لاک زدن ساده‌ترین و متداول‌ترین روش برای داشتن دست‌ها و ناخن‌هایی جذاب است و مانیکور را می‌توان یکی از اکسسوری‌های تاثیرگذار در استایل به شمار آورد. هرچند سلامت و زیبایی طبیعی ناخن در اولویت است اما برای داشتن ناخن‌هایی جذاب و استایلی هماهنگ باید به رنگ لاک ناخن خود نیز توجه ویژه داشته باشید. بهترین رنگ‌های لاک ناخن رنگ‌هایی هستند که تطبیق پذیری بالایی دارند، به رنگ پوست شما می‌آیند و در هر شرایطی چه در مهمانی‌ها و چه در استفاده روزمره می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین و بهترین رنگ‌های لاک ناخن را که می‌توانید امتحان کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ‌های لاک ناخن تنوع بالایی دارند و برای انتخاب بهترین رنگ‌های لاک ناخن معیارهای متعددی را می‌توان درنظر گرفت مثلا می‌توان رنگ لاک را با رنگ لباس هماهنگ کرد و یا از رنگی که با رنگ پوست هماهنگ باشد برای آرایش ناخن استفاده کرد، شما می‌توانید حتی این معیارها را نیز نادیده بگیرید و فقط علاقه به رنگ خاص را معیار انتخاب خود برای رنگ لاک در نظر بگیرید اما در هر صورت اگر به دنبال جدیدترین و بهترین رنگ‌های لاک ناخن برای ایجاد تنوع در آرایش ناخن‌های خود هستید رنگ‌های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم، رنگ‌هایی که هرچند کمتر دیده شده‌اند اما زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند روحی تازه به مانیکور روزمره و مجلسی شما بدهند.

آبی دودی یک رنگ ملایم و تیره

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

آبی از رنگ‌های محبوب برای لاک ناخن است و کمتر پیش می‌آید که خانمی لاکی در یکی از طیف‌های رنگ آبی در منزل نداشته باشد. اما طیف‌های مختلف رنگ آبی هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند و جلوه متفاوتی روی ناخن‌های شما به وجود می‌آورند مثلا رنگ آبی آسمانی ممکن است برای پوست‌های خیلی روشن مناسب نباشد و یا رنگ آبی خیلی تیره را نتوان با هر لباسی هماهنگ کرد اما طیف خنثی‌تر آبی که به آبی دودی هم معروف است جزو رنگ‌هایی است که هرچند زیا به چشم نمی‌آید اما هماهنگی فوق‌العاده‌ای با انواع رنگ پوست و رنگ لباس به وجود می‌آورد و جلوه‌ای متفاوت و خاص در مانیکور شما ایجاد می‌کند که پیش از این ندیده‌اید.

قرمز شرابی یکی از بهترین رنگ‌های لاک ناخن

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

رنگ قرمز را همه دوست دارند، این رنگ نشانه جذابیت و خاص بودن است و طبق ادعای کارشناسان زیبایی به همه می‌آید. اما قرمز هم مانند دیگر رنگ‌ها طیف‌های متنوعی دارد و از قرمز روشن و کمرنگ گرفته تا زرشکی و شرابی را می‌توان ددر طیف رنگ قرمز به شمار آورد. اما رنگ قرمز شرابی از محبوب‌ترین طیف‌های قرمز است که به دلیل داشتن مقدار کمی رنگ مشکی خنثی‌تر شده است و تطبیق پذیری بیشتری نسبت به طیف‌های روشن‌تر این رنگ دارد. پس اگر به دنبال طیف‌هایی جذاب اما تیره‌تر هستید که در عین زیبایی چندان هم جلب توجه نکند این طیف از رنگ قرمز را که برای زمستان و فصل‌های سرد هم بسیار مناسب است به شما توصیه می‌کنیم.

لاک ناخن طلایی خنثی یک رنگ محبوب و پرکاربرد

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند از رنگ‌های متالیک و اکلیلی برای آرایش ناخن‌های خود استفاده نکند چون تصور می‌کنند این رنگ‌ها بیش از حد جلب توجه می‌کنند و به طور کلی جلوه مناسبی ندارند. شاید این نکته برای لاک ناخن روزمره درست باشد اما شما برای لاک مجلسی خود محدودیتی ندارید و می‌توانید از لاک‌های اکلیلی و متالیک از جمله لاک ناخن طلایی استفاده کنید. اگر از جواهرات طلایی هم در حد معقولی استفاده کرده باشید این رنگ لاک با جواهرات شما هماهنگی زیبایی به وجود خواهد آورد و چشمگیرتر خواهد شد. سعی کنید از طیف‌های خیلی گرم طلایی اجتناب کنید و سراغ طیف‌های خنثی‌تر و رزگلد که تازگی و جذابیت بیشتری دارند بروید.

