالب برای این کار این است که همه ناخن‌ها را با رنگ پایه ناخن مثل بژ یا صورتی کمرنگ پوشش دهید سپس ناخن انگشت سبابه را با رنگی متفاوت لاک بزنید و با نگین‌های رنگی ریز که همرنگ ناخن باشند پوشش دهید.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

آرایش ناخن مینیمال با نگین‌های درشت

در سبک مینیمال شما حتی می‌توانید از نگین‌های درشت برای تزئین همه ناخن‌ها استفاده کنید به شرطی که نگین‌های به کار رفته بی رنگ باشند و یا تنها مقدار محدودی رنگ روی آن‌ها وجود داشته باشند. مثل تصویر زیر که از نگین‌های براق و برش خورده در شکل‌های مختلف برای تزئین ناخن‌ها استفاده شده است و بدون آن که باعث پیچیدگی شود زیبایی آن‌ها را چندین برابر کرده است.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

طرح ستاره روی لاک مشکی مات

این مدل هم جزو طرح‌هایی است که بیش از آن که مینیمال باشد دراماتیک و مجلسی است اما می‌توان آن را در دسته آرایش ناخن مینیمال به شمار آورد چون رنگ‌های محدودی دارد و فرم‌های به کار رفته در آن هندسی هستند. برای این مدل شما به یک لاک مات مشکی و کمی لاک اکلیلی شفاف نیاز دارید که باید با آن فرم ستاره را روی این زمینه مشکی پدید آورید تا یک آسمان شب زیبا داشته باشید.

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن مینیمال

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)