شروع سال جدید همیشه به معنای شروع یک زندگی با سبک جدید در راستای رسیدن به اهداف جدید است. این اهداف می‌توانند چیزهای مختلفی را دربربگیرند از جمله استایل شیک‌تر و چهره‌ای زیباتر. اگر می‌خواهید در سال جدید لباس‌های مد روز و زیباتری بپوشید باید جدیدترین مدل‌های فشن را بشناسید و موقع خرید لباس‌های نو آن‌ها را در ذهن داشته باشید. البته مدل‌های جدید همیشه محدود به لباس و اکسسوری نیستند و مدل‌های آرایش و زیبایی نیز هر سال دستخوش تغییرانی می‌شوند که آشنایی با این ترندهای جدید می‌تواند به آرایش بهتر و زیباتر شما کمک کند. مجله فوربس در مقاله خود به بررسی و پیش بینی جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش در سال ۲۰۱۸ پرداخته و ما در این مقاله از مجله قرمز به معرفی این جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش خواهیم پرداخت.

طرح چهارخانه

بررسی‌ها نشان می‌دهد که طرح‌های چهارخانه در سال ۲۰۱۸ بازگشتی شکوهمندانه خواهند داشت و از این به بعد شما می‌توانید پیراهن‌های اورسایز، کت و مانتو و حتی شلوار چهارخانه را به یاد روزهای دهه ۹۰ و سبک ضد مد رایج در آن دوران بپوشید. خوشبختانه طرح‌های چهارخانه از نظر رنگ و سایز تنوع خوبی دارند و هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند یک طرح چهارخانه دلخواه برای خود انتخاب کند. این طرح زیبا محدود به لباس‌ها هم نیست و اکسسوری‌های چهارخانه مثل کیف و کفش هم در سال ۲۰۱۸ محبوب  خواهند بود.

جدیدترین مدل‌های فشن

آرایش ژاپنی

در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ همه جا صحبت از مراقبت پوست و آرایش به سبک کره‌ای بود. اما این بار نوبت به همسایه این کشور یعنی ژاپن رسیده است و در سال ۲۰۱۸ شاهد محبوبیت برندهای آرایشی ژاپنی مثل کانبو، شیسیدو و کیت توکیو خواهیم بود. سبک آرایش ژاپنی نیز با رنگ‌های طبیعی و پوست صاف و بی‌نقص اما شفاف و طبیعی خود محبوب خواهد بود. همان طور که می‌دانید زنان ژاپنی در زیبایی طبیعی و مقابله با پیری زبانزد هستند پس برندهای آرایشی ژاپنی قطعا می‌توانند قابل اعتماد باشند.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

ریش ریش در لباس‌ها جدیدترین مدل‌های فشن

ریش ریش در لباس‌ها اگرچه از یکی دو سال اخیر به دنیای مد وارد شده است اما همچنان جزو جدیدترین مدل‌های فشن محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. پیش بینی می‌شود که این ترند در سال ۲۰۱۸ نیز به موفقیت خود ادامه دهد و در لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلفی دیده شود. این مدل خاص را که از سبک لباس‌های وسترن به دنیای مدرن آمده است می‌توان در لباس‌های جین، دامن‌ها و لباس‌های روزمره دیگر مثل شلوار و حتی بوت و کیف نیز مشاهده کرد و برندهای معتبر و بزرگ نیز به تولید چنین مدل‌هایی روی آورده‌اند.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

روش‌های جدید جوانسازی پوست

درمان‌های کلینیکی زیبایی و جوانسازی پوست به روش‌های مختلفی انجام می‌شوند اما در سال‌های اخیر این درمان‌ها بیشتر به سمتی رفته است که روش‌های کمتر تهاجمی و سریع‌تر و موثرتر را برای جوانسازی و زیبایی پوست به کار می‌برد. دو روش از جدیدترین روش‌هایی که در سال‌های اخیر رایج شده‌اند روش Ulthera  و Thermage است. روش اولترا از امواج مافوت صوت برای گرم کردن لایه‌های زیرین پوست و سفت شدن و جوان شدن پوست بهره می‌برد. روش ترماژ نیز تا حد زیادی شبیه به روش اولترا است اما در ان از امواج رادیوفرکانسی برای این کار استفاده می‌شود. این روش‌های درمانی بسیار سریع‌تر و موثرتر از روش‌های قدیمی هستند و هیچ عارضه‌ای برای پوست ندارند. در کنار این درمان‌ها محصول جدیدی هم به بازار ارائه شده است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای بوتاکس باشد. این محصولات فیلرهای قابل تزریقی هستند که حاوی هیالورونیک اسید بوده و ضمن فرم دهی به پوست چروک‌ها را نیز درمان می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های فشن

رنگ بنفش یاسی

هرچند رنگ بنفش توسط شرکت پنتن به عنوان رنگ سال انتخاب شد و پیروی از این انتخاب ممکن است تا حدی کلیشه‌ای به نظر برسد اما رنگ بنفش یاسی از رنگ‌های محبوب خانم‌ها و یکی از پرطرفدارترین طیف‌های رنگ بنفش به شمار می‌رود که با بسیاری از رنگ‌های زیبا از جمله رنگ‌های سرد و گرم و خنثی به خوبی ترکیب می‌شود. این رنگ که جزو رنگ‌های پاستل هم هست در نمایش‌های مد فصل‌های اخیر برندهای معتبری مثل ویکتوریا بکهام، ماکس مارا و بوتگا ونتا هم به وفور مشاهده شد.

