آمازون اکو (Amazon echo)، برای افرادی که وابسته به حساب مایکروسافت خود برای مدیریت تقویمشان هستند، با افزودن پیوند به تقویم آفیس ۳۶۵ ، شرایط بهتری ایجاد کرده است. حال می‌توانید قرار ملاقات جدیدی را در تقویم خود بدون نیاز به برداشتن تلفن همراه‌تان اضافه نمائید. با مجله قرمز همراه باشید تا در مورد پیوند تقویم آفیس ۳۶۵ در آمازون اکو، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

الکسا (Alexa) که متعلق به آمازون است، مهارت بهره‌وری جدیدی در مجموعه ابزارش قرار داده است که طرفداران و کاربران مایکروسافت را هیجان زده کرده است. این دستیار هوشمند که در خط اسپیکرهای هوشمند اکو و دستگاه‌های بسیار دیگری قرار دارد، با حساب‌های کسب و کار آفیس ۳۶۵، همکاری رسمی شروع کرده است. این بدان معنی است که هر فردی که از تقویم آفیس ۳۶۵ برای کار خود استفاده می‌کند، می‌تواند به روز رسانی‌های تقویم را از طریق اسپیکر هوشمند خود در خانه و یا در محیط کار انجام دهند.

آفیس ۳۶۵، اولین تقویمی نیست که با آمازون اکو همکاری دارد. الکسا از ابتدا با تقویم گوگل (Google Calendar) نیز همکاری داشت و از اوایل سال ۲۰۱۷ نیز، تقویم Outlook.com را به صورت یکپارچه در خود قرار داده بود.

انضمام تقویم آفیس 365 در آمازون اکو

نحوه استفاده از تقویم آفیس ۳۶۵ با آمازون اکو

کاربران برای استفاده از تقویم آفیس ۳۶۵ با آمازون اکو، نیاز به پیوند دادن حساب‌های خود از طریق اپلیکیشن الکسا دارند. تنها کافی است به قسمت Calendar در تنظیمات اپلیکیشن الکسا بروید. این کار را از طریق وب سایت الکسا نیز می‌توانید انجام دهید. زمانی که وارد این قسمت شدید، گزینه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که برای اتصال به حساب گوگل و یا اتصال به حساب مایکروسافت خواهد بود. تنها کافی است بر روی مایکروسافت کلیک کنید و صفحه‌ای برای ورود به حسابتان را نمایش خواهد داد. زمانی که این عمل را انجام دهید، می‌توانید از الکسا بپرسید که برنامه شما برای آن روز خاص، چیست و یا قرار ملاقاتی را با استفاده از دستور صوتی، به تقویم خود اضافه کنید.

انضمام تقویم آفیس ۳۶۵ در آمازون اکو

چرا انضمام تقویم آفیس ۳۶۵ در آمازون اکو اهمیت دارد؟

درحالی که تقویم‌ها ویژگی جدیدی برای آمازون اکو نیستند، اما استفاده از تقویم آفیس ۳۶۵، اولین خدمت بهره وری عمده در سطح کسب و کار برای تعامل با الکسا است. پیش از Outlook و تقویم آفیس ۳۶۵، تنها خدمات تقویم گوگل توسط الکسا پیشتیبانی می‌شد؛ به عبارت دیگر، این ویژگی برای افرادی که به اکوسیستم مایکروسافت برای استفاده شخصی یا استفاده کاری عادت کرده‌اند بسیار مهم و هیجان انگیز خواهد بود. این موضوع ممکن است برای گسترش جذابیت اکو و فراتر رفتن آن از سطح خانه‌های هوشمند بسیار مفید باشد، گرچه شرکت‌ها احتمال دارد اندکی با همیشه روشن گذشتن میکروفن‌ها در حین جلسات در اتاق کاری خود حس ترس کنند که کاملاً هم قابل درک است؛ اما زمانی که بر این ترس غلبه کنند، متوجه اهمیت و کارایی این ویژگی جدید خواهند شد. با این حال، برای افرادی که نیاز دارند مدام از قرار ملاقات‌ها و برنامه‌های روزانه خود مطلع شوند، این ویژگی بسیار جذاب خواهد بود.

  • آیا شما نیز به اکوسیستم مایکروسافت عادت کرده‌اید و این ویژگی را ستایش می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را درمورد این به روز رسانی، با قسمت فناوری مجله قرمز در میان بگذارید.
  • اگر از علاقمندان آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت هستید، شاید مایل باشید ترجمه اختصاصی مجله قرمز درمورد تفاوت آفیس ۳۶۵ و آفیس ۲۰۱۶ را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Ian Paul

منبع: techhive