دستبند سلامتی Ringly Go نام ردیاب سلامتی جدیدی از شرکت Ringly است که یک نسخه جدید از دستبندهای هوشمند قدیمی این شرکت خواهد بود که ظاهری به روز شده و قیمت پایین‌تر دارد، اما با همان ویژگی‌های قبلی به بازار عرضه می‌شود. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد دستبند سلامتی Ringly Go (رینگلی گو) اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستبندهای سلامتی امروزه بازار را به تسخیر خود درآورده‌اند. برندهای مختلفی دستبند‌های هوشمند تولید کرده‌اند که نه تنها ردیاب سلامتی بوده، بلکه اخطارهای تلفن همراه را نیز به شما نشان می‌دهد. دستبند سلامتی رینگلی گو (Ringly Go) نیز یکی دیگر از این ردیاب‌های هوشمند است که همراه شما خواهد بود تا از میزان گام‌های روزانه، میزان کالری سوزانده شده و اطلاع رسانی‌های تلفن همراه خود آگاه باشید.

ویژگی‌های دستبند سلامتی Ringly Go

این ردیاب جدید، همانطور که پیشتر اشاره کردیم دستبند سلامتی Ringly Go نامیده شده است و بزرگترین تفاوت آن با نسخه‌ی قبل، در ظاهر آن است. در مدل جدید این دستبند هوشمند، به جای سنگ قیمتی بزرگ در وسط بند فلزی همانند اکثر مدل‌های اولیه، یک سنگ ساده بزرگ در وسط بند چرمی قرار گرفته است. این ظاهر، برتری بیشتری دارد و به نظر می‌رسد که محبوب‌تر از طراحی قبلی باشد.

مانند اولین دستبند Ringly، مدل Ringly Go نیز می‌تواند به عنوان ردیاب سلامتی و وسیله‌ای برای دریافت اطلاع‌رسانی‌های تلفن همراه هوشمند به کار رود. این دستبند، تعداد قدم‌های روزانه، مسافت پیموده شده و میزان کالری که سوزانده‌اید را محاسبه می‌کند و می‌تواند با لرزش و روشن شدن چراغ، اطلاع‌رسانی‌های مختلف تلفن همراه، مثل تماس‌ها، یادآورها و پیام‌های افراد خاص را، به صاحب دستبند هشدار دهد.

Ringly همچنین برای این مدل، یک روز بیشتر از قبل مدت نگهداشتن شارژ باتری را برآورد کرده است: دو تا سه روز، به جای یک تا دو روز.

دیگر ویژگی بزرگ متمایز کننده دستبند سلامتی Ringly Go نسبت به نسخه‌ی قبلی آن، در قیمت است. این مدل به قیمت ۱۲۵ دلار فروخته خواهد شد، در حالی که قیمت دستبند اولیه، ۱۶۵ دلار است. باتوجه به این که این مدل همه ویژگی‌های قبلی را دارد، حقیقتاً انتخاب، تنها بر سر سبک و ظاهر دستبند است.

Ringly قصد دارد این مدل را در برخی از فروشگاه‌های هدف در ایالات متحده به فروش برساند، که برای این امر باید بیشتر به فکر تبلیغ مدل Ringly Go باشد تا بتواند در مقابل ردیاب‌های سلامتی مشهور، قد علم کند.

  • نظر شما درمورد دستبند سلامتی Ringly Go (رینگلی گو) چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Jacob Kastrenakes

منبع: theverge