زیباترین رنگ‌های لاک ناخن تابستانی که امسال می‌توانید امتحان کنید


هر آرایش و استایلی با یک مانیکور زیبا و کامل زیباتر و جذاب‌تر می‌شود اما اولین و مهم‌ترین گام برای زیباتر کردن ناخن‌ها در فصل تابستان انتخاب یک رنگ لاک ناخن تابستانی است.

تابستان فصل رنگ‌های شاد و متنوع است و شما ر این فصل محدودیت کمتری برای انتخاب رنگ لاک خود دارید. اما همین آزادی عمل می‌تواند کار شما را برای انتخاب رنگ لاک ناخن تابستانی دشوارتر کند چون انتخاب بیشتر به معنای سردرگمی بیشتر است ولی نگاهی به ترندها و مدل‌های جدید در این شرایط همیشه بهترین راهنما است.

اگر بدانید که کدام رنگ‌های لاک ناخن تابستانی در حال حاضر محبوب و مد روز هستند دامنه انتخاب‌های شما محدودتر شده و مانیکور شما نیز به روزتر و جذاب‌تر خواهد شد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی را که امسال مد روز و محبوب هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: رنگ و طرح لاک ناخن تابستانی

رنگ یاسی براق یک رنگ عالی برای لاک ناخن تابستانی

همان طور که می‌دانید رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است پس جای تعجبی ندارد اگر این رنگ برای استفاده روی ناخن‌ها هم مد روز و محبوب باشد. البته بنفشی که ما از آن صحبت می‌کنیم کمی با بنفش رنگ سال تفاوت دارد، رنگ یاسی روشن و براق یک رنگ محبوب و پرطرفدار است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند و زیبایی ناخن‌های خود را با آن چندین برابر کنند.

این رنگ هم زیبایی یک رنگ روشن و شاد را دارد و هم به اندازه رنگ‌های خنثی، ساده و تطبیق پذیر است. از طرف دیگر اگر رنگ لباس‌های شما بر اساس رنگ سال انتخاب شده باشد این رنگ لاک بیشترین هماهنگی را با آن‌ها خواهد داشت و از این نظر شما را دچار مشکل نخواهد کرد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


رنگ رزگلد یک رنگ محبوب و پرطرفدار برای لاک ناخن تابستانی

اگر ترندهای جدید دنیای مد و زیبایی را در سال‌های اخیر دنبال کرده باشید بعید است که با رنگ رزگلد آشنایی نداشته باشید. این رنگ که در دسته رنگ‌های متالیک قرار می‌گیرد پایه صورتی دارد و با درخشش خاص خود زینت بخش آرایش، رنگ مو و لباس‌ها و اکسسوری‌های خانم‌های شیک پوش در سال‌های اخیر بوده است پس دور از انتظار نیست اگر این رنگ زیبا برای لاک ناخن هم مورد استفاده قرار بگیرد.

مزیت اصلی رنگ رزگلد این است که این رنگ شیک و جذاب، هماهنگی بسیار خوبی با پوست تیره و برنزه شده دارد و پوست دست شما را یکدست و زیبا نشان می‌دهد. البته این به معنای آن نیست که فقط خانم‌های با پوست تیره و برنزه می‌توانند از لاک رزگلد استفاده کنند بلکه این رنگ زیبا روی پوست‌های روشن هم جلوه خوبی دارد و درخشش خاصی به آن می‌دهد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


رنگ قرمز گوجه‌ای یک رنگ جسورانه برای لاک ناخن تابستانی

رنگ قرمز همیشه یک رنگ کلاسیک و محبوب برای لاک ناخن بوده است و هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند این رنگ زیبا را روی ناخن‌های خود مورد استفاده قرار دهد. اما رنگ قرمز فقط یک طیف و رنگ خاص نیست و در ترکیب با رنگ‌های دیگر می‌تواند جلوه و زیبایی متفاوتی پیدا کند.

مثلا اگر قرمز خالص را با کمی نارنجی ترکیب کنیم به یک رنگ جذاب دیگر می‌رسیم که به آن قرمزگوجه‌ای می‌گویند، درخشش قرمز گوجه‌ای حتی از قرمز خالص هم بیشتر است و همین گرما و درخشش آن را به یک گزینه عالی برای لاک ناخن تابستانی شما تبدیل می‌کند. البته لازم به ذکر است که این رنگ روی پوست‌های متوسط و تیره جلوه بیشتری نسبت به پوست روشن دارد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


