هر نوع لباسی ترندهای مخصوص به خود را دارد و در هر فصلی لباس‌های خاصی ترند می‌شود. مثلا ترندهای لباس برای پاییز ۲۰۱۷ و یا ترندهای لباس جین برای پاییز ۲۰۱۷ که مجموعه محدود‌تری را شامل می‌شود اما با توجه به اهمیت و جایگاهی که لباس‌های جین در پوشاک زنانه و مردانه دارند همه به دنبال این هستند که بدانند برای فصل جدید چه مدل‌هایی محبوب‌تر خواهند بود و ترندهای لباس جین کدام خواهند بود. با بررسی نمایش‌های مد فصل‌های اخیر و همچنین استایل خیابانی چهره‌های مد می‌توان پاسخ مناسبی برای این سوال پیدا کرد. این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید زیباترین و محبوب‌ترین ترندهای لباس جین زنانه برای پاییز و زمستان سال ۱۳۹۶ چه چیزهایی خواهند بود.

رنگ قرمز یکی از مهم‌ترین ترندهای لباس جدید

با توجه به این که رنگ قرمز یکی از رنگ‌های مهم دنیای فشن در سال گذشته (و سال آینده) بوده و خواهد بود می‌توان حدس زد که لباس جین قرمز هم امسال طرفداران زیادی خواهد داشت. پس اگر علاقمند به شلوارهای جین رنگی هستید عجله کنید و یک شلوار جین قرمز زیبا و یا یک کت جین شیک برای فصل پاییز و زمستان تهیه کنید و به تیپ خودتان تنوع ببخشید. این رنگ شلوار و لباس جین به همه می‌آید و ترکیب کردن آن با لباس‌های تیره و خنثی در فصل پاییز بسیار ساده است.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

کمربند شلوار با رنگی متفاوت

شلوارهای دورنگ جین چند فصل است که معرفی شده و به یکی از مدل‌های محبوب شلوار جین تبدیل شده است. اما یکی از مدل‌های جالب‌تر این شلوارها شلوارهایی هستند که پارچه کمر آن با رنگی متفاوت و متضاد با رنگ اصلی شلوار (به طور مثال جین پشت و رو) دوخته شده است و در دوره‌ای که قرار دادن تیشرت و بلوز داخل شلوار بسیار مد شده است زیبایی خاصی به استایل شما خواهد داد. این شلوارها را می‌توانید بدون کمربند و یا با کمربند بسیار باریک که ویژگی خاص شلوار شما را نپوشاند استفاده کنید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

دامن میدی یکی از ترندهای لباس جین

همه ما می‌دانیم که لباس‌های جین محدود به شلوار نیستند و تعداد بسیار بیشتری لباس هستند که می‌تواند از پارچه جین تهیه شود مثل کت، مانتو، پیراهن، اکسسوری‌ها و دامن. دامن کوتاه جین از مدت‌ها پیش ترند محبوبی در لباس‌های زنانه بوده است اما این که دامن میدی و بلند از جنس جین بپوشیم مساله جدیدی است. این مدل لباس جین می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مهمانی‌ها باشد که با هر مدل بلوزی همه هماهنگ است و زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

گلدوزی‌های زیبا روی شلوارها

گلدوزی روی لباس‌ها اعم از لباس‌های راحتی و اسپورت و … یکی از مهم‌ترین ترندهای فصل‌های اخیر بوده است و ظاهری خاص و متنوع به لباس‌های روزمره از جمله لباس‌های جین بخشیده است. شلوارها و لباس‌های جین گلدوزی شده در عین راحتی و تطبیق پذیری حالتی شیک و خانمانه هم دارند و بر اساس سلیقه شما از گلدوزی‌های کوچک و جزیی گرفته تا گلدوزی‌های بزرگی که نیمی از پاچه شلوار را در برمی‌گیرند موجود هستند. پس اگر مدل ساده و تکراری شلوارهای جین برای شما خسته کننده شده است بهتر است نگاهی به این مدل‌های جدید و زیبا بیندازید و از میان آن‌ها انتخاب کنید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

