تابستان آغاز شده است و خانم‌های شیک پوش از هم اکنون مدل‌های لباس تابستانی جدید را شناخته و آن‌ها را تهیه کرده‌اند. فصل تابستان فصل پوشیدن لباس‌های زیبا، خنک و رنگارنگ است و در این فصل شما می‌توانید لباس‌هایی را بپوشید که در هوای سرد و خنک نمی‌توانستید امتحان کنید. فصل تابستان همیشه حال و هوای سفر و تفریح، جشن و مهمانی، ساحل و گردش را در خود دارد و همین حال و هوا روی لباس‌های این فصل هم اثر می‌گذارد. در هر صورت اگر شما جزو افرادی هستید که به دلیل مشغله‌های مختلف از دنبال کردن ترندهای جدید عقب مانده‌اید نگران نباشید در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما با جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی که امسال می‌توانید امتحان کنید آشنا خواهید شد.

کیف‌های بافتنی نرم

اگر مقالات قبلی مجله قرمز را مطالعه کرده باشید می‌دانید که کیف‌های حصیری جزو ترندهای تابستانی کیف در سال گذشته به شمار می‌رفتند و محبوبیت این کیف‌ها به حدی بود که تا سال بعدی یعنی تابستان امسال هم ادامه یافت. اما کیف‌های تابستاین امسال نسبت به سال گذشته کمی تغییر کرده‌اند و در کنار مدل‌های حصیری متنوع، مدل‌های کیف زنبیلی و بافتنی نرم هم مد روز شده است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

لباس‌های گلدار از زیباترین مدل‌های لباس تابستانی

لباس‌های گلدار برای فصل تابستان چیز جدیدی نیستند و از سال‌ها (دهه‌ها) پیش خانم‌ها در فصل تابستان لباس‌های گلدار و رنگارنگ زیبایی می‌پوشیده‌اند. در حال حاضر نیز لباس‌های گلدار محبوبیت خاص خود را دارند و هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن‌ها استفاده کند بدون آن که استایل او شلوغ و دم دستی به نظر برسد. بنابراین فراموش نکنید که یک مانتوی گلدار زیبا می‌تواند از بهترین مدل‌های لباس تابستانی برای شما باشد.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

بلوزهای مجلسی یکطرفه

بلوزهای شانه افتاده جزو ترندهای غالب و مهم بلوز و لباس مجلسی تابستانی در چند سال اخیر بوده‌اند اما به نظر می‌رسد که دوران حکومت این بلوزها به سر رسیده است و مدل‌های جدیدی جای آن‌ها را گرفته‌اند. بلوزهای مجلسی یک شانه یا یک طرفه جدیدترین و مهم‌ترین مدل بلوز زنانه مجلسی برای تابستان امسال هستند که به همه می‌آیند و بهترین گزینه برای عروسی‌های تابستانی به شمار می‌روند.

 

پابند‌های ظریف و زیبا

پابند جزو جواهرات و اکسسوری‌هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر خانم‌ها استفاده از آن را جدی نمی‌گیرند. اما اگر می‌خواهید تابستان امسال استایلی به روز و جذاب داشته باشید بهتر است یک پابند ظریف و زیبا برای خودتان تهیه کنید. پابندهای زنجیری ساده از فلزات کلاسیک نه تنها با صندل بلکه با کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند نیز ترکیب زیبایی به وجود می‌آورند و شما را برای مهمانی‌ها آماده می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

ست بلوز و دامن از بهترین مدل‌های لباس تابستانی

ست بلوز و دامن مجلسی جزو ترکیب‌های جدید و محبوبی است که می‌تواند جایگزین بسیار راحت و مناسبی برای لباس مجلسی معمولی باشد. بلوز و دامن مجزا نه تنها راحت‌تر و خنک‌تر از لباس مجلسی ساده‌است بلکه مد روز و جوانانه‌ هم هست و شما به سادگی می‌توانید آن را با اکسسوری‌های مجلسی دیگر همراه کنید و استایل تابستانی زیبای خود را با ترکیبی تازه، به روز و چشمنواز بسازید.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

بوت‌های تابستانی

همه فکر می‌کنند بوت یک کفش زمستانی است و نهایتا در بهار و پاییز می‌توان آن را پوشید و پوشیدن بوت در تابستان یک اشتباه مد انگاشته می‌شود در حالی که به هیچ عنوان چنین نیست. شما می‌توانید بوت‌های مخصوص تابستان را که جزو مدل‌های جدید بوت و کفش زنانه هستند تهیه کرده و در هوای گرم هم استفاده کنید. البته این بوت‌ها استایل خاص خود را دارند (ساق کوتاه، پشت باز و …) و باید با لباس‌های تابستانی همراه شوند.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

 

طرح خال‌خالی از جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

اگر به دنبال یک طرح لباس جدید و خاص برای فصل تابستان هستید توصیه می‌کنیم سراغ طرح خال خالی بروید. این طرح جزو طرح‌های کلاسیک و قدیمی است که برخلاف تصور خیلی‌ها محدود به رنگ‌های سیاه و سفید نیست و شما می‌توانید لباس‌های خال خالی خود را در رنگ‌های شاد و زیبای دیگر مثل سفید و صورتی، قرمز و سفید و … هم تهیه کنید.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

