خانم‌هایی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می‌دهند معمولا مانیکور و زیبایی ناخن را نیز جدی می‌گیرند و همیشه به دنبال یک رنگ جدید لاک ناخن برای مجموعه لاک‌های خود هستند. اما اگر به ترندهای جدید زیبایی نگاهی بیندازید خواهید دید که چیزهای طبیعی و در حال حاضر محبوب‌تر از هر چیز دیگری هستند و هر ماده آرایشی که شما را به طور طبیعی زیبا و جذاب نشان دهد محبوب و پرطرفدار است. بهتر است بدانید که آرایش ناخن‌ها نیز از این قاعده مستثنی نمانده است و رنگ جدید لاک ناخن نیز رنگی متفاوت از آن چیزی است که شما انتظار آن را دارید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما را با یک رنگ جدید لاک ناخن که در فصل‌های آینده محبوب و مد روز خواهند بود آشنا خواهیم کرد.

رنگ جدید لاک ناخن

دردسرهای پیدا کردن یک رنگ جدید لاک ناخن

به طور کلی می‌توان خانم‌ها را به دو دسته تقسیم کرد، خانم‌هایی که دوست دارند ناخن‌های خود را هر روز به رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و متنوع درآورند و دسته دوم خانم‌هایی هستند که نمی‌خواهند رنگ لاک آن‌ها مشخص باشد و به همین دلیل لاک زدن را جزو عادات روزمره خود نمی‌دانند و تنها در موقعیت‌های بسیار خاص لاک می‌زنند. اما واقعیت آن است که ناخن‌های ما همیشه بی نقص نیستند و لاک زدن می‌تواند آن‌ها را صاف و یکدست و جذاب کند و حتی ناخن‌های کوتاه را بلندتر نشان دهد و بر زیبایی آن‌ها بیفزاید.

رنگ جدید لاک ناخن

از طرف دیگر پیدا کردن رنگی که به پوست دست و ناخن‌های شما بیاید و آن‌ها را زیباتر نشان دهد کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این شما باید به دنبال رنگی باشید که برای موقعیت مورد نظر شما مناسب باشد مثلا رنگ روشن و تند برای محیط‌های رسمی و اداری مناسب نیست و یا رنگ‌های چشمگیر و درخشان را نمی‌توان به عنوان یک لاک روزمره استفاده کرد. با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها شاید انتخاب یک رنگ لاک مناسب کار ساده‌ای نباشد و شما را دچار دردسر کند. حتی خانم‌هایی که به رنگ‌های شاد و متنوع لاک علاقه دارند هم وقتی با ویترینی پر از رنگ‌های مختلف لاک ناخن روبرو می‌شوند نمی‌توانند انتخاب درستی داشته باشند و در کامل کردن مجموعه رنگ‌های لاک خود دچار مشکل می‌شوند.

رنگ جدید لاک ناخن

رنگ‌های پایه، رنگ جدید لاک ناخن

در این شرایط چه باید کرد؟ خانم‌هایی که زیاد اهل لاک زدن نیستند معمولا با یک پولیش و مانیکور ساده و گاهی یک برق ناخن معمولی سعی می‌کنند مشکل خود را حل کنند و ناخن‌های خود را تروتمیز و یکدست نشان دهند. خانم‌های عاشق لاک هم معمولا دل را به دریا می‌زنند و سراغ رنگی می‌روند که احتمالا مشابه آن را در مجموعه لاک‌های خود داشته‌اند. اما آشنایی با ترندهای جدید رنگ لاک می‌تواند یک راهنمای مناسب برای پیدا کردن رنگ جدید لاک ناخن باشد. اگر با ترندهای جدید دنیای آرایش و زیبایی آشنایی داشته باشید احتمالا می‌دانید که در حال حاضر طبیعی بودن به معنای زیب بودن است و ناخن‌ها هم از این اصل و ترند مستثنی نیستند. پس اگر می‌خواهید ناخن‌های زیبا و جذابی داشته باشید باید آن‌ها را طوری آرایش کنید که طبیعی به نظر برسند. اما این به معنای کنار گذاشتن لاک نیست بلکه شما باید از رنگ‌های نزدیک به رنگ طبیعی ناخن‌های خود استفاده کنید.

رنگ جدید لاک ناخن

این رنگ‌ها لزوما رنگ‌های صورتی و بژ و کرم نیستند، هرچند همین رنگ‌ها هم انتخابی عالی و زیبا برای لاک ناخن‌های شما هستند اما رنگ‌هایی مثل خاکستری روشن، بنفش یاسی، شیر شکلاتی و چیزهای شبیه به این که از طیف رنگ پوست چندان دور نیستند هم می‌توانند بهترین گزینه برای لاک مدل جدید شما باشند. خوشبختانه این رنگ‌ها جزو پرطرفدارترین و پروفروش‌ترین رنگ‌های لاک ناخن به شمار می‌روند و تقریبا همه برندها رنگ‌هایی در این خانواده تولید می‌کنند. اما اگر می‌خواهید لاکی را با این ویژگی‌ها انتخاب کنید بهتر است قبل از هر چیز به رنگ پوست خود توجه کنید چون برخی از رنگ‌ها روی پوست‌های روشن جلوه بهتری دارند و برخی دیگر پوست تیره را زیباتر می‌کنند.

رنگ جدید لاک ناخن رنگ جدید لاک ناخن

به طور کلی رنگ‌های گرم روی پوست‌های گرم و تیره جلوه بیشتری دارد و رنگ‌های سرد پوست‌های سرد و روشن را زیباتر می‌کند به طور مثال اگر رنگ پوست شما سرد و روشن است بهتر است سراغ رنگ‌هایی در خانواده صورتی و یاسی که تیرگی آن در حد تیرگی پوست شما باشد بروید و یا اگر پوست تیره و گرم دارید رنگ کرم با گرمی خود می‌تواند پوست شما را شاداب‌تر نشان دهد. در هر صورت اگر می‌خواهید ترند جدید را در مورد لاک ناخن جدی بگیرید بهتر است رنگی را برای آرایش ناخن‌های خود انتخاب کنید که چندان چشمگیر نباشد و جلوه بیش از حدی روی ناخن‌های شما نداشته باشد. به این ترتیب هم ناخن‌های شما زیبا و یکدست خواهد شد و هم این زیبایی طبیعی و ذاتی به نظر خواهد رسید.

رنگ جدید لاک ناخن رنگ جدید لاک ناخن

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)