سبز تیره یکی از بهترین رنگ‌های لاک ناخن

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

رنگ سبز رنگ محبوب بسیاری از خانم‌ها است اما لاک سبز رنگ شاید برای موقعیت‌های روزمره هم مناسب و جالب نباشد، به همین دلیل توصیه می‌شود از طیف‌های خنثی و تیره برای رنگ سبز لاک استفاده کنید تا در عین جذابیت و زیبایی، وقار و متانت شما هم حفظ شود. این رنگ سبز که به سبز جنگلی هم معروف است یادآور سبزی درختان کاج و جنگل های زمستانی است به همین دلیل این رنگ لاک را در فصل زمستان بیشتر می‌توانید استفاده کنید. پس اگر از علاقمندان به طبیعت و زیبایی آن هستید رنگ سبز تیره خنثی را برای لاک ناخن خود انتخاب کنید.

سیاه اکلیلی یک رنگ خاص و جذاب

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

رنگ لاک مشکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار برای لاک ناخن است و در هر فصلی و هر موقعیتی می‌توان از آن استفاده کرد، علاوه برا این لاک ناخن مشکی باعث می‌شود ناخن‌های شما باریک‌تر و بلندتر به نظر برسند و در کنار آن زمینه مناسبی برای کار روی ناخن و استفاده از استیکرها و نگین‌های ناخن را فراهم می‌کند. اما اگر به دنبال مدل‌های چشمگیرتر و جذاب‌تر هستید می‌توانید از لاک سیاه متالیک یا اکلیلی برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید، در این صورت با دو لایه لاک، ناخن‌های شما به اندازه کافی زیبا و چشمگیر می‌شوند و نیازی به کار ناخن اضافی هم نخواهد بود.

بنفش جیغ یک رنگ روشن و محبوب

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

همان طور که می‌دانید رنگ بنفش رنگ سال است و رنگ سال همیشه محبوب‌ترین رنگ برای لباس‌ها، اکسسوری‌ها و آرایش است. پس اگر به دنبال مدل‌های جدید و جذاب برای آرایش ناخن خود هستید توصیه می‌کنیم از رنگ بنفش جیغ برای این کار استفاده کنید. این رنگ زیبا که ترکیبی متعادل از  قرمز و آبی است برای خانم‌هایی که عاشق رنگ بنفش هستند بهترین انتخاب است که زینت بخش ناخن‌های شما در مهمانی‌ها  خواهد بود اما برای موقعیت‌های روزمره بهتر است از طیف‌های خنثی‌تر رنگ بنفش مثل یاسی خاکستری یا بنفش تیره استفاده کنید.

قرمز تند یکی از بهترین رنگ‌های لاک ناخن

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

همان طور که گفتیم رنگ قرمز جزو محبوب‌ترین رنگ‌های برای لباس و آرایش و از جمله لاک ناخن است. این رنگ کلاسیک‌ترین رنگ برای لاک ناخن است و به همه می‌آید. رنگ قرمز خالص و تند به همه می‌آید و بهترین رنگ برای لاک ناخن مجلسی شما هم هست. این رنگ لاک به خودی خود و به شکل ساده آن به  اندازه کافی زیبایی  و جذابیت دارد و نیازی به کار اضافی روی آن وجود ندارد. پس اگر می‌خواهید مانیکوری کامل و زیبا داشته باشید حتما یک لاک به رنگ قرمز خالص برای خودتان تهیه کنید.

بژ سرد یک رنگ خنثی و ملایم

بهترین رنگ‌های لاک ناخن

رنگ‌های خنثی برای لاک ناخن همیشه جایگاه خاصی در میان رنگ‌های لاک داشته‌اند، چون خانم‌ها در موقعیت‌های خاصی محیط کاری و اداری، سادگی و ظرافت را به جلب توجه و رنگ‌های تند و چشمگیر ترجیح می‌دهند. رنگ‌های خنثی هم طیف‌های متنوعی دارند اما در این میان رنگ‌هایی که شبیه به رنگ پایه ناخن‌ها هستند محبوبیت بیشتری دارند و شما با یک لایه از این لاک می‌توانید ناخن‌ها و دستانی زیبا و ظریف داشته باشید. رنگ بژ سرد به عنوان یک رنگ خنثی و ملایم بهترین انتخاب برای این منظور است و با بیشتر رنگ‌های پوست هماهنگی دارد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)