طیف‌های متنوع خاکستری

از این به بعد دیگر ضرورتی ندارد از طیف‌های آبی شلوار جین انتخاب کنید چون رنگ خاکستری به یکی از محبوب‌ترین ترندهای لباس جین از جمله شلوار تبدیل شده است و می‌توانید آن را در طیف‌های مختلف از خاکستری خیلی روشن گرفته تا نزدیک به مشکی تهیه کنید. این رنگ شلوار جین با طیف خنثی و سرد خود هماهنگی بسیار خوبی با لباس‌های پاییزی دارد و ترکیب آن با یک کاپشن تیره یا لباس بافتنی همراه با بوت‌های پاییزی و زمستانی بسیار زیبا خواهد شد. پس برای تنوع هم که شده یک شلوار جین خاکستری تهیه کنید و استایل جدید و مد روزی برای خود بسازید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

لبه‌های خاص و دوخته نشده

طراحان همیشه بیشتر خلاقیت خود را در لبه‌های شلوار جین اعمال می‌کنند چون این قسمت بیش از بقیه قسمت‌های شلوار در معرض دید قرار دارد و می‌تواند استایل شلوار را با کمترین تفاوت تغییر دهد. لبه‌های خام و ریش ریش شلوار جین یکی از این ترندهای محبوب است که در فصل‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده است و پس از آن نیز مدل‌های دیگری مثل مدل‌های دکمه‌دار، بنددار، دورنگ و … معرفی شده است که زیبایی خاص خود را دارند و برای تیپ‌های مختلفی مناسب هستند. این تغییرات طوری هستند که خودتان هم می‌توانید در منزل برای خودتان آن را انجام دهید و شلوار قدیمی خود را به چیزی جدید تبدیل کنید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

شلوار جین راسته فاق بلند

اگر بخواهیم یک مدل شلوار جین معرفی کنیم که به همه می‌آید و برای هر موقعیتی قابل استفاده است این شلوار شلوار راسته فاق بلند است. شلوار راسته را هر کسی با هر فرم اندامی می‌تواند بپوشد و فاق بلند آن باعث زیبایی بیشتر اندام خواهد شد. این مدل شلوار اگر در رنگ تیره و ساده انتخاب شود حتی برای لباس اداری و رسمی هم مناسب است و می‌توانید آن را همراه با انواع کفش از کفش پاشنه بلند گرفته تا کتانی و کفش تخت ساده بپوشید و تیپ به روز و شیکی داشته باشید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

وصله‌کاری‌های شیک روی لباس‌های جین

طبیعی است که هر نوع وصله کاری و تکه دوزی روی لباس‌های جین زیبا نیست بلکه این وصله‌ها باید بسیار شیک و تمیز دوخته شده باشند و مانند آثار هنری و لباس‌هایی با هویت به نظر برسند. پس به صرف این که شلوار جینی وصله دوزی شده است نباید آن را با قیمت بالا و به عنوان ترند جدید تهیه کنید بلکه پاییز و زمستان امسال به دنبال شلوارهای جین وصله کاری شده‌ای باشید که با پارچه‌های چهارخانه با رنگ متضاد با پارچه شلوار وصله شده باشند. شلوار جین وصله کاری شده هم استایل متنوعی دارد مثلا مدل گشاد راسته برای یک گردش بعدازظهر مناسب است در حالی که شلوار با وصله مخمل حالت شیک‌تر و رسمی‌تری دارد.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

شلوار جین دمپا گشاد

هرچند شلوار راسته به همه می‌آید و شلوار جین نیز همچنان مد روز و محبوب است اما در کنار این مدل‌های پرطرفدار مدل شلوار دمپاگشاد هم جزو جدیدترین ترندهای لباس جین است. این مدل شلوار با فرم خاصی که دارد کمک می‌کند اندام شما متعادل و کشیده به نظر برسد و در کنار آن گشادی دمپای شلوار باعث می‌شود بتوانید آن را در فصل پاییز و زمستان با بوت بلند (بدون قرار دادن شلوار داخل بوت) هم بپوشید و تیپ سطح بالا و مد روزی داشته باشید.

زیباترین ترندهای لباس جین زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)