رنگ سفید خالص یک یک شیک برای لاک ناخن تابستانی

احتمالا همه شما یک عدد لاک سفید خالص در منزل خود دارید و از آن برای فرنچ یا تزئین ناخن به اشکال دیگر استفاده می‌کنید و به ندرت آن را به عنوان لاک اصلی به کار می‌برید چون بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند رنگ سفید لاک باعث می‌شود دستانشان سیاه به نظر برسد. اما حقیقت این است که اگر به دنبال یک رنگ شیک و متفاوت برای لاک تابستانی خود هستید همین لاک سفید خالص بهترین گزینه در دسترس شما است چون این رنگ جلوه خاصی روی پوست برنزه شده دارد و باعث می‌شود که پوست تیره و برنزه شده شما در فصل تابستان زیبایی بیشتری پیدا کند. از طرف دیگر رنگ سفید یک رنگ کاملا خنثی است که با هر رنگ لباسی هماهنگی دارد و شما را از این نظر هم دچار مشکل نخواهد کرد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


زرد خالص یک رنگ جذاب برای لاک ناخن تابستانی

زرد یکی از شادترین و زیباترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و علم ثابت کرده است که این رنگ بیش از هر رنگ دیگری چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

از طرف دیگر رنگ زرد حال و هوایی کاملا تابستانی دارد و شما را به یاد میوه‌ها و گل‌های تابستانی و غروب زیبای خورشید می‌اندازد. پس اگر به دنبال یک رنگ لاک شاد و روشن برای استفاده در فصل تابستان هستید رنگ زرد خالص بهترین گزینه برای شما است.

البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که رنگ زرد یک رنگ کاملا گرم است و ممکن است برای کسانی که پوست روشن و سرد دارند گزینه مناسبی نباشد و رنگ پوست آن‌ها را مات و کدر و رنگ پریده نشان دهد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


رنگ آبی کاربنی یک رنگ زیبا و خاص برای لاک ناخن تابستانی

بیشتر رنگ‌هایی که تا کنون برای لاک ناخن تابستانی معرفی کردیم مثل رنگ‌های قرمز و زرد در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرند اما این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید از رنگ‌های سرد برای لاک زدن در فصل تابستان استفاده کنید.

رنگ آبی کاربنی یا همان آبی لاجوردی جزو رنگ‌هایی است که می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در تابستان باشد، چون این رنگ شما را به یاد دریا و اقیانوس و آسمان صاف و بدون ابر تابستان می‌اندازد. رنگ آبی لاجوردی مقدار کمی بنفش در خود دارد و همین تفاوت، کمی گرما به آن داده که باعث جذابیت بیشتر آن شده است و از این نظر برای خانم‌هایی که به رنگ‌های سرد و خانواده آبی علاقه دارند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


صورتی مرجانی نئونی یک رنگ متفاوت برای لاک ناخن تابستانی

شاید فکر کنید دوره لاک‌های نئونی و شبرنگ به سر آمده است و این رنگ‌ها مربوط به چندین دهه قبل بوده‌اند. اما باید بگوییم که لاک‌های نئونی مجددا مد روز و محبوب شده‌اند و در واقع فصل تابستان امسال بهترین زمان برای استفاده از لاک‌های نئونی است.

دامنه انتخاب رنگ‌های نئونی اگرچه تنوع زیادی ندارد اما گزینه های جالب و جذابی بین آن‌ها وجود دارد که می‌تواند انتخابی مناسب برای یک لاک شاد و روزمره تابستانی باشد. به طور مثال رنگ صورتی مرجانی یا نارنجی نئونی به دلیل ملایم بودن به طور واضح گزینه بهترین نسبت به فسفری و زرد و رنگ‌های دیگر از خانواده نئونی است و زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن‌های شما می‌دهد.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


توسی خیلی روشن یک رنگ خنثی و جالب برای لاک ناخن تابستانی

در میان این همه رنگ‌های سرد و گرم و نئونی و … وجود یک رنگ خنثی هم در میان انتخاب‌های شما برای لاک ناخن تابستانی ضروری به نظر می‌رسد.

رنگ خنثی رنگی است که بیشترین تطبیق پذیری را دارد و در واقع رنگ محسوب نمی‌شود اما می‌تواند به مجموعه رنگ‌های اطراف خود زیبایی و جذابیت بدهد.

اگر به دنبال یک رنگ لاک خنثی برای استفاده در فصل تابستان هستید ما رنگ توسی خیلی روشن را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ توسی خیلی روشن که کمی از سفید تیره‌تر است با هر رنگ پوستی هماهنگی دارد و شما می‌توانید آن را همراه با یک لباس مجلسی رنگ روشن و درخشان مورد استفاده قرار دهید و زیبایی رنگ لباس خود را چندین برابر کنید.

زیباترین رنگ های لاک ناخن تابستانی


اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)