جدیدترین مدل‌های فشن

رژ لب قرمز

ترندهای آرایشی سال ۲۰۱۸ چندان عجیب و خارج از عرف نیستند و همه روش‌های آرایشی کلاسیک در این سال نیز محبوب و مورد توجه خواهد بود. یکی از ترندهای مهم امسال در زمینه آرایش رژ لب قرمز است که ظاهری شیک و جذاب و مجلسی به آرایش شما خواهد داد. این رنگ رژ، بهتر است براق باشد و طوری زده شود که مرزهای مشخصی روی لب نداشته باشد و حالتی سایه روشن و طبیعی ایجاد کند.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

گوشواره‌ها و جواهرات بزرگ

گوشواره‌های بزرگ را شاید بتوان مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ترند اکسسوری و لباس زنانه در سال ۲۰۱۸ برشمرد. چون با بررسی سایت پینترست مشخص شد تعداد پین‌های ذخیره شده از تصاویر گوشواره‌های بزرگ در سال ۲۰۱۷ دقیقا ۹۴۷ درصد افزایش یافته است یعنی بیش از ده برابر و این افزایش نشان از محبوبیت فوق العاده  گوشواره‌های بزرگ و رنگارنگ در سال آینده خبر می‌دهد. خوشبختانه گوشواره‌های بزرگ مدل‌های متنوع و جذابی دارند از حلقه‌های بزرگ ساده گرفته تا گوشواره‌های بزرگ و چند رنگ که انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش روی شما قرار می‌دهد. البته اگر از مدل‌های چشمگیر چندرنگ استففاده می‌کنید بهتر است آرایش مختصری داشته باشید و لباس‌های خود را نسبتا ساده انتخاب کنید.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

خط چشم دنباله دار

در سال ۲۰۱۸ دیگر کشیدن خط ساده و نازک بالا و پایین چشم برای آرایش چشم شما کافی نیست و اگر می‌خواهید آرایشی مد روز و جذاب و مناسب مهمانی‌ها و مجالس داشته باشید بهتر است خط چشم دنباله دار را امتحان کنید. این مدل آرایش جزو محبوب‌ترین ترندها در نمایش‌های مد فصل‌های اخیر بوده است و در سال ۲۰۱۸ نیز همچنان محبوب خواهد بود. این خط چشم بهتر است با خط چشم مایع با رنگ مشکی و به شکل دقیق و حرفه‌ای کشیده شود تا جذابیت آرایش شما را چند برابر کند.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

کلاه بره

اگر نگاهی به نمایش‌های مد فصل‌های اخیر داشته باشید و صفحات اینستاگرام چهره‌های مد معروف را مشاهده کنید حضور کلاه بره را بیش از هر اکسسوری دیگری در این تصاویر و استایل‌ها مشاهده خواهید کرد. کلاه بره نمادی از استایل فرانسوی است و استایل فرانسوی همیشه جذاب و مد روز است. خوشبختانه این کلاه‌ها قیمت مناسبی هم دارند و و حتی خودتان می توانید آن‌ها را از جنس نمد یا مخمل یا هر هر پارچه مناسبی دیگری بدوزید و یا با کاموا ببافید. با همین اکسسوری ساده و ارزان قیمت شما می‌توانید هم استایل خود را با کمترین هزینه به روز کنید و هم در روزهای سرد زمستان گرم بمانید.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

کفش‌های نگین دار یکی از جدیدترین مدل‌های فشن

ترند غالب در مورد کفش زنانه به خصوص کفش‌های مجلسی زنانه را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: نگین، مروارید و منجوق. هر کفشی که تزئیناتی از این دست روی خود داشته باشد مد روز و زیبا محسوب می‌شود چون با بررسی سایت پینترست مشاهده می‌شود که تعداد عکس‌هایی که از این نوع کفش‌ها توسط کاربران پین شده‌اند در یک سال اخیر ۲۲۲ درصد افزایش داشته یعنی بیش از سه برابر شده است و این افزایش نشان از محبوبیت کفش‌های مجلسی پرزرق و برق دارد. البته این ترند محدود به کفش‌های مجلسی هم نیست و شما می‌توانید کفش‌های ساده و تخت روزمره خود را نیز با تزئینات جذا و چشمگیر تهیه کنید.

جدیدترین مدل‌های فشن و آرایش

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Forbes (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)