کیف و کفش شفاف

کیف‌های و کفش‌های شفافی که داخل آن‌ها کاملا دیده می‌شود جزو جدیدترین و جالب‌ترین مدل‌های اکسسوری برای تابستان امسال هستند که شاید استفاده از چنین وسایلی برای بیشتر افراد ترسناک و غیرقابل قبول به نظر برسد. اما اگر شما جسارت امتحان کردن این کیف‌ها و کفش‌ها را داشته باشید خواهید دید که این تجربه بسیار جالب و جذاب است و زیبایی و جلوه خاصی به استایل شما می‌دهد.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

راه راه‌های رنگارنگ

لباس‌های راه راه رنگارنگ اولین بار سه سال پیش در نمایش مد گوچی مشاهده شدند و از آن زمان نه تنها از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است بلکه هر روز محبوب‌تر هم شده و به یک لباس خاص و جذاب برای استایل روزمره تبدیل شده است. اگر شما هنوز هم از طرفداران لباس‌های راه راه هستید بهتر است برای فصل تابستان امسال هم یک مدل از این لباس‌ها را تهیه و استفاده کنید.

عینک آفتابی کوچک

چند هفته پیش وقتی آنجلینا جولی در پشت صحنه فیلم مالفیسنت ۲ با یک عینک آفتابی کوچک مشاهده شد ناگهان همه دنیا از بازگشت این ترند خاص و جالب عینک آفتابی آگاه شد و این مدل عینک آفتابی به محبوب‌ترین مدل اکسسوری برای تابستان امسال تبدیل شد. این سبک یادآور استایل دهه ۹۰ و فیلم ماتریکس است که جلوه خاصی به چهره می‌دهد و مدل گربه ای آن با هر فرو صورت سازگار است.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

صندل‌های لژدار و گوه‌ای

صندل‌های تابستانی گوه‌ای در دهه ۱۹۷۰ توسط ایو سن لوران فرانسوی طراحی شد و به محبوبیتی جهانی دست یافت. این مدل‌ها مجددا در دهه ۲۰۰۰ محبوب شدند و پس از مدتی به فراموشی سپرده شدند. حال بهتر است بدانید که این مدل‌های صندل مجددا به دنیای مد بازگشته‌اند و شما می‌توانید از آن‌ها برای استایل تابستانی خود استفاده کنید.

دکمه‌های مشخص در لباس‌ها

اگر با سبک لباس‌های دهه ۵۰ آشنایی داشته باشید می‌دانید که در این دوره دکمه‌ها به عنوان یک اکسسوری کاربردی و تزئینی روی لباس‌ها به کار می‌رفتند و جوری روی لباس شکل می‌گرفتند که چشم‌ها را به خود خیره کنند. حال این سبک طراحی لباس مجددا محبوب شده‌است و دکمه‌ها در لباس‌های زنانه کارکردی تزئینی و جذاب پیدا کرده‌اند.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

کیف کوچک

کیف‌های کوچک چندین سال است که جزو ترندهای غالب کیف زنانه به شمار می‌روند و این ترند فقط محدود به کیف‌های دوشی نیست بلکه کیف‌های دستی زنانه را هم هدف گرفته است. تطبیق پذیری بالا، راحتی حمل و کاربرد و زیبایی و ظرافت این کیف‌ها باعث شده که هر روز به محبوبیت آن‌ها اضافه شود و واضح است که این کیف‌ها به زودی از مد نخواهند افتاد.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

گوشواره با فرم‌های هندسی عجیب

در سال ۲۰۱۶ گوشواره‌های رنگی محبوب شدند، سال بعد از آن گوشواره‌های نخی و منگوله‌ای بازار را تسخیر کردند و تابستان امسال نیز نوبت به گوشواره‌های فلزی مینیمالی رسیده است که فرم‌های هندسی غیرمعمول و خاص دارند. این گوشواره‌های بزرگ، سبکی هنری و جالب دارند که می‌تواند برای علاقمندان به فرم‌های خاص گوشواره بسیار جالب و جذاب باشد.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

طرح چهارخانه از زیباترین مدل‌های لباس تابستانی

اگرچه طرح خال خالی جزو طرح‌های محبوب برای تابستان امسال است اما تنها طرحی نیست که شما حق انتخاب آن را دارید. طرح چهارخانه ساده و رنگی که به آن جینگهام هم گفته می‌شود جزو طرح‌های کلاسیک تابستانی است که هم در لباس‌های زنانه و هم در اکسسوری‌ها و حتی کفش‌ها نیز کاربرد دارد و ظاهری خاص و تابستانی به استایل روزمره شما می‌دهد.

کفش‌های کتانی بزرگ

کفش‌های کتانی راحت‌ترین نوع کفش هستند و به همین دلیل در همه فصل‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اما اگر به دنبال یک مدل جدید برای کفش‌های کتانی خود هستید توصیه می‌کنیم تابستان امسال از کتانی‌های بزرگ مدل ورزشی استفاده کنید. این کفش‌ها را با لباس‌های استایل خانمانه همراه کنید تا تعادل لازم در استایل شما برقرار شود و شیک و راحت به نظر برسید.

جدیدترین مدل‌های لباس